Το τρίτο διαδοχικό GP στην αμερικανική ήπειρο διεξάγεται στο Σάο Πάουλο της Βραζιλίας, περιλαμβάνει το 5ο Sprint της χρονιάς και θα είναι καθοριστικής σημασίας για τη μάχη των φετινών τίτλων οδηγών και κατασκευαστών. Διαβάστε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τον ανταγωνισμό, τη στρατηγική και το πρόγραμμα του 21ου φετινού τριημέρου της Formula 1.
Στην εκπνοή της μοναδικής περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Βραζιλίας ο Λάντο Νόρις της McLaren πέτυχε τον ταχύτερο γύρο, εμπρός από τον Τζορτζ Ράσελ της Mercedes και τον Όλιβερ Μπέρμαν που αντικαθιστά, τουλάχιστον για σήμερα, στη Haas τον Κέβιν Μάγκνουσεν που έμεινε εκτός λόγω ασθένειας.
Η Red Bull επιβεβαίωσε ότι άλλαξε τον κινητήρα V6 Turbo του πρωταθητή ενόψει του τριημέρου στο GP Βραζιλίας, και δεδομένου ότι ο Ολλανδός έχει ξεπεράσει το επιτρεπτό όριο κινητήρων για τη σεζόν θα δεχθεί ποινή πέντε θέσεων για την εκκίνηση του αγώνα της Κυριακής, που θα προστεθούν στη θέση που θα καταλάβει στις δοκιμές κατάταξης.
Η ραγδαία βελτίωση της απόδοσης της Ferrari SF-24 από το Σεπτέμβριο και μετά στη Formula 1 αφήνει εντυπωσιασμένο -και πιθανότατα και πολύ αισιόδοξο- τον Λιούις Χάμιλτον ενόψει της μετάβασής του στο Μαρανέλο σε δύο μήνες.
Μετά το ντόρο της διπλής ποινής που δέχθηκε στο GP του Μεξικού για τις αγωνιστικές του κινήσεις στη μάχη με τον Λάντο Νόρις, ο Μαξ Φερστάπεν επανέλαβε ότι η πολύπλευρη κριτική που δέχεται για την οδήγησή του στα GP τον αφήνει αδιάφορο.
Η Scuderia αισιοδοξεί ότι μπορεί να συνεχίσει τις νίκες του Σαρλ Λεκλέρ στο Τέξας και του Κάρλος Σάινθ στο Μεξικό με μια νέα νίκη στο GP του Ιντερλάγκος αυτό το τριήμερο (1-3 Νοεμβρίου). Πόσο, όμως, ταιριάζει η πίστα του Σάο Πάουλο στο cavallino, και ποια είναι η (μοναδική) ανησυχία της ιταλικής ομάδας;
Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων φόρου τιμής στον Άιρτον Σένα για τα 30 χρόνια, φέτος, από την απώλεια του μεγάλου Παουλίστα, ο Λιούις Χάμιλτον θα οδηγήσει τη McLaren MP4/5B με την οποία αγωνιζόταν στη F1 ο Βραζιλιάνος το 1990. Τι έγραψε πριν από 10 χρόνια ο Βρετανός για το μεγάλο του, παιδικό ίνδαλμα.
Ο Φερνάντο Αλόνσο διεγνώσθη με εντερική λοίμωξη την προηγούμενη εβδομάδα, η οποία τον ταλαιπώρησε στο GP του Μεξικού και συνεχίζεται τώρα και ενόψει του αγώνα του Ιντερλάγκος αυτό το τριήμερο (1-3 Νοεμβρίου).
Αφότου χαρακτήρισε την αγωνιστική συμπεριφορά του Μαξ Φερστάπεν στο GP Μεξικού ως “εξωφρενική”, και δήλωσε ότι οι δύο ποινές συνολικά 20 δευτερολέπτων στον Ολλανδό “δεν ήταν αρκετές”, τώρα ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren Racing, Ζακ Μπράουν, πρόσθεσε ότι η τακτική του δεν αρμόζει σε έναν πρωταθλητή, είναι "αχρείαστη" και "ίσως μας στέρησε μία νίκη".
Στο πλαίσιο της αναδόμησης της Sauber F1, για τη μεταμόρφωσή της στην εργοστασιακή ομάδα της Audi το 2026 στη Formula 1, ο διευθυντής της ομάδας Ματία Μπινότο επέλεξε για τη θέση του αγωνιστικού διευθυντή έναν παλιό του γνώριμο: τον πρώην διευθυντή στρατηγικής της Scuderia Ferrari, Ινάκι Ρουέντα.
Η πρόσφατη ανακοίνωση της συνεργασίας της Haas F1 με την Toyota Gazoo Racing θεωρήθηκε από πολλούς ως ο προπομπός της μεγάλης εργοστασιακής επιστροφής των Ιαπώνων στη Formula 1. Όμως ο Αγιάο Κομάτσου επιμένει ότι δεν είναι στα πλάνα του Τζιν Χαας να πουλήσει την ομάδα του, στον οποιονδήποτε.
Ένα μήνα πριν από την πρεμιέρα της νέας μίνι-σειράς για τη ζωή του Βραζιλιάνου τρις πρωταθλητή της Formula 1, Άιρτον Σένα, η πλατφόρμα του Netflix δημοσίευσε το δεύτερο τρέιλερ της σειράς έξι επεισοδίων.
Τις τελευταίες ημέρες υπήρξε μια πολύ σημαντική εξέλιξη σε σχέση με το μέλλον του Σέρτζιο Πέρεζ στην πρωταθλήτρια της Formula 1, που ενδέχεται να είναι κομβικής σημασίας για τη συνέχιση της συνεργασίας του Μεξικανού με τη Red Bull Racing.
Η Red Bull εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να τοποθετήσει έναν φρέσκο κινητήρα στο μονοθέσιο του Μαξ Φερστάπεν στο GP του Ιντερλάγκος, το προσεχές τριήμερο (1-3 Νοεμβρίου), και αν εντέλει καταλήξει σε αυτή την απόφαση τότε ο Ολλανδός θα δεχθεί ποινή θέσεων στην εκκίνηση.
Ο Λάντο Νόρις είπε ότι περίμενε πως η μάχη του με τον Μαξ Φερστάπεν θα ήταν οριακή στο GP του Μεξικού, αλλά δήλωσε πως δεν έχει αμφιβολία ότι ο Ολλανδός άξιζε τις δύο ποινές -συνολικά 20 δευτερολέπτων- που του επιβλήθηκαν για τον “όχι τόσο καθαρό” τρόπο που οδήγησε στη μεταξύ τους μάχη.
Ο Σαρλ Λεκλέρ εξήγησε για ποιο λόγο έχασε τον έλεγχο της Ferrari εννέα γύρους πριν το τέλος του GP Μεξικού, που τον ώθησε εκτός δρόμου στο σημείο της στροφής Peraltada και του κόστισε τη 2η θέση από τον Λάντο Νόρις.
Οι αγωνοδίκες του GP της Πόλης του Μεξικού εξήγησαν το σκεπτικό τους για την επιβολή δύο ποινών στον Μαξ Φερστάπεν, 10 δευτερολέπτων η καθεμία, για δύο οδηγικά παραπτώματα που εντόπισαν στη μάχη του πρωταθλητή με τον Λάντο Νόρις νωρίς στον αγώνα.
Τέσσερις αγώνες πριν αποχωρήσει από τη Scuderia για χαρη του Λιούις Χάμιλτον, ο Κάρλος Σάινθ έστειλε ένα ηχηρό μήνυμα προς το Μαρανέλο και πάσα άλλη κατεύθυνση κυριαρχόντας στο GP της Πόλης του Μεξικού, εμπρός από τον Λάντο Νόρις που αξιοποίησε ένα λάθος του Μονεγάσκου στο τέλος για να πάρει τη 2η θέση. Δύο ποινές 10+10’’ έριξαν τον Μαξ Φερστάπεν στην 6η θέση.
Το 20ό από τα 24 GP του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1 θα διεξαχθεί απόψε στην Πόλη του Μεξικού. Πού μπορείτε να δείτε τον αγώνα του Autodromo Hermanos Rodriguez, και ποιες ώρες.
Με ταχύτητα που θα ζήλευε και ο Speedy Gonzalez, ο Κάρλος Σάινθ ήταν μία ταχύτητα πάνω από όλους στις δοκιμές κατάταξης του GP Μεξικού και κέρδισε την πολ ποζίσιον με δύο δέκατα από τον Μαξ Φερστάπεν. Στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης οι Λάντο Νόρις και Σαρλ Λεκλέρ με τις McLaren και Ferrari αντίστοιχα.
Η Formula 1 μεταφέρεται στο Μεξικό, για τον 20ό φετινό της αγώνα. Παρακολουθήστε σε LIVE περιγραφή την εξέλιξη των κατατακτήριων από το Liveblog του SPORT24.
Οι Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις ήταν περίπου τρία δέκατα ταχύτεροι από τη Ferrari και τον Κάρλος Σάινθ στην 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Μεξικού, με τον Μαξ Φερστάπεν μισό δευτερόλεπτο μακριά στην τέταρτη θέση - λίγο πριν αρχίσουν οι δοκιμές κατάταξης (27/10, 00:00).
Μεταμεσονύκτιες θα είναι (με την ελληνική ώρα) και αυτό το τριήμερο οι δοκιμές κατάταξης του GP της Πόλης του Μεξικού, 20ού φετινού αγώνα της Formula 1. Πού μπορείτε να δείτε την αποψινή αγωνιστική δραστηριότητα, και ποιες ώρες.
Οι αγωνοδίκες της FIA δεν έκαναν δεκτό το αίτημα της McLaren να εξετάσουν εκ νέου την ποινή 5’’ που επέβαλλαν στον Λάντο Νόρις για την προσπέρασή του στον Μαξ Φερστάπεν στο GP των ΗΠΑ της περασμένης Κυριακής (20/10).
Η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών του GP Μεξικού, 20ού φετινού αγώνα της Formula 1, ήταν αφιερωμένη -κατά κύριο λόγο- στη δοκιμή των ελαστικών της Pirelli για το 2025 και στα 90 λεπτά της ο Κάρλος Σάινθ της Ferrari σημείωσε τον πρώτο χρόνο με τη μέση γόμα, με διαφορά δύο δεκάτων από τον Όσκαρ Πιάστρι, τον Γιούκι Τσουνόντα και τον Σαρλ Λεκλέρ.
Ο Μαξ Φερστάπεν θεωρεί ότι τυγχάνει δυσμενούς αντιμετώπισης από τον βρετανικό Τύπο -που κυριαρχεί στη Formula 1- στο θέμα της μάχης που είχε με τον Λάντο Νόρις στο GP των ΗΠΑ, λέγοντας "δεν μπορώ να παραπονιέμαι διότι δεν έχω το σωστό διαβατήριο".
Ο Τζορτζ Ράσελ με τη Mercedes W15 σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με διαφορά 0,3’’ από τον Κάρλος Σάινθ της Ferrari στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP Μεξικού, που διακόπηκαν για 14 λεπτά έπειτα από τη σφοδρή πρόσκρουση της Williams του Άλεξ Άλμπον στις μπαριέρες.
Το δεύτερο από τα τέσσερα διαδοχικά GP στην αμερικανική ήπειρο, στο GP Μεξικού, έρχεται αυτό το τριήμερο (25-27/10). Διαβάστε τις ιδιαιτερότητές του, λόγω του μεγάλου υψομέτρου, και όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τον ανταγωνισμό, τη στρατηγική και το πρόγραμμα του 20ου φετινού τριημέρου της Formula 1.
Η ομάδα του Ουόκινγκ θα πρέπει να παρουσιάσει σήμερα (25/10) σαφή και ουσιώδη νέα αποδεικτικά στοιχεία στη FIA για να έχει τις όποιες ελπίδες να ανατραπεί η ποινή 5’’ που επέβαλλαν οι αγωνοδίκες του GP ΗΠΑ στον Λάντο Νόρις, ώστε ο Άγγλος να ανακτήσει την 3η θέση έναντι του Μαξ Φερστάπεν.
"Δεν έχω βγει από την πίστα σε αγώνα με τετ-α-κε, τουλάχιστον από όσο θυμάμαι, κι αν έχει συμβεί ίσως έγινε μόνο μία φορά" είπε ο Λιούις Χάμιλτον μετά την εγκατάλειψή του στην αμμοπαγίδα της στροφής 19 στην πίστα του Όστιν, στο 2ο γύρο του GP των ΗΠΑ. Όμως, όντως δεν έχει βγει ποτέ σε αγώνα με δικό του οδηγικό σφάλμα;
Ο διευθυντής της McLaren F1, Αντρέα Στέλλα, είπε ότι δεν τον εξέπληξε η ταχύτητα της Ferrari SF-24 με την οποία ο Σαρλ Λεκλέρ κυριάρχησε στο GP του Τέξας - εξηγώντας ότι το ιταλικό μονοθέσιο είχε την ίδια απόδοση και στους δύο προηγούμενους αγώνες, αλλά η Scuderia δεν κατάφερε να τη βγάλει στην επιφάνεια.
Ο διευθυντής του τομέα μονοθεσίων της FIA, Νικόλας Τομπάζης, είπε ότι οι αλλαγές που έκανε η Ομοσπονδία μετά τον Ιούνιο στο σχεδιασμό των αυτοκινήτων της Formula 1 για τη μεγάλη αλλαγή κανονισμών του 2026 θα τα κάνουν εξίσου αποδοτικά με τα φετινά, ακόμα καλύτερα στις προσπεράσεις, και θα λύσουν το “γόρδιο δεσμό” του ύψους από το έδαφος.
Μετά τις ποινές 5 δευτερολέπτων που δέχθηκε τόσο ο Τζορτζ Ράσελ όσο και ο Λάντο Νόρις στο GP των ΗΠΑ, αλλά όχι και ο Μαξ Φερστάπεν, ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ είπε ότι οι αγωνοδίκες της FIA προχώρησαν σε “κάπως μεροληπτική λήψη αποφάσεων”.
Ο Σαρλ Λεκλέρ παραδέχθηκε ότι η στρατηγική στους αγώνες της Formula 1 “ήταν το αδύνατό μας σημείο, αλλά τώρα είναι εκπληκτική” και μαζί με τον Κάρλος Σάινθ εξήραν το έργο του νέου διευθυντή στρατηγικής Ρέιβιν Τζαν - ενώ ο Ισπανός ανέλυσε πώς βοήθησε και η βελτίωση της απόδοσης του ιταλικού μονοθεσίου στην αντίστοιχη βελτίωση της στρατηγικής.
Η ανενόχλητη έξοδος και εγκατάλειψη του Λιούις Χάμιλτον στο δεύτερο γύρο του GP των ΗΠΑ δεν ήρθε από λάθος του ίδιου του επτάκις πρωταθλητή, τόνισαν κατηγορηματικά οι Τζορτζ Ράσελ και Τότο Βολφ, καθώς ο νεαρός Βρετανός είπε ότι “δείχνει τι είδους τέρας έχουμε να αντιμετωπίσουμε” σχετικά με την απόδοση της Mercedes W15.
Ο Λάντο Νόρις έριξε στον εαυτό του το φταίξιμο για την ήττα του από τον Μαξ Φερστάπεν στο GP των ΗΠΑ, η οποία -όπως δήλωσε- τον επηρέασε αρκετά στη μάχη του για το φετινό τίτλο οδηγών της Formula 1.
Το 1-2 των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ στο GP ΗΠΑ, και κυρίως ο τρόπος με τον οποίο το πέτυχε η Scuderia, αφήνει τον Μονεγάσκο και τον διευθυντή της ομάδας, Φρεντ Βασέρ, αισιόδοξους ότι η Ferrari μπορεί να γίνει φέτος παγκόσμια πρωταθλήτρια κατασκευαστών στη Formula 1.
Οι αγωνοδίκες του GP του Τέξας επέβαλλαν πρόστιμο 500.000 ευρώ στους οργανωτές του χθεσινού (20/10) αγώνα της Formula 1 στο Όστιν, διότι δεν κατάφεραν να αποτρέψουν την είσοδο θεατών στην πίστα ενώ αρκετά μονοθέσια που μόλις είχαν τερματίσει δεν είχαν επιστρέψει ακόμα στα πιτς.