FORMULA 1

Formula 1: TOP 5 πληροφορίες για την πίστα του GP Σιγκαπούρης

Formula 1: TOP 5 πληροφορίες για την πίστα του GP Σιγκαπούρης
GP Σιγκαπούρης, Μαρίνα Μπέι FORMULA1.COM

Αυτό το τριήμερο η Formula 1 βρίσκεται στην Σιγκαπούρη, για το δέκατο έβδομο Γκραν Πρι της φετινής σεζόν. Αυτά είναι όσα πρέπει να γνωρίζουμε για την πίστα στη Μαρίνα Μπέι.

Στη Σιγκαπούρη ο Μαξ Φερστάπεν ίσως εξασφαλίσει μαθηματικά τον φετινό τίτλο. Η Ferrari από την άλλη, θέλει να επιστρέψει στις επιτυχίες, ενώ και η Mercedes κυνηγά ακόμη την πρώτη της φετινή νίκη.

Το δέκατο έβδομο Γκραν Πρι της Formula 1 για φέτος διεξάγεται στην πίστα της Μαρίνα Μπέι, μετά από δύο χρόνια απουσίας του αγώνα από την ενεργό δράση εξαιτίας της πανδημίας.

GP Σιγκαπούρης, Μαρίνα Μπέι

Formula 1: TOP 5 πληροφορίες για την πίστα του GP Σιγκαπούρης
Η πίστα Μαρίνα Μπέι (2022) ©FORMULA1.COM
  • Μήκος πίστας: 5,063 km
  • Γύροι: 61
  • Συνολική διαδρομή: 308,706 km
  • Ρεκόρ γύρου: Κέβιν Μάγκνουσεν, 1:41,905 (2018)
  • Νικητής 2019: Σεμπάστιαν Φέτελ

TOP 5 πληροφορίες για την πίστα του GP Σιγκαπούρης

  1. Το 2008, η Σιγκαπούρη είχε την τιμή να φιλοξενήσει τον πρώτο νυχτερινό αγώνα στην ιστορία της F1, με τον Φερνάντο Αλόνσο να παίρνει μια αμφιλεγόμενη νίκη. Ήταν το περίφημο σκάνδαλο Crashgate, όταν αποκαλύφθηκε ότι ο Νέλσον Πικέ Τζιούνιορ, δεύτερος οδηγός της Renault, πήρε εντολή από τον διευθυντή της ομάδας Φλάβιο Μπριατόρε και τον αρχιμηχανικό Πατ Σάιμοντς, να προκαλέσει ατύχημα ώστε να ευνοηθεί, εν αγνοία του, ο Αλόνσο και να κερδίσει.
  2. Πρόκειται για ένα σιρκουί πόλης, με μερικά μοναδικά χαρακτηριστικά που το καθιστούν από τα πιο ξεχωριστά GP στο ημερολόγιο της F1. Ένα από αυτά είναι η στροφή 18, στην οποία τα μονοθέσια περνούν κάτω από μια κερκίδα! Η διαδρομή αποτελείται από 23 στροφές, ενώ υπάρχουν τρεις ζώνες DRS.
  3. Το ανώμαλο οδόστρωμα σε συνδυασμό με την υψηλή υγρασία, ανεβάζει πολύ το βαθμό δυσκολίας για τους οδηγούς, οι οποίοι χάνουν μέχρι και 3 κιλά κατά τη διάρκεια του αγώνα. Φέτος ωστόσο έχει στρωθεί νέα άσφαλτος η οποία δεν είναι τόσο λεία όσο συμβαίνει συνήθως σε δημόσιους δρόμους, καθώς ελήφθη υπόψη η διεξαγωγή του Γκραν Πρι. Σύμφωνα με την Pirelli, αναμένεται σημαντική βελτίωση κρατήματος της αγωνιστικής γραμμής κατά τη διάρκεια του τριημέρου, παρότι δεν είναι προγραμματισμένοι πολλοί αγώνες υποστήριξης οι οποίοι βοηθούν να στρωθεί γόμα στο οδόστρωμα.
  4. Τόσο τα μονοθέσια όσο και ελαστικά υποφέρουν από θερμική καταπόνηση. Στη συγκεκριμένη πίστα παίζει ρόλο η μεγιστοποίηση της ελκτικής πρόσφυσης από τα ελαστικά καθώς όλες οι στροφές, και οι 23, είναι αργές. Σύμφωνα με τον Αγωνιστικό Διευθυντή της Pirelli, Μάριο Ισόλα, καθοριστική θα είναι η προφύλαξη των πίσω ελαστικών. Η νέα γενιά μονοθεσίων είναι υποστροφική, οπότε θα παίξει σημαντικό ρόλο η ισορροπία κρατήματος: το εμπρός μέρος να κρατάει και το πίσω να μην γλιστράει μειώνοντας έτσι το ρυθμό επιτάχυνσης.
  5. Έχουν επιλεγεί οι τρεις πιο μαλακές γόμες για τη Σιγκαπούρη - τις βλέπουμε για πρώτη φορά μετά την Αυστρία. Η P Zero λευκή/σκληρή είναι η C3, η P Zero κίτρινη/μέση είναι η C4 και η P Zero κόκκινη/μαλακή είναι η C5. Αυτές οι γόμες εξασφαλίζουν υψηλά επίπεδα μηχανικά παραγόμενης πρόσφυσης.
Formula 1: TOP 5 πληροφορίες για την πίστα του GP Σιγκαπούρης
Τα δεδομένα ελαστικών της Pirelli για το GP Σιγκαπούρης 2022 PIRELLI

ΠΗΓΕΣ: FORMULA1.COM, PIRELLI

TAGS FORMULA 1 GP ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ