X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Για την 14η νίκη η Ford στο Ακρόπολις

Petter Solberg (NOR) / Chris Patterson - Ford Fiesta RS WRC. Day two, 2012 Rally Argentina LES KOLCZAK

Τόσο ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, όσο και ο Πέτερ Σόλμπεργκ έχουν καλή παράδοση στο Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ η Ford θέλει την 14η νίκη της στον εθνικό μας αγώνα.

Επτά νίκες στα 11 προηγούμενα Ράλλυ Ακρόπολις και 14 στο σύνολο μετράει η Ford από το 1973. Φυσικά ο πήχης βρίσκεται ψηλά για τους δύο εργοστασιακούς οδηγούς, τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα και τον Πέτερ Σόλμπεργκ.

Ο Λάτβαλα επιστρέφει μετά από απουσία ενός αγώνα, αφού είχε υποστεί κάταγμα στην κλείδα, ενώ ο Σόλμπεργκ αναζητεί την πρώτη νίκη του μετά από αρκετά χρόνια.

Ο Λάτβαλα δεν περιμένει να διεκδικήσει τη νίκη, ωστόσο ολοκλήρωσε δίχως προβλήματα την προετοιμασία του, ενώ θα φέρει και τον φυσιοθεραπευτή του μαζί στην Αθήνα.

" Θα είναι ένα σκληρό ράλι και το σκέλος του Σαββάτου θα είναι δύσκολο. Είναι μεγαλύτερο εν συγκρίσει με την περσινή χρονιά με δύο περάσματα από μια ειδική 21χλμ. και θα είναι δύσκολο με τα ελάστικα στη ζέστη", τόνισε ο Λάτβαλα.

Ο Σόλμπεργκ, ίσως ο δημοφιλέστερος οδηγός του παγκοσμίου για τους Έλληνες θεατές, σχολίασε " θα δούμε αν θα αποδειχθεί πως είναι το σκληρότερο ράλι. Υπάρχουν μεγάλες πέτρες στην Αθήνα και για αυτό αυτός ο αγώνας κρύβει παγίδες. Έμαθα να οδηγώ σε αυτές τις συνθήκες όταν το Ράλι Σαφάρι (στην Κένυα) βρισκόταν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και αυτός ο τρόπος οδήγησης είναι χρήσιμος για τον ελληνικό αγώνα. Πρέπει να οδηγείς έξυπνα σε αυτές τις συνθήκες".

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ