X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ALPINE

Formula 1: Πρώτη εμφάνιση της νέας Alpine A523 στο Λονδίνο

Alpine A523 2023 ALPINE MEDIA

Ο Πιέρ Γκασλί και ο Εστεμπάν Οκόν παρουσίασαν τη νέα Alpine A523, το μονοθέσιο με το οποίο η γαλλική ομάδα φιλοδοξεί να κλείσει λίγο παραπάνω την απόστασή της από τις τρεις κορυφαίες ομάδες της Formula 1 το 2023.

Η Alpine έκλεισε τις παρουσιάσεις των φετινών μονοθεσίων της Formula 1 αποκαλύπτοντας στην αποψινή της εκδήλωση στο Λονδίνο τη νέα Α523, μία εβδομάδα πριν ξεκινήσει στο Μπαχρέιν το μοναδικό τριήμερο των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης (23-25 Φεβρουαρίου).

O σχεδιασμός της Alpine A523 αποτελεί μετεξέλιξη του περσινού μονοθεσίου της γαλλικής ομάδας, με ορισμένες σημαντικές αλλαγές στο κάλυμμα του κινητήρα αλλά και στη γεωμετρία της ανάρτησης. Όπως είπε ο τεχνικός διευθυντής Ματ Χάρμαν, οι τελευταίες έγιναν για να μειωθεί το βάρος, για τη βελτίωση της αεροδυναμικής και για την ευκολότερη ρπόσβαση των μηχανικών.

Οι βελτιώσεις και τροποποιήσεις κρύβονται και κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα, καθώς οι μηχανολόγοι της Renault στο Βιρύ προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα αξιοπιστίας της μονάδας ισχύος του 2022. Η ομάδα είχε επτά εγκαταλείψεις πέρσι εξαιτίας προβλημάτων του ολοκαίνουριου κινητήρα της.

Για τη μείωση του βάρους, επίσης, πολλά τμήματα του αμαξώματος έχουν μείνει χωρίς βαφή, στο μαύρο χρώμα των ανθρακονημάτων, όπως συμβαίνει σε πολλά φετινά μονοθέσια. Σχετικά με το χρωματισμό, η Α523 θα παρουσιαστεί και φέτος στα τρία πρώτα GP της σεζόν -στο Μπαχρέιν, στη Σαουδική Αραβία και στην Αυστραλία- βαμμένη στο ροζ χρώμα του βασικού χορηγού της.

Στην τρίτη χρονιά της Alpine στη Formula 1, στόχος της γαλλικής ομάδας είναι να κάνει άλλο ένα βήμα προόδου για να είναι ικανή να διεκδικεί νίκες όταν θα φτάσει τους 100 αγώνες. "Θέλουμε να κάνουμε ένα βήμα πιο κοντά στο στόχο μας να είμαστε σε θέση να κερδίσουμε το πρωτάθλημα, που είναι κάτι που θέλαμε να κάνουμε σε 100 αγώνες", εξήγησε ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Οτμάρ Ζαφνάουερ.

"Οι 100 αυτοί αγώνες ξεκίνησαν το 2022, οπότε μας μένουν περίπου 80 ακόμη. Πρέπει να κάνουμε το ίδιο, αλλά να είμαστε πιο κοντά στην τρίτη από ότι στην πέμπτη θέση [του πρωταθλήματος]. Οπότε ακόμα κι αν μείνουμε τέταρτοι, πρέπει να σημειώσουμε πρόοδο", κατέληξε ο Ρουμανο-Αμερικανός.

Μαζί με την A523 η Alpine παρουσίασε και επισήμως τον Πιέρ Γκασλί, τον οποίο απέκτησε έναντι αδράς αποζημίωσης από τη Red Bull και την Alpha Tauri για να αντικαταστήσει τον Φερνάντο Αλόνσο, έπειτα από την απρόσμενη απόφαση του Ισπανού πέρσι το καλοκαίρι να αποχωρήσει για την Aston Martin F1.

Ο Γκασλί, που διαμορφώνει ένα γαλλικό οδηγικό δίδυμο σε μια αμιγώς γαλλική ομάδα, θα οδηγεί δίπλα στον Εστεμπάν Οκόν. Ένα από τα μεγαλύτερα φετινά ερωτήματα για την Alpine είναι αν θα αναζωπυρωθεί η παλιά αντιπαλότητα μεταξύ των δύο οδηγών, και πώς θα ελέγξει τον ανταγωνισμό τους στην πίστα ο Οτμάρ Ζαφνάουερ.

Μετά την παρουσίαση, οι Οκόν και Γκασλί είχαν την πρώτη τους οδηγική εμπειρία από την Α523 στο Σίλβερστοουν, συμπληρώνοντας εννέα και οκτώ γύρους αντίστοιχα μέχρι το όριο των 100 χιλιομέτρων που επιτρέπει η FIA για τις ημέρες «βιντεοσκόπησης» των καινούριων μονοθεσίων, πριν τις δοκιμές της άλλης εβδομάδας στο Μπαχρέιν.

TAGS ALPINE FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ