Formula 1: Ο Φερστάπεν δεν βρίσκει λύσεις για τα προβλήματά του στο Μονακό
Ο Μαξ Φερστάπεν ήλπιζε ότι το βράδυ της Παρασκευής, μετά τις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμκών του GP Μονακό, θα έβρισκε λύσεις και κατευθύνσεις για ρύθμιση της RB18. Αλλά το αποτέλεσμα των τρίτων δοκιμών δείχνει ότι δεν τα κατάφερε - αφήνοντας τον Σαρλ Λεκλέρ φαβορί για τη σημερινή πολ ποζίσιον.
Ο Μαξ Φερστάπεν αντιμετώπιζε αρκετά προβλήματα στη διαχείριση -συγκεκριμένα με την υπερθέρμανση- της μαλακής γόμας την Παρασκευή, και μεταξύ των δύο πρώτων περιόδων ελεύθερων δοκιμών χθες η RBR δοκίμασε μια διαφορετική κατεύθυνση στις ρυθμίσεις του μονοθεσίου του πρωταθλητή.
Η κατεύθυνση αυτή αποδείχθηκε λανθασμένη, και έτσι ο Ολλανδός και η ομάδα του Μίλτον Κινς αναζήτησαν διαφορετικές λύσεις για τις σημερινές τρίτες ελεύθερες δοκιμές. Ούυε αυτές οι αλλαγές πέτυχαν, όμως, καθότι ο Μαξ έμεινε 4 δέκατα μακριά από τον ομόλογό του Σέρχιο Πέρεζ και τον Λεκλέρ, που σημείωσαν τους δύο πρώτους χρόνους.
«Αν βρούμε καλύτερη ισορροπία θα μπορούμε να είμαστε πιο επιθετικοί στις στροφές, και τότε φυσικά οι χρόνοι μας θα βελτιωθούν», έλεγε χθες ο Φερστάπεν. «Ξεκάθαρα, σε σύγκριση με τη Ferrari, πρέπει να βρούμε περισσότερη ταχύτητα, οπότε είναι τώρα θέμα ρυθμίσεων και ισορροπίας. Η πίστα δίνει διαφορετική αίσθηση φέτος, τα αυτοκίνητα είναι λίγο πιο βαριά και αργά και αναπηδούν περισσότερο γιατί είναι πιο σφιχτά».
Αντιθέτως, ο Πέρεζ έλεγε χθες πως «δείχνουμε να υστερούμε λίγο από τη Ferrari, περιμέναμε ότι θα υπήρχε μια διαφορά, αλλά όχι τόση», όμως σήμερα -με τον πρώτο χρόνο- ο Μεξικανός έδειχνε να φέρνει πολύ πιο αποδοτικά τη δική του RB18 στα οδηγικά του μέτρα.
Εξηγώντας τα προβλήματα του Φερστάπεν στο πριγκιπάτο, ο σύμβουλος της RBR Χέλμουτ Μάρκο τόνισε: «Αυτή τη στιγμή είμαστε πολύ πίσω από τον Λεκλέρ στην ταχύτητα σε έναν γύρο. Στις συστοιχίες γύρων ήμασταν ξεκάθαρα καλύτεροι με τη μέση γόμα, οπότε τώρα πρέπει να βρούμε την ισορροπία. Με τον Μαξ δοκιμάσαμε εσκεμμένα μία διαφορετική ρύθμιση, αλλά αυτό δεν ήταν προς την επιθυμητή κατεύθυνση.
»Στην πρώτη στροφή πασχίζαμε κυρίως με υποστροφή, αλλά και μετά με υπερστροφή. Μετά τις πρώτες δοκιμές, η ισορροπία του αυτοκινήτου εξανεμίστηκε. Και οι αλλαγές που κάναμε ξεκάθαρα δεν τη βελτίωσαν. Εντοπίζεται κυρίως στο πρώτο τμήμα της πίστας», κατέληξε ο Αυστριακός.