Formula 1: Πρώτος χρόνος του Ράσελ και της Mercedes στις δεύτερες δοκιμές της Ίμολα
Μετά τις καταστροφικές χθεσινές δοκιμές κατάταξης για τη Mercedes, ο Τζορτζ Ράσελ βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων στη σημερινή -στεγνή- δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, με διαφορά 80 χιλιοστών από τον Σέρχιο Πέρεθ και τριών δεκάτων από τον Σαρλ Λεκλέρ.
Ο πρώτος χρόνος του Ράσελ ήρθε στο πλαίσιο της προσπάθειας Mercedes να ανακάμψει από τις χειρότερες κατατακτήριες δοκιμές που είχε εδώ και χρόνια, καθώς χθες οι κόκκινες σημαίες στο Q2 σε συνδυασμό με τη βροχή στέρησε από τους Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον έναν δεύτερο ταχύτερο γύρο. Έτσι, οι Βρετανοί έμειναν εκτός της πρώτης δεκάδας του σημερινού αγώνα Sprint του GP της Εμίλια Ρομάνια - 4ου φετινού της Formula 1.
Ο Σέρχιο Πέρεθ της RBR είχε το προβάδισμα στην πρώτη μισή ώρα της σημερινής δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών, μειώνοντας διαρκώς το χρόνο του με τη μαλακή γόμα. Αρχικά, επικεφαλής ήταν ο Χάμιλτον με τη μέση γόμα, αλλά τότε ο Μεξικανός με την RB18 έκανε προσομοίωση του αγώνα Σπριντ σήμερα το απόγευμα (17:30 ώρα Ελλάδας) με το ένα τρίτο των καυσίμων και τη μαλακή γόμα.
Αντίθετα, την ίδια στιγμή ο ρυθμός του Μαξ Φερστάπεν ήταν περίπου ένα δευτερόλεπτο αργότερος, που σημαίνει ότι μάλλον ο Ολλανδός έκανε προσομοίωση για το στιντ του αγώνα με τη μαλακή γόμα. Αυτό είναι λογικό, δεδομένου ότι ο πρωταθλητής θα διατηρήσει την πολ ποζίιον που κέρδισε χθες ανεξάρτητα από τη θέση που θα τερματίσει τον σημερινό αγώνα Σπριντ - σύμφωνα με τις φετινές αλλαγές στο σχετικό κανονισμό.
Ο πρώτος χρόνος του Ράσελ ήρθε περίπου στο ημίωρο: ο Βρετανός βγήκε στην πίστα με τη μαλακή γόμα για έναν γρήγορο γύρο, πιθανώς με λίγα καύσιμα, και έκανε χρόνο κατά 0,3'' ταχύτερο του Πέρεθ. Σχεδόν ταυτόχρονα, ο Χάμιλτον έκανε τον δικό του γρήγορο γύρο και έμεινε μέχρι τέλους 4 δέκατα ταχύτερος από τον Φερστάπεν, που περιορίστηκε στην 7η θέση βάσει της προσομοίωσης αγώνα που έκανε.
Στο δεύτερο ημίωρο δεν άλλαξαν πολλά, καθώς οι ομάδες γύρισαν με προσομοίωση του στιντ αγώνα με τη μέση γόμα, και φυσικά με περισσότερα καύσιμα. Όσο για τη Ferrari, ο Σαρλ Λεκλέρ αφοσιώθηκε από νωρίς σε μια συστοιχία 20 γύρων με τη μέση γόμα, αλλά στο δεύτερο ημίωρο βγήκε με τη μαλακή και σημείωσε αυτόν που θα ήταν στο τέλος ο τρίτος χρόνος - αφού πρώτα είχε ένα έντονο γλίστρημα στη Βαριάντε Άλτα.
Και πάλι, ο Φερνάντο Αλόνο με την αναβαθμισμένη Alpine ήταν και στο στεγνό μέσα στην πρώτη πεντάδα, όπως και στις βρεγμένες κατατακτήριες, εμπρός από την έτερη Ferrari του Κάρλος Σάινθ - που θα εκκινήσει το Σπριντ 10ος, θυμίζουμε, λόγω του ατυχήματός του χθες στο Q2.
Ο Λάντο Νόρις, τρίτος στην εκκίνηση του ημερινού Σπριντ, αντιμετώπισε τα προβλήματα με τα φρένα που επανήλθαν για τη McLaren - με αποτέλεσμα να κάνει μόνο τρεις γύρους. Την ίδια στιγμή, μηχανικά προβλήματα στην έτερη MCL36 δεν άφηαν τον Ντάνιελ Ρικιάρντο να βγει καν στην πίστα σε αυτή τη δεύτερη περίοδο των δοκιμών.
Τα αποτελέσματα των δεύτερων δοκιμών: