Γεύση από... χώμα!
Το δεύτερο σκέλος του 7ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις εκκίνησε από το Λουτράκι με 40 πληρώματα
Ειδοποιός διαφορά σε σχέση με τη χθεσινή ημέρα, ήταν το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα φορούσαν πλέον την «χωμάτινη» τους περιβολή, αφού σήμερα θα έπαιρναν μία πρώτη γεύση από τις χωμάτινες ειδικές διαδρομές του αγώνα, συγκεκριμένα τρεις, συνολικού μήκους 37 χιλιομέτρων στην περιοχή της Κορινθίας. Οι Marco Bianchini-Emanuele Baldaccini με την Lancia Stratos ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι, αφού κατάφεραν να πραγματοποιήσουν σε όλες τον ταχύτερο χρόνο. Με αυτόν τον τρόπο, αύξησαν και τη διαφορά τους από τους δεύτερους στη γενική κατάταξη, Βασίλη και Γιάννη Βελάνη με το Ford Escort, οι οποίοι όμως, παραμένουν στη δεύτερη θέση της γενικής.
Μάλιστα, το ελληνικό πλήρωμα έχει καταφέρει να αυξήσει τη διαφορά του από τους τρίτους στην γενική, Enrico Brazzoli – Simone Trutalli με την Porsche 911, στα 38,7 δλ. Παράλληλα, αξίζει να σημειώσουμε ότι μετά από τις τρεις χωμάτινες ειδικές, συνεχίζουν 36 πληρώματα, αφού τέσσερις συμμετοχές αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν.
Αυτή τη στιγμή, τα αυτοκίνητα βρίσκονται στις Μυκήνες, όπου και δέχονται τις απαραίτητες αλλαγές, για να συνεχίσουν με τρεις ασφάλτινες ειδικές, πριν επιστρέψουν το απόγευμα στο Λουτράκι για την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους.
Στην κατηγορία Regularity, μετά την 16η δοκιμασία ακριβείας, το ενδιαφέρον για την πρώτη θέση παραμένει υψηλό, με τους Ιάσων Φωτόπουλο-Αριστοτέλη Γεωργίου με Alfa Romeo Veloce να εξακολουθούν να προηγούνται με 9,2 βαθμούς ποινής, ακολουθούμενοι από τους Γιώργο Κίκιζα-Μάνο Παλαβίδη με Jaguar MKII, με 13,5 βαθμούς ποινής. Τέλος, στην 3η θέση της κατάταξης, φιγουράρουν πλέον οι Γιάννης Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας με την Mustang GT350, με 14,7 βαθμούς ποινής.
Δηλώσεις των πρωταγωνιστών
BIANCHINI Marco - BALDACCINI Emanuele (LANCIA Stratos HF): "Μας αρέσει το χώμα. Το αυτοκίνητο είναι τέλειο και έχουμε βελτιώσει το ρυθμό μας. Το αυτοκίνητο είναι έτοιμο για τις ασφάλιτνες ειδικές και ελπίζω να σταματήσει η απεργία των βυτιοφόρων σύντομα".
BRAZZOLI Enrico - TRUTALLI Simone (PORSCHE 911 3.0 SC): "Το πρωινό ήταν πολύ καλό, διότι αυτή είναι και η πρώτη φορά που αγωνιζόμαστε στο χώμα. Κερδίσαμε εμπειρίες σε αυτή την επιφάνεια. Τώρα στην άσφαλτο θα προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε τη θέση μας".
VELANIS Vassilis - VELANIS John (FORD Escort RS 2000): "Κινηθήκαμε συγκεντρωμένα. Η πρώτη και η 2η ειδική μου άρεσε πολύ, ενώ η 3η ήταν γλιστερή και δυσκολευτήκαμε. Τώρα στην άσφαλτο, στόχος μας είναι να διατηρήσουμε τη δεύτερη θέση".
FOTOPOULOS Jason – GEORGIOU Aristotelis (ALFA Romeo GT Veloce 2000): "Ο αγώνας είναι δύσκολος. Όλα θα κριθούν από τα αποτέλεσμα στην 17η δοκιμασία, αφού εκεί έχουν γίνει πολλά λάθη από τους συμμετέχοντες".
Μάλιστα, το ελληνικό πλήρωμα έχει καταφέρει να αυξήσει τη διαφορά του από τους τρίτους στην γενική, Enrico Brazzoli – Simone Trutalli με την Porsche 911, στα 38,7 δλ. Παράλληλα, αξίζει να σημειώσουμε ότι μετά από τις τρεις χωμάτινες ειδικές, συνεχίζουν 36 πληρώματα, αφού τέσσερις συμμετοχές αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν.
Αυτή τη στιγμή, τα αυτοκίνητα βρίσκονται στις Μυκήνες, όπου και δέχονται τις απαραίτητες αλλαγές, για να συνεχίσουν με τρεις ασφάλτινες ειδικές, πριν επιστρέψουν το απόγευμα στο Λουτράκι για την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους.
Στην κατηγορία Regularity, μετά την 16η δοκιμασία ακριβείας, το ενδιαφέρον για την πρώτη θέση παραμένει υψηλό, με τους Ιάσων Φωτόπουλο-Αριστοτέλη Γεωργίου με Alfa Romeo Veloce να εξακολουθούν να προηγούνται με 9,2 βαθμούς ποινής, ακολουθούμενοι από τους Γιώργο Κίκιζα-Μάνο Παλαβίδη με Jaguar MKII, με 13,5 βαθμούς ποινής. Τέλος, στην 3η θέση της κατάταξης, φιγουράρουν πλέον οι Γιάννης Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας με την Mustang GT350, με 14,7 βαθμούς ποινής.
Δηλώσεις των πρωταγωνιστών
BIANCHINI Marco - BALDACCINI Emanuele (LANCIA Stratos HF): "Μας αρέσει το χώμα. Το αυτοκίνητο είναι τέλειο και έχουμε βελτιώσει το ρυθμό μας. Το αυτοκίνητο είναι έτοιμο για τις ασφάλιτνες ειδικές και ελπίζω να σταματήσει η απεργία των βυτιοφόρων σύντομα".
BRAZZOLI Enrico - TRUTALLI Simone (PORSCHE 911 3.0 SC): "Το πρωινό ήταν πολύ καλό, διότι αυτή είναι και η πρώτη φορά που αγωνιζόμαστε στο χώμα. Κερδίσαμε εμπειρίες σε αυτή την επιφάνεια. Τώρα στην άσφαλτο θα προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε τη θέση μας".
VELANIS Vassilis - VELANIS John (FORD Escort RS 2000): "Κινηθήκαμε συγκεντρωμένα. Η πρώτη και η 2η ειδική μου άρεσε πολύ, ενώ η 3η ήταν γλιστερή και δυσκολευτήκαμε. Τώρα στην άσφαλτο, στόχος μας είναι να διατηρήσουμε τη δεύτερη θέση".
FOTOPOULOS Jason – GEORGIOU Aristotelis (ALFA Romeo GT Veloce 2000): "Ο αγώνας είναι δύσκολος. Όλα θα κριθούν από τα αποτέλεσμα στην 17η δοκιμασία, αφού εκεί έχουν γίνει πολλά λάθη από τους συμμετέχοντες".