Formula 1: Τρία στα τρία του Φερστάπεν στις ελεύθερες δοκιμές του Μεξικού
Ο Μαξ Φερστάπεν συνέχισε τη χθεσινή του κυριαρχία στα ελεύθερα δοκιμαστικά του GP Μεξικού με τον πρώτο χρόνο και στην τρίτη περίοδο, λίγο πριν τις δοκιμές κατάταξης. Εντυπωσιακός δεύτερος χρόνος, και πάλι, του Άλεξ Άλμπον της Williams, στα 70 χιλιοστά από τον Ολλανδό.
Οι δοκιμές κατάταξης στην πίστα Ερμάνος Ροντρίγκεζ θα ξεκινήσουν τα μεσάνυχτα (ώρα Ελλάδας) του Σαββάτου και ήδη ο Μαξ Φερστάπεν δείχνει το ακλόνητο φαβορί για την πολ ποζίσιον. Την ίδια στιγμή, οι μεγάλες ευθείας του σιρκουί στην Πόλη του Μεξικού ευνοούν ιδιαίτερα τα χαρακτηριστικά της Williams, και ο Άλεξ Άλμπον το αξιοποιεί στο έπακρο.
Αρχικά στην κορυφή των χρόνων σε αυτές τις τρίτες δοκιμές εναλλάχθηκαν οι Ferrari με τις Mercedes, καθώς η πίστα είχε ακόμα ελλιπή πρόσφυση - όπως απέδειξε το τετ-α-κε του Πιέρ Γκασλί με την Alpine και η έξοδος του Γιούκι Τσουνόντα της Alpha Tauri στο ίδιο σημείο, στο στάδιο της αρένας Foro Sol - που επεφύλλασε ποδοσφαιρικού τύπου ιαχές κάθε φορά που περνούσε ο Σέρτζιο Πέρεζ.
Με την πρώτη του προσπάθεια ο Φερστάπεν ήταν ένα δέκατο πίσω από τον Τζορτζ Ράσελ της Mercedes, πάντα με τη μέση γόμα, ενώ ο Ντάνιελ Ρικιάρντο -με ένα slipstream που του προσέφερε ο Τσουνόντα- έγραψε τον τέταρτο χρόνο, πίσω από τον Λιούις Χάμιλτον και εμπρός από τον Σέρτζιο Πέρεζ με τις έτερες Mercedes W14 και Red Bull RB19 αντίστοιχα.
Με τους επόμενους γύρους τους οι Φερστάπεν και Πέρεζ ανέβηκαν στην πρώτη και τρίτη θέση αντίστοιχα. Περίπου στο 40λεπτο της ωριαίας διαδικασίας ο Άλεξ Άλμπον με έναν εντυπωσιακό γύρο στο 1:17.957 ανέβηκε στην πρώτη θέση, στον οποίο δεν μπόρεσε να απαντήσει ο Ράσελ. Το έκανε όμως ο Φερστάπεν δέκα λεπτά πριν το τέλος, παρότι εξέφρασε τα παράπονά του για το κυκλοφοριακό, με το χρόνο 1:17.887 που τον κράτησε μέχρι τέλους στην κορυφή.
Ο Πέρεζ ακολούθησε άλλα επτά εκατοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Άλμπον, όμως από εκεί και πίσω ο Ράσελ ήταν δύο δέκατα μακριά και ο Πιάστρι ακόμη ενάμισι δέκατο - παρότι η McLaren φαντάζει από χθες πολύ ισχυρή στη συγκεκριμένη πίστα.
Ο Λάντο Νόρις ήταν λιγότερο από ένα δέκατο πιο αργός από τον Αυστραλό ομόλογό του, αλλά βρέθηκε στην 8η θέση καθώς σε αυτό το δέκατο στριμώχτηκε ο Βάλτερι Μπότας της Alfa Romeo και ο Τσουνόντα της Alpha Tauri - που άφησε τον Ρικιάρντο 49 χιλιοστά πίσω του, στην 9η θέση.
Ο Χάμιλτον δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 10η θέση, με έξι δέκατα του δευτερολέπτου διαφορά από τον Φερστάπεν - και ενώ ήδη από χθες έχει δηλώσει ότι η Mercedes W14 του δίνει την αίσθηση εντελώς διαφορετικού αυτοκινήτου σε σχέση με την απόδοσή της στο Τέξας, μία εβδομάδα νωρίτερα.
Το κυκλοφοριακό που συνάντησαν ο Σαρλ Λεκλέρ και ο Κάρλος Σάινθ στο τέλος, στη γρήγορη προσπάθειά τους, άφησαν τις Ferrari στην 13η και 15η θέση αντίστοιχα - ενώ ο Σάινθ είχε και ένα γλίστρημα στα εσάκια όταν τον μπλόκαρε ο Στρολ. Ο Ισπανός ζήτησε να επιβληθεί ποινή στον Καναδό, που χαρακτήρισε “επικίνδυνο”. Ο Στρολ κατέληξε στην 14η θέση και ο Φερνάντο Αλόνσο στην 17η, σε μια πίστα με αεροδυναμικά χαρακτηριστικά που βγάζουν στις επιφάνεια τα μειονεκτήματα της Aston AMR23.