X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Το βασικό μυστικό της κυριαρχίας της RBR και η "απόσταση μηνών" από τη Mercedes

RED BULL CONTENT POOL

Η διευθυντής της Pirelli F1 Μάριο Ίζολα επιβεβαίωσε ότι η κυριαρχία της Red Bull Racing και του Μαξ Φερστάπεν στο δεύτερο μισό του 2022 κρύβεται στα ελαστικά, καθώς ο Τότο Βολφ υποστήριξε ότι η Mercedes είναι τουλάχιστον «δέκα μήνες πίσω» από τη νέα πρωταθλήτρια.

Από το τέλος του περασμένου Ιουλίου μέχρι και σήμερα η Red Bull RB18 είναι ανίκητη, εξαϋλώνοντας στην πορεία τον ανταγωνισμό τόσο από τη Ferrari F1-75 -που ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο του πρώτου μισού της χρονιάς- όσο και τον περιστασιακό από την προβληματική Mercedes W13.

Μετά την 14η φετινή νίκη-ρεκόρ του Μαξ Φερστάπεν στο Μεξικό, όπου η RBR χρησιμοποίησε από ένα σετ μαλακής και μέσης γόμας για να κάνει "περίπατο" στην πίστα Χερμάνος Ροντρίγκεζ, έναντι των σετ μέσης-σκληρής της Mercedes, ο Μάριο Ίζολα της Pirelli επιβεβαίωσε ότι η φετινή κυριαρχία της RB18 από το καλοκαίρι εντοπίζεται στη διαχείριση των ελαστικών - σε έναν τομέα που, από το GP Ουγγαρίας και μετά, βύθισε τη Ferrari στην αφάνεια.

Πιστεύω ότι στην τελική ευθεία της χρονιάς είδαμε τη Red Bull να χρησιμοποιεί τα ελαστικά της πολύ καλά», τόνισε ο Ίζολα. "Αλλά δεν ξέρω τι έκαναν στο αυτοκίνητο, πιθανότατα κάποιες αναβαθμίσεις που κατασκεύασαν στη διάρκεια της σεζόν.

Στο ξεκίνημα του 2022 η Red Bull δεν ήταν τόσο καλή στη χρήση των ελαστικών, και τώρα βλέπουμε ότι έχουν κάνει ένα τεράστιο βήμα σε σχέση με την περίοδο εκείνη. Οπότε προφανώς εστίασαν σε αυτό", κατέληξε ο Ιταλός.

Βολφ: "Είμαστε 8-10 μήνες πίσω"

Ο ρυθμός της εξέλιξης της RB18 από την ομάδα του Μίλτον Κινς, σε συνδυασμό με τα προβλήματα της Mercedes να κατανοήσει τη δύσκολη και απρόβλεπτη W13 όλη τη φετινή χρονιά, στο μεταξύ, άφησαν την περσινή πρωταθλήτρια περίπου 8-10 μήνες πίσω σε εξέλιξη από τη Red Bull Racing, σύμφωνα με το διευθυντή της Mercedes F1 Τότο Βολφ.

Ο Αυστριακός έχει εξηγήσει ότι μία συγκεκριμένη επιλογή που έκανε η ομάδα στο Μπράκλεϊ -σχετικά με το σχεδιασμό του δαπέδου- τον Οκτώβριο του 2021, ήταν η βασική αιτία των φετινών της μεγάλων προβλημάτων, που την έχουν αφήσει χωρίς νίκη σε 20 αγώνες. Παρόλα αυτά, παρά την απόσταση τόσων μηνών, ο Βολφ εκτιμά ότι η Mercedes μπορεί να επιστρέψει στην κορυφή.

"Σίγουρα έχουν ένα πλεονέκτημα, αλλά πιστεύουμε ότι καταλαβαίνουμε που οφείλεται η διαφορά", τόνισε. "Η Red Bull θα διατηρήσει [του χρόνου] ορισμένη από την [οδηγική] γλυκύτητα του αυτοκινήτου της, ενώ εμείς χάσαμε ίσως 8 με 10 μήνες από άποψη εξέλιξης διότι δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε τι πήγαινε στραβά με το αυτοκίνητο.

Οπότε, είναι σίγουρα μια πρόκληση, αλλά παίζουμε όλοι μας το παιχνίδι της αναμονής. Και οι δύο οδηγοί παίζουν το παιχνίδι της αναμονής, και εγώ θέλω να κρίνω την απόδοση της ομάδας όχι βάσει ενός μεμονωμένου Σαββατοκύριακου ή έτους, αλλά βάσει του πώς ήμασταν ικανοί να διεκδικούμε νίκες και πρωταθλήματα μακροχρόνια".

Ο Βολφ είπε, επίσης, ότι προτιμά στα δύο τελευταία φετινά GP να κερδίσει η Mercedes μία νίκη -πιθανότατα για ψυχολογικούς λόγους- παρά τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών από τη Ferrari, από την οποία τη χωρίζουν 40 βαθμοί. Σε σχετική ερώτηση απάντησε πως η δεύτερη θέση θα ήταν "αναμφίβολα μια παρηγοριά, διότι η Ferrari είχε το ταχύτερο αυτοκίνητο στο ξεκίνημα της σεζόν, και ο τερματισμός μπροστά της θα ήταν σπουδαίος. Αλλά δεν είναι αυτή η βασική μας προτεραιότητα. Είναι να καταλάβουμε το αυτοκίνητο και να έχουμε ένα ταχύ μονοθέσιο στην πίστα".

Πάντως, σε αντίθεση με τις ελπίδες του Βολφ και τις απόψεις που εξέφρασε πρόσφατα ο Λιούις Χάμιλτον, ο διευθυντής της Haas F1 Γκούντερ Στάινερ είπε ότι μπήκαμε πλέον στην «εποχή Φερστάπεν» στη F1: "Κάθε εποχή έχει τον πρωταθλητή της. Αυτή η εποχή έχει τον Μαξ. Όταν ο Μίκαελ [Σουμάχερ] ήταν εδώ, ήταν ο Μίκαελ. Βρισκόμαστε στο μέσον αυτής της εποχής, τώρα. Έχει το ταλέντο, το κίνητρο, είναι απλά ο κυρίαρχος αυτό τον καιρό".

Ο Στάινερ κατέληξε: "Πιστεύω ότι οι οδηγικές ικανότητες και του Σαρλ Λεκλέρ είναι πολύ καλές αυτή τη στιγμή. Αλλά ενίοτε κάνει λάθη, λίγα παραπάνω λάθη. Κι ο Μαξ δεν κάνει λάθη πλέον. Ο Μαξ είναι στο απόγειό του και δεν θέλει να κατέβει".

TAGS FORMULA 1 RED BULL MERCEDES F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ