FORMULA 1

Γιατί είπε όχι στη Honda η Sauber;

Marcus Ericsson (SWE) Sauber F1 Team. 
Circuit Spa-Francorchamps.
Marcus Ericsson (SWE) Sauber F1 Team. Circuit Spa-Francorchamps. WRI2

Ο επικεφαλής της ελβετικής ομάδας αποκάλυψε γιατί αποφάσισε να ακυρώσει την επικείμενη συνεργασία με την ιαπωνική εταιρεία.

Μία από τις πρώτες κινήσεις που έκανε ο Frederic Vasseur όταν ανέλαβε τη διοίκηση της Sauber, ήταν να ακυρώσει τη συμφωνία που είχε ήδη συνάψει η ελβετική ομάδα με τη Honda. Αυτή αφορούσε στην παροχή υβριδικών μηχανών, αρχής γενομένης από το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2018. Τώρα, στο περιθώριο του Grand Prix Βελγίου, εξήγησε το γιατί.

"Αφήνοντας στην άκρη τα προβλήματα που αντιμετωπίζει τώρα η Honda στον τομέα της απόδοσης και της αξιοπιστίας, τα οποία ξέρω πως κάποια στιγμή θα ξεπεράσει, η μεγαλύτερη ανησυχία για εμάς ήταν πως δεν μπορούσαμε να εξασφαλίσουμε και κιβώτιο ταχυτήτων ‘πακέτο’ με αυτή την υβριδική μηχανή. Δεν έχουμε τους πόρους για να κατασκευάζουμε μόνοι μας κιβώτια, θα έπρεπε λοιπόν να φτάσουμε σε συμφωνία με κάποιον.

Αν προχωρούσαμε στη συνεργασία με τη Honda, θα έπρεπε να πάρουμε τα κιβώτια της McLaren αλλά δεν ήμουν και δεν είμαι σίγουρος πως θα συνεχιστεί αυτή η συνεργασία. Θα είχαμε λοιπόν μία παράξενη κατάσταση: να ζητούσαμε από τη McLaren να παρέχει κιβώτια για υβριδική μηχανή της Honda, την οποία δεν θα χρησιμοποιούσε πια! Αυτό το ενδεχόμενο με οδήγησε στην απόφαση που πήρα", είπε ο Γάλλος.

Frederic Vasseur (FRA) Managing Director & CEO of Sauber Motorsport AG, Team Principal of the Sauber F1 Team. Hungaroring.
Frederic Vasseur (FRA) Managing Director & CEO of Sauber Motorsport AG, Team Principal of the Sauber F1 Team. Hungaroring. WRI2

O 49χρονος έδωσε λύση σε αυτούς τους προβληματισμούς, προχωρώντας άμεσα σε συνεργασία με τη Ferrari, η οποία θα αφορά τόσο στην παροχή υβριδικών μηχανών τελευταίας γενιάς, όσο και κιβωτίων ταχυτήτων.

Παράλληλα, εκτιμάται πως έχει με πολύ συμφέρουσα οικονομικά συμφωνία που θα έχει ως αντάλλαγμα την επιλογή junior οδηγών της Ferrari για το κόκπιτ της C37 του 2018. Βασικοί υποψήφιοι είναι οι Charles Leclerc και Antonio Giovinazzi.

Όσο για τη Honda, είχε διαπραγματεύσεις με τη Scuderia Toro Rosso που οδήγησαν σε αδιέξοδο ενώ άγνωστο παραμένει αν θα συνεχιστεί η προβληματική συνεργασία της με τη McLaren. Οι Βρετανοί θέλουν να δώσουν τέλος στο συμβόλαιο των δύο πλευρών αλλά δεν το κάνουν ακόμα διότι δεν βρίσκουν άλλη εταιρεία να τους προμηθεύσει με υβριδικές μηχανές.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ