X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Οι Porsche και Audi έτοιμες να μπουν στη F1 το 2026

Το μονοθέσιο της Porsche PHOTO CREDITS: PORSCHE MEDIA

Το μακροχρόνιο φλερτ της Formula 1 στον όμιλο Volkswagen είναι πολύ πιθανόν να καρποφορήσει το 2026 με την είσοδο της Porsche ή της Audi ή και των δύο, σύμφωνα με έγκυρες γερμανικές πηγές.

Στο παγκόσμιος σκηνικό της ραγδαίας μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, και καθώς πολλοί κατασκευαστές θα σταματήσουν να πουλούν αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης στοτέλος του 2025, ο κρισιμότερος παράγοντας της ορατής, πλέον, εισόδου των δύο γερμανικών εταιρειών στη F1 είναι οι νέοι κανονισμοί των μονάδων ισχύος που θα ιχύουν από το 2026.

Τους τελευτίους μήνες έχουν υπάρξει πολλαπλές συσκέψεις των επικεφαλής της FIA, της F1 και των αυτοκινητοβιομηχανικών (στις οποίες συμμετέχει και ο όμιλος VW).

Παρότι αυτές δεν πααρήγαγαν κάποια οριστική απόφαση, θεωρείται βέβαιο ότι οι νυν κατασκευαστές της F1 -και ειδικά η εγχώρια ανταγωνίστρια Mercedes- είναι διατεθειμένοι να προχωρήσουν σε συμβιβασμούς προκειμένου να διευκολύνουν την είσοδο των Porsche και Audi.

Ο βασικός συμβιβασμός φέρεται να αφορά την αφαίρεση του ενός από τους δύο ηλεκτροκινητήρες των μονάδων ισχύος, του MGU-H που χρησιμοποιεί την ενέργεια που ανακτάται από τη θερμότητα του Turbo του θερμικού V6 κινητήρα. Η αφαίρεση αυτή ήταν επιτακτικό αίτημα των εκπροσώπων της Volkswagen.

Ο V6, από την άλλη, αναμένεται να παραμείνει χωρίς διαφοροποιήσεις στο υβριδικό σύστημα του 2026, αλλά η ισχύς του έτερου ηλεκτροκινητήρα MGU-K (που κινείται από την ενέργει που ανακτάται από το φρενάρισμα) θα αυξηθεί στα 350 kW.

Επιπλέον, σχέτως με τον κινητήρα, μπορεί το 2026 να δούμε και ενεργά (ηλεκτρικά κινούμενα εν κινήσει) αεροδυναμικά εξαρτήματα.

Όπως αναφέρουν αξιόπιστες πηγές του γερμανικού «Auto Motor und Sport», αν οι τελικοί κανονισμοί των κινητήρων του 2026 είναι αυτοί που έχουν προδιοριστεί σε αυτές τις τελευταίες συσκέψεις, ο όμιλος VW θα μπει στο σπορ σε πέντε χρόνια.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ