X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Το πέρυσι και το φέτος

Οι τρεις πρώτοι αγώνες στο φετινό πρωτάθλημα δίνουν την αισιοδοξία ότι η χρονιά θα έχει πιο ενδιαφέρον από την περασμένη χρονιά. Το AUTO 24 βλέπει τι έκαναν πέρυσι τέτοια εποχή οι μεγάλοι πρωταγωνιστές του σπορ και σε ποιο επίπεδο βρίσκονται φέτος.

Δεν είναι λίγος ο κόσμος που όταν βλέπει αγώνα Formula 1 λέει ότι το σπορ έχει χάσει την αίγλη και το ενδιαφέρον του. Ίσως να έχει και δίκιο.

Φέτος όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει. Η Pirelli έχει κάνει εξαιρετική δουλειά με τα νέα ελαστικά της. Οι ομάδες πρέπει να είναι πολύ προσεκτικές στη μάχη των pit stop, ενώ το DRS και το KERS, δίνουν στους πιλότους τη δυνατότητα να επιχειρούν περισσότερα προσπεράσματα. Στην Κϊνα έγινε η αρχή, με τους φίλους του σπορ να παρακολουθούν έναν από τους πιο συναρπαστικούς αγώνες, αφήνοντας την υπόσχεση ότι φέτος η χρονιά θα ανήκει στη Formula 1.

Mετά τις δύο... βόλτες του Φέτελ, σε Αυστραλία και Μαλαισία, ο Χάμιλτον πήρε τη νίκη και έστειλε μήνυμα αισιοδοξίας, ότι δεν θα ξέρουμε τον φετινό πρωταθλητή από το καλοκαίρι.

Η Red Bull έχει δείξει ότι έχει… φτερά, η McLaren προσπαθεί να αποδείξει ότι οι ταύροι κάνουν μόνο για ποτά και η Ferrari από την πλευρά της, είναι σε μια φάση που προσπαθεί να βρει τον εαυτό της.

Οι Mercedes και Renault, από την άλλη κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για να μην δούμε ένα πρωτάθλημα που θα έχουν θέση μόνο οι "μεγάλοι".

Μπορεί οι πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος της Formula1 να είναι οι ίδιοι με πέρυσι, ωστόσο στο φετινό πρωτάθλημα αλλάζει το… σενάριο! Red Bull, McLaren, Ferrari και Renault βρίσκονται στις πρώτες θέσεις, έχοντας ωστόσο σκαμπανεβάσματα στην απόδοσή τους.

Red Bull και McLaren πρωταγωνίστησαν στη έναρξη του περσινού πρωταθλήματος, με τις Ferrari, Mercedes και Renault να έχουν εκπροσώπηση στο βάθρο στους πρώτους τρεις αγώνες.

Ωστόσο, τα δεδομένα φέτος είναι διαφορετικά για τους "κόκκινους ταύρους".

Red Bull και McLaren σαν τη γάτα με το ποντίκι

Πλέον η ομάδα του Μάτεσιτς έχει ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα κατασκευαστών και ένα οδηγών στην τροπαιοθήκη της γεγονός που της δίνει άλλο αέρα.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής, δείχνει πιο ώριμος από ποτέ, έχοντας κάνει το απόλυτο στις πολ ποζίσιον (τρεις στις τρεις) και έχοντας δει την καρό σημαία σε (Αυστραλία και Μαλαισία).

Από την άλλη, η έναρξη του πρωταθλήματος δεν ήταν το ίδιο καλή για τον Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος προς το παρόν έχει πανηγυρίσει μόνο μια τρίτη θέση στο γκραν πρι της Κίνας.

Μπορεί η McLaren, φαινομενικά, να έχει ξεκινήσει με τον ίδιο καλό τρόπο στο πρωτάθλημα, ωστόσο φέτος τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα για τη βρετανική ομάδα.

Χάμιλτον και Μπάτον έχουν ανέβει στο βάθρο, όπως και πέρυσι, όμως η MP4-25 αυτή τη σεζόν πλησιάζει περισσότερο το ρυθμό των «κόκκινων ταύρων» και αυτό δίνει την ελπίδα στον κόσμο, ότι το φετινό πρωτάθλημα θα είναι πολύ πιο ενδιαφέρον.

Renault σε άνοδο, Ferrari στα... χαμένα και Mercedes!

Πέρυσι, η δεύτερη θέση του Ρόμπερτ Κουμπίτσα στην Αυστραλία, αποτέλεσε έκπληξη, καθώς η ομάδα αντιμετώπιζε αρκετές δυσκολίες, κυρίως στο διοικητικό τομέα.

Ωστόσο, η φετινή σεζόν έχει ξεκινήσει καλύτερα για τη Renault με καινοτομίες στο μονοθέσιο και τους Πετρόβ - Χάιντφελντ, να παρουσιάζονται ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί.

Από την άλλη, η Ferrari δεν έχει καταφέρει να ενθουσιάσει. Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες ομάδες που παρουσιάζουν καλύτερη εικόνα, η σκουντερία έχει ξεκινήσει υποτονικά το πρωτάθλημα, με τους πιλότους της να μην είναι σε θέση να διεκδικήσουν το βάθρο.

Αυτό φαίνεται και από τις δηλώσεις τόσο του Φερνάντο Αλόνσο, όσο και του Λούκα ντι Μοντετζέμολο. Ο πρώτος δηλώνει ότι ακόμα και η 6η θέση θα τον άφηνε ευχαριστημένο, ενώ ο πρόεδρος της ομάδας απαιτεί άμεση βελτίωση της εικόνας.

Παρά το γεγονός ότι η Mercedes ακόμη δεν έχει ανέβει στο πόντιουμ, σε αντίθεση με το περσινό βάθρο το Ρόσμπεργκ στη Μαλαισία, η ομάδα ελπίζει πως η συνέχεια της σεζόν θα εξελιχθεί καλύτερα, με τους δύο Γερμανούς να έχουν προσαρμοστεί καλύτερα με τα μονοθέσια τους.

Στους πρώτους 3 αγώνες ο Μίκαελ Σουμάχερ είχε πάρει την 6η και 10η θέση, ενώ είχε εγκαταλείψει στον αγώνα της Αυστραλίας . Φέτος, έχει μία αποχώρηση, μία 9η και μία 8η θέση. Ο Νίκο Ρόσμπεργκ από την πλευρά του, χρειάζεται τα περσινά του αποτελέσματα για να πάρει τα… πάνω του και να οδηγήσει την ομάδα του σε ανταγωνιστικές θέσεις. Πάντως, εκείνος έχει φέρει το καλύτερο αποτέλεσμα για τη Μercedes GP, το οποίο είναι η 5η θέση στη Μαλαισία.

Στις ομάδες που έκαναν πέρυσι το ντεμπούτο τους στα γκριντ, η Lotus έχει ξεκινήσει με τον καλύτερο τρόπο, χωρίς ωστόσο να καταφέρει να τερματίσει στη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Ακόμα είμαστε στην… πρώτη στροφή του πρωταθλήματος. Μέχρι την 27η Νοεμβρίου όπου θα πέσει η τελευταία καρό σημαία του πρωταθλήματος, αναμένεται μια μάχη για την κορυφή, αρκετά συναρπαστική.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ