X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Φορτσάτοι οι Φέτελ-Χάμιλτον

Στις πρώτες δύο ελεύθερες δοκιμές, οι Σεμπάστιαν Φέτελ και Λιούις Χάμιλτον σημείωσαν τις καλύτερες επιδόσεις, ο Γουέμπερ και τις δύο φορές έκανε τον 4ο χρόνο, ενώ ο Αλόνσο βγήκε έκτος και τρίτος.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν ο πιλότος που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην τελευταία πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών.

Ο νεαρός μπήκε από νωρίς στις πίστα της Γιας Μαρίνα επιθετικά, δείχνοντας ότι θα εξαντλήσει κάθε πιθανότητα κατάκτησης του τίτλου. Ο teammate του, Μαρκ Γουέμπερ, σημείωσε τον τέταρτο χρόνο και αν θέλει να αυξήσει τις πιθανότητες της κατάκτησης της κορυφής πρέπει να ανεβάσει στροφές.

Από την άλλη η McLααren ήταν αρκετά ανταγωνιστική με το Λιούις Χάμιλτον και τον Τζένσον Μπάτον να καταλαμβάνουν τη δεύτερη και την τρίτη θέση αντίστοιχα.

Η Ferrari από την πλευρά της, έδειξε ότι βρίσκεται έξω από τα νερά της, καθώς ο Αλόνσο σημείωσε τον 6ο χρόνο και ο Μάσα τον 11ο. Βέβαια, δεν πρέπει να παραβλέπουμε το γεγονός ότι η ιταλική ομάδα δεν έχει άλλο διαθέσιμο κινητήρα και λογικό είναι να μην πιέζει από νωρίς.

Η απάντηση του Βρετανού

Στη δεύτερη περίοδο οι ρόλοι αντιστράφηκαν. Ο Χάμιλτον ήταν εκείνος που βρέθηκε πρώτος στην κατάταξη και ο Φέτελ δεύτερος. Ο Αλόνσο κατάφερε να βελτιωθεί και να πλασαριστεί τρίτος, ενώ ο Γουέμπερ με σταθερή απόδοση διατήρησε την τέταρτη θέση της πρώτης περιόδου.

Η Renault συνέχισε να είναι σταθερή με τους Κούμπιτσα και Πετρόβ να τερματίζουν, έχοντας κάνει τον 50 και 70 χρόνο αντίστοιχα.

Αναλυτικά η κατάταξη των πρώτων ελεύθερων δοκιμών:

1. Φέτελ, Red Bull, 1:42.760
2. Χάμιλτον, McLaren, +0.609
3. Μπάτον, McLaren, +1.025
4. Γουέμπερ, Red Bull, +1.080
5. Κούμπιτσα, Renault, +1.320
6. Αλόνσο, Ferrari, +1.361
7. Σουμάχερ, Mercerdes, +1.439
8. Κομπαγιάσι, Sauber, +1.844
9. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1.958
10. Χάιντεφελντ, Sauber, +1.977
11. Μάσα, Ferrari, +2.400
12. Πετρόφ, Renault, +2.685
13. Μπαρικέλο, Williams, +2.714
14. Σούτιλ, Force India, +2.792
15. Λιουίτσι, Force India, +2.825
16. Αλγκερσουαρί, Toro Rosso, +3.243
17. Χούλκενμπεργκ, Williams,+3.884
18. Μπουεμί, Toro Rosso, +4.345
19. Γκλοκ, Virgin, +5.690
20. Τρούλι, Lotus, +5.712
21. Ντι Γκράσι, Virgin, +6.615
22. Σένα, HRT, +6.830
23. Κλιν, HRT, +7.514
24. Φαούζι, Lotus, +8.945

Αναλυτικά η κατάταξη των δεύτερων ελεύθερων δοκιμών:

1. Χάμιλτον, McLaren, 1:40.888
2. Φέτελ, Red Bull, +0.257
3. Αλόνσο, Ferrari, +0.426
4. Γουέμπερ, Red Bull,+0.427
5. Κούμπιτσα, Renault, +0.688
6. Μάσα, Ferrari, +0.695
7. Πετρόβ, Renault, +1.208
8. Μπάτον, McLaren, +1.244
9. Λιούτσι, Force India, +1.315
10. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1.334
11. Σουμάχερ, Mercedes, +1.358
12. Χούλκενμπεργκ, Williams, +1.561
13. Σούτιλ, Force India, +1.647
14. Κομνπαγιάσι, Sauber, +1.880
15. Μπαρικέλο, Williams, +2.026
16. Χάιντφελντ, Sauber, +2.062
17. Αλγκερσουαρί, Toro Rosso, +2.240
18. Μπουεμί, Toro Rosso, +2.696
19. Κοβαλάινεν, Lotus, +4.292
20. Γκλοκ, Virgin, +4.371
21. Τρούλι, Lotus, +4.724
22. Ντι Γκράσι, Virgin, +5.165
23. Κλιν, Hispania, +6.322
24. Σένα, Hispania, +6.546

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ