FERRARI

Formula 1: Το κλίμα στη Ferrari "δεν θα μπορούσε να ήταν καλύτερο"

FERRARI F1 GP IMOLA SABATO 23/04/2022 credit @Scuderia Ferrari Press Office
FERRARI F1 GP IMOLA SABATO 23/04/2022 credit @Scuderia Ferrari Press Office CREDIT: @SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Μετά το καταστροφικό GP Ουγγαρίας, φαίνεται ότι το καλοκαιρινό διάλειμμα λειτούργησε ευεργετικά για τη Scuderia, σύμφωνα με τον αγωνιστικό της διευθυντή Λορέν Μεκίς. Τι λέει ο Γάλλος για την προσαρμογή του Κάρλος Σάινθ στη Ferrari F1-75 και τα λάθη του Σαρλ Λεκλέρ.

Η Ferrari τερμάτισε εκτός βάθρου στο GP Ουγγαρίας, σε έναν αγώνα που βάσει των δοκιμών της Παρασκευής έδειχνε ανίκητη - και όπου ο Μαξ Φερστάπεν εκκίνησε από τη 10η θέση λόγω προβλημάτων της μονάδας ισχύος της Red Bull RB18.

Για την αποτυχία της Scuderia κατηγορήθηκε έντονα και ευρέως η στρατηγική της με τον Σαρλ Λεκλέρ, αλλά ο διευθυντής της ομάδας, Ματία Μπινότο, έχει επαναλάβει αρκετές φορές ότι πιο ανησυχητική για την ομάδα ήταν η πτώση της ταχύτητας του μονοθεσίου F1-75 από την Παρασκευή μέχρι την Κυριακή, με κύρια αιτία την ραγδαία πτώση της θερμοκρασίας στη Βουδαπέστη.

Το μονοθέσιο της Ferrari
Το μονοθέσιο της Ferrari CREDIT: @SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Το ίδιο είπε πρόσφατα και ο Κάρλος Σάινθ, που τερμάτισε τέταρτος στο Ουγγαρόρινγκ - δύο θέσεις μπροστά από τον Σαρλ Λεκλέρ. "Πιστεύω ότι κάτι στις συνθήκες του αγώνα ξεκάθαρα δεν μας βοήθησε. Κάναμε ένα βήμα πίσω το Σάββατο κι άλλο ένα την Κυριακή, συνεπώς κάποιο πρόβλημα υπήρχε με το αυτοκίνητο. Πρέπει να ανασυνταχθούμε, να αναλύσουμε τι μπορούμε να κάνουμε καλύτερα σε αυτές τις συνθήκες, και είμαι βέβαιος ότι θα επιστρέψουμε δυνατότεροι", είπε ο Ισπανός.

Formula 1: Το κλίμα στη Ferrari "δεν θα μπορούσε να ήταν καλύτερο"

Παρότι η Scuderia με ένα συνδυασμό λαθών στη στρατηγική και οδηγικών σφαλμάτων και προβλημάτων αξιοπιστίας έχει κερδίσει μόνο 2 από τους τελευταίους 10 αγώνες, παρότι γνώρισε γενικευμένη κατακραυγή για το αποτέλεσμα της Ουγγαρίας, και απώλεσε την τελευταία -ίσως- ευκαιρία για τα φετινά πρωταθλήματα, ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Λορέν Μεκίς λέει ότι το κλίμα στο Μαρανέλο είναι ξανά πολύ καλό.

"Το κλίμα στο εργοστάσιο δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο, διότι άνθρωποι όπως ο Σαρλ, ο Κάρλος και ο Ματία οδηγούν την ομάδα μέσα από όλες τις καταστάσεις" είπε ο 45χρονος Γάλλος. "Έχεις τις καλές σου στιγμές, έχεις τις κακές σου στιγμές, και πιστεύω ότι η διαφορά προέρχεται από αυτού του είδους την ηγεσία.

Ο Σαρλ Λεκλέρ
Ο Σαρλ Λεκλέρ CREDIT: @SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE


Είναι ικανοί, ό,τι κι αν συμβαίνει, να πατήσουν το κουμπί της επανεκκίνησης, να μας ενοποιήσουν όλους ξανά, να κοιτάξουν πίσω για να δουν τι συνέβη, να μάθουν από αυτό και να οδεύσουμε στον επόμενο αγώνα με το χαμόγελο και με μεγαλύτερο κίνητρο από τον προηγούμενο", συμπλήρωσε ο Μεκίς.

Ο Μεκίς προχώρησε και σε ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με τους δύο οδηγούς της ομάδας. Όσον αφορά στον Σαρλ Λεκλέρ, που έχει κερδίσει 7 πολ ποζίσιονς σε 13 αγώνες φέτος, προσέφερε την πλήρη υποστήριξή του στον Μονεγάσκο παρά τα τα καταστροφικά του οδηγικά λάθη στην Ίμολα και -κυρίως- στο Πολ Ρικάρ.

"Ας ξεκινήσουμε από την ταχύτητά του. Έχει δείξει εξαιρετική ταχύτητα και πάλι φέτος, οπότε δεν πρέπει κανείς να πειράξει αυτή την παράμετρο. Ο Σαρλ δεν μας χρειάζεται, ως σπουδαίος αγωνιστικός οδηγός, για να καταλάβει πώς πρέπει να κινηθεί για οδηγεί κοντά στο όριο. Είναι κυρίαρχος σε αυτό και, όπως ισχύει για όλους μας, λάθη συμβαίνουν", είπε ο Γάλλος.

Και συνέχισε: "Δεν κοιτάζουμε τα μεμονωμένα λάθη, κοιτάζουμε τη συχνότητα των επιτυχιών του. Κοιτάζουμε πόσο εξαιρετικά είσαι ικανός να κάνεις κάποια πράγματα σε σχέση με εκείνα στα οποία δεν είσαι τόσο καλός. Και πιστεύω ότι η συχνότητα των επιτυχιών του φέτος είναι πολύ, πολύ εντυπωσιακή και δεν θέλουμε να αλλάξει τίποτα".

Όσο για τον Κάρλος Σάινθ, ο Ισπανός από την πολ ποζίσιον και την παθρενική του νίκη στο Σίλβερστοουν δείχνει να έχει αναστρέψει το κακό του φετινό ξεκίνημα, και να έχει καταφέρει να προσαρμόσει την F1-75 πιο κοντά στα οδηγικά του μέτρα.

Η επιτυχία αυτή του Σάινθ, λέει ο Μεκίς, "αρχικά προέρχεται από την ικανότητά του να αναλύει ό,τι κάνει το αυτοκίνητο και ό,τι χρειάζεται από εκείνο. Κι έπειτα δεν είναι απλά ικανός να το νιώσει, αλλά και να το επικοινωνήσει στους μηχανικούς του. Έτσι, αργά αλλά σταθερά καταφέραμε να το μεταμορφώσουμε αυτό σε πράξεις για το στήσιμο του αυτοκινήτου και για τις μικρές προσαρμογές στην εξέλιξη [του επιμέρους νέων εξαρτημάτων].

Κι έτσι συνέβη. Δεν είσαι ποτέ σίγουρος ότι όλο αυτό θα επιφέρει τα αποτελέσματα που ελπίζεις, μέχρι να διαπιστώσεις κάποιες επερχόμενες ενδείξεις. Οπότε, είναι μια θετική πληροφορία για εμάς να βλέπουμε να υφίστανται αυτές οι πρώτες ενδείξεις", κατέληξε ο Λορέν Μεκίς.

TAGS FERRARI FORMULA 1 ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ GP ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ