Formula 1, Σάινθ: "Θα τα δώσω όλα για να μείνω στην πρώτη θέση στον αγώνα"
Ο Κάρλος Σάινθ κατέκτησε την πολ ποζίσιον στο GP Ιταλίας στη Μόντσα αλλά στις δηλώσεις του φάνηκε αρκετά επιφυλακτικός για εξέλιξη του αγώνα την Κυριακή (3/9).
Ο Κάρλος Σάινθ είπε ότι πίεσε στο όριο για την πολ ποζίσιον του GP Ιταλίας στη Μόντσα, αλλά φάνηκε επιφυλακτικός στις προβλέψεις του για τον αγώνα λέγοντας πως ο πρώτος στόχος του είναι να ανέβει στο βάθρο διότι ο Φερστάπεν "φυσιολογικά στις συστοιχίες γύρων δείχνει ταχύτερος".
Ο Ισπανός κατέκτησε την πρώτη θέση της εκκίνησης του GP Ιταλίας υπό τις ιαχές των τιφόζι μέσα στη Μόντσα με ισχνές διαφορές -μέσα στο ίδιο δέκατο του δευτερολέπτου- από τους Μαξ Φερστάπεν και Σαρλ Λεκλέρ που τον ακολούθησαν με τις Red Bull RB19 και Ferrari SF-23 αντίστοιχα.
Μιλώντας για την 4η πολ ποζίσιον της καριέρας του, και την πρώτη μετά το GP Ηνωμένων Πολιτειών στο Τέξας πέρσι, ο Σάινθ είπε: "Ήταν τόσο μεγάλη η ένταση σε αυτές τις κατατακτήριες, ειδικά για τις τρεις πρώτες θέσεις. Και οι τρεις μας κυνηγήσαμε [την πολ ποζίσιον] και ήμασταν στο όριο, και στον τελευταίο γύρο είχα λίγο χρόνο που μπορούσα να βρω στο σικέιν Ασκάρι και στην Παραμπόλικα και το τόλμησα. Πίεσα πάρα πολύ σε αυτόν τον τελευταίο γύρο".
Και κάνοντας τις προβλέψεις του για τον αυριανό αγώνα (Κυριακή 3/9, 16:00) της Μόντσα, συμπλήρωσε: "Ο νούμερο ένα στόχος για τον αγώνα είναι αυτός [μια θέση στο βάθρο] και θα δώσω όλα όσα έχω για να παραμείνω σε αυτή την πρώτη θέση.
Μια καλή εκκίνηση, ένα καλό πρώτο stint [μέχρι το πρώτο πιτ-στοπ] και θα δούμε αν μπορούμε να μπούμε σε μια μάχη με τον Μαξ. Φυσιολογικά στις συστοιχίες γύρων δείχνει ταχύτερος, αλλά θα τα δώσω όλα", κατέληξε ο Κάρλος, μία μέρα μετά τα 29α γενέθλιά του.
Από τη δική του πλευρά ο διευθυντής της Scuderia Φρεντ Βασέρ δεν έκρυψε την ικανοποίησή του: "Είναι μια καλή ανταμοιβή [η πολ ποζίσιον] διότι μιλάμε για τη γνήσια απόδοση, σε έναν και μόνο γύρο στη Μόντσα, που μας έδωσε τις θέσεις 1-2 πολύ κοντά στον Μαξ - ακόμα και ο Σαρλ ήταν ένα δέκατο πίσω. Σίγουρα είναι ένα σπουδαίο επίτευγμα από άποψη εξέλιξης και ωμής απόδοσης.
Είναι πάντοτε πλεονέκτημα να έχεις δύο αυτοκίνητα στην πρώτη τριάδα, διότι σου δίνει την ευκαιρία να παίξεις λίγο με τη στρατηγική. Αλλά νομίζω πως θα έχει να κάνει πολύ περισσότερο με τον αγωνιστικό ρυθμό και την ταχύτητα, παρά με τη στρατηγική. Η στρατηγική δείχνει καλή", κατέληξε ο Γάλλος διοικητής της ιταλικής ομάδας.