Formula 1: Ταχύτερος ο Φερστάπεν στις δεύτερες δοκιμές στο Μαϊάμι, στις μπαριέρες ο Λεκλέρ
Ο Μαξ Φερστάπεν επέστρεψε στην κορυφή στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μαϊάμι, με διαφορά 4 δεκάτων από τις δύο Ferrari των Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ - πριν ο Μονεγάσκος καταλήξει στις μπαριέρες της στροφής 7.
Μετά το 1-2 της Mercedes στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στο GP του Μαϊάμι, στη δεύτερη ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB19 κατέβασε τον πρώτο χρόνο πάνω από δύο δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει επικεφαλής την πρώτη ημέρα του 5ου φετινού γύρου του πρωταθλήματος της Formula 1.
Περίπου 10 λεπτά πριν το τέλος της ωραιίας διαδικασίας, ο Σαρλ Λεκλέρ έχασε τον έλεγχο της Ferrari SF-23 όταν το ρύγχος της απώλεσε στιγμιαία την πρόσφυση στο κέντρο της στροφής 7. Ο Μονεγάσκος κατέληξε μετωπικά στις μπαριέρες της εξόδου, χωρίς ιδιαίτερη σφοδρότητα - αλλά με αρκετή ώστε να σπάσει ο εμπρός δεξιός τροχός και η πτέρυγα και να χρειαστεί η διακοπή της διαδικασίας.
Χρειάστηκαν περίπου επτά λεπτά για να απομακρυνθεί η Ferrari από το σημείο, που σημαίνει ότι χάλασε η προσομοίωση αγώνα που έκαναν στο τέλος οι περισσότεροι οδηγοί - καθώς απέμεινε χρόνος για έναν ή δύο μόνο γύρους μέχρι να πέσει η καρό σημαία της ημέρας.
Στην αρχή των δοκιμών οι Φερστάπεν και Λεκλέρ εναλλάχθηκαν στην κορυφή με τη μέση γόμα, αλλά ο πρωταθλητής ήταν ταχύτερος και με αυτά τα ελαστικά, με χρόνο 1:29.380 - παρότι δεν μπορούσε να κινήσει καλά το κεφάλι του επειδή το κράνος χτυπούσε στο πλαίσιο του κόκπιτ.
Οι πρώτοι που βγήκαν στην πίστα με τη μαλακή γόμα ήταν οι Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι με τις δύο McLaren MCL60 και ο Βρετανός κατέβασε τον πρώτο χρόνο στο 1:28.741. Ο χρόνος αυτός έμεινε κορυφαίος παρά τις πρώτες προσπάθειες των Φερνάντο Αλόνσο και Σάινθ-Λεκλέρ με τις Aston Martin και τις δύο Ferrari αντίστοιχα. Ο Λεκλέρ ήταν αρκετά ταχύς στο μεσαίο τμήμα και θα σημείωσε τον ταχύτερο γύρο αν δεν είχε ένα μπλοκάρισμα στα φρένα.
Στους επόμενους γρήγορους γύρους με τα μαλακά ελαστικά ο Φερστάπεν, όμως, ανέβηκε στην κορυφή και τον ακολούθησε ο Σάινθ στα 6 εκατοστά του δευτερολέπτου. Κι αμέσως μετά ο Ολλανδός έριξε τον ταχύτερο γύρο στο 1:27.930, πριν οι ομάδες στρέψουν την προσοχή τους στην προσομοίωση αγώνα με τη μέση γόμα και βαρύτερο φορτίο καυσίμων στο τέλος.
Ωστόσο, στη μέση αυτής της προσπάθειάς τους όλα διακόπηκαν εξαιτίας του ατυχήματος του Λεκλέρ. Ο Μονεγάσκος παρέμεινε στην τρίτη θέση, περίπου ένα δέκατο πίσω από τον Σάινθ και 21 χιλιοστά του δευτερολέπτου μπροστά από τον νικητή του Μπακού Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη Red Bull RB19.
Επίσης, ο Αλόνσο εντέλει κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα από τον Νόρις και να ανέβει στην 6η θέση, επτά δέκατα μακριά από τον Φερστάπεν, ενώ η Mercedes έμεινε στην 7η θέση με τον Λιούις Χάμιλτον, πίσω από τις Aston Martin και McLaren και περίπου ένα δευτερόλεπτο μακριά από τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας.
Ο Χάμιλτον αλλά και ο Τζορτζ Ράσελ, πέραν του Λεκλέρ, συμπεριλαμβάνονται στην πλειάδα των οδηγών που είχαν διάφορα συμβάντα σε αυτή τη δεύτερη περίοδο των δοκιμών. Για τον πρώτο η Mercedes W14 ήταν αρκετά ασταθής στο σικέιν των στροφών 14-15, ενώ ο Ράσελ πάσχιζε να βρει πρόσφυση, είχε μια έξοδο στο χώρο διαφυγής και δεν κατάφερε να βρει έναν καθαρό -από άλλα μονοθέσια- γύρο με τη μαλακή του γόμα - με αποτέλεσμα να περιοριστεί στην 15η θέση.
Από τους άλλους οδηγούς, το πιο τεταμένο συμβάν ήταν του Κέβιν Μάγκνουσεν: ένα τετ-α-κε του Δανού στη στροφή 14, που έξησε τη μπαριέρα με την εμπρός πτέρυγα. Οι Εστεμπάν Οκόν και Άλεξ Άλμπον των Alpine και Williams έκαναν επτά τις ομάδες που κατάφεραν να μπουν στην πρώτη δεκάδα των χρόνων.
Η δεύτερη μέρα του τριημέρου στο Μαϊάμι (Σάββατο 6/5) περιλαμβάνει την τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στις 19:30 ώρα Ελλάδας και τις δοκιμές κατάταξης στις 23:00, ενώ ο αγώνας της Κυριακής θα ξεκινήσει στις 22:30.
Τα αποτελέσματα των δεύτερων δοκιμών στο Μαϊάμι: