FORMULA 1

Formula 1: Ο Βασέρ θέλει τον Λεκλέρ στη Ferrari και πέραν του 2024

Formula 1: Ο Βασέρ θέλει τον Λεκλέρ στη Ferrari και πέραν του 2024
SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Μία από τις προτεραιότητες του Φρεντ Βασέρ, από την 9η Ιανουαρίου που ανέλαβε τη διεύθυνση της Scuderia Ferrari, είναι η επέκταση του συμβολαίου του Σαρλ Λεκλέρ, που λήγει στο τέλος του 2024.

Απογοητευμένος από τις δυσμενείς εξελίξεις στη Scuderia στο δεύτερο μισό του 2022 και σε ρήξη πια με τον Ματία Μπινότο, ο Μονεγάσκος οδηγός της Ferrari F1 άφησε για πρώτη φορά στο τέλος της περσινής σεζόν ανοιχτό το ενδεχόμενο μετακίνησής του σε κάποια άλλη ομάδα της Formula 1, στο τέλος του 2024 που θα λήξει το συμβόλαιό του.

Το συμβόλαιο του Λεκλέρ με την ομάδα του λήγει νωρίτερα από τους άλλους κορυφαίους οδηγούς της νέας γενιάς της F1. Ο Μαξ Φερστάπεν είναι "δεμένος" από τη Red Bull Racing μέχρι το τέλος του 2028, ενώ ο Λάντο Νόρις επέκτεινε νωρίς πέρσι το συμβόλαιό του με τη McLaren μέχρι το τέλος του 2025.

Σύμφωνα με ιταλικά δημοσιεύματα, ο Φρεντερίκ Βασέρ θέλει να το αλλάξει αυτό. Έχει σε υψηλή προτεραιότητα την πολυετή επέκταση του συμβολαίου του, ώστε να συνδέσει μακροχρόνια το μέλλον της Scuderia με τον 25χρονο. Ο Μονεγάσκος, θυμίζουμε, έχει μάνατζερ τον Νικολά Τοντ, γιο του πρώην αγωνιστικού διευθυντή της Scuderia στη "χρυσή εποχή" 1999-2004 Ζαν Τοντ.

Πολλοί εκτιμούν ότι ο Λεκλέρ είναι ένας πιθανός στόχος της Mercedes, για την αντικατάσταση του Λιούις Χάμιλτον μετά την αποχώρηση του Βρετανού από το σπορ. Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής και η πρώην πρωταθλήτρια έχουν συμβόλαιο μέχρι το τέλος του 2023, αλλά παρότι και οι δύο δηλώνουν βέβαιοι για την ανανέωσή του ακόμη δεν έχουν καθίσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Ήταν κάτι, μάλιστα, που υποστήριζαν πέρσι ότι θα έκαναν πριν το τέλος του 2022.

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Αλλά και πέραν της Mercedes, που πάντως χτίζει το μέλλον της πάνω στον Τζορτζ Ράσελ, δεν αποκλείεται τα προσεχή χρόνια να αναδυθεί στην κορυφή του σπορ μια άλλη ομάδα - όπως η Alpine είτε η Aston Martin, και να προσελκύσει τον Μονεγάσκο. Εξάλλου, η Ferrari πρέπει να τον πείσει τα προσεχή χρόνια -και κυρίως φέτος- ότι είναι ικανή να κάνει πρωταθλητισμό με αξιώσεις.

Η Aston Martin, συγκεκριμένα, έχει κάνει τη μεγαλύτερη επένδυση των τελευταίων δεκαετιών για τη δημιουργία ενός εργοστασίου και μιας ομάδας πρωταθλητισμού. Το πρώτο αυτοκίνητο που θα βγει ολοκληρωτικά από το νέο εργοστάσιο στο Σίλβερστοουν, και την άκρως προηγμένη του αεροσήραγγα, θα είναι εκείνο του 2025. Στο τέλος του 2024 ο Φερνάντο Αλόνσο θα είναι 44 ετών.

Δύο εφεδρικοί οδηγοί στη Scuderia

Πέραν του Λεκλέρ, αυτό που είναι επίσημο και επιβεβαιωμένο είναι ότι η Ferrari F1 θα έχει φέτος δύο εφεδρικούς οδηγούς, που θα εναλλάσσονται στα GP για το ενδεχόμενο αντικατάστασης ενός εκ των Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, αν χρειαστεί.

Πρόκειται για τον Αντόνιο Τζιοβινάτσι, που έχασε στο τέλος του 2021 τη θέση του στην Alfa Romeo F1 παρότι έκανε ορισμένες εξαιρετικές εμφανίσεις, και τον εκθαμβωτικά γρήγορο νεαρό της Ακαδημίας της Ferrari, τον ρωσικής καταγωγής Ρόμπερτ Σβάρτσμαν.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η Ferrari προσφέρει στον Ιταλό Τζιοβινάτσι και την ευκαιρία να αγωνιστεί με την εργοστασιακή ομάδα του Μαρανέλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και στις 24 Ώρες του ΛεΜάν, καθώς είναι ένας από τους οδηγούς που θα εναλλάσσονται στην ολοκαίνουρια Ferrari 499P της κορυφαίας κατηγορίας των υβριδικών hypercars (LMDh).

Ο Σβάρτσμαν, από την πλευρά του, το 2021 τερμάτισε δεύτερος στη F2 πίσω από τον Όσκαρ Πιάστρι της McLaren, και πέρσι ήταν οδηγός δοκιμών της Ferrari F1. Μάλιστα, εντυπωσίασε στις δοκιμές του με την ιταλική ομάδα στο Άμπου Ντάμπι, στο τέλος της σεζόν, και απέσπασε τα εγκωμιαστικά σχόλια του τότε αγωνιστικού διευθυντή Ματία Μπινότο.

TAGS FORMULA 1 F1 ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ