FORMULA 1

Γιατί η McLaren MCL38 θα είναι ακόμα ταχύτερη μετά το καλοκαίρι για τη μάχη τίτλου με τη Red Bull

McLaren Media Centre
Lando Norris, McLaren MCL38 MCLAREN MEDIA CENTRE

H McLaren MCL38 δεν έχει αναβαθμιστεί ουσιαστικά μετά τον ανασχεδιασμό της τον Μάιο, αλλά ο Αντρέα Στέλλα -διευθυντής της McLaren F1- επιβεβαίωσε ότι η ομάδα του Ουόκινγκ ετοιμάζει μια σειρά από εξελίξεις του μονοθεσίου για τα τελευταία 10 GP της φετινής σεζόν.

Η μεγάλη αναβάθμιση της McLaren MCL38 από το GP του Μαϊάμι το Μάιο βελτίωσε τόσο την απόδοση του αγγλικού μονοθεσίου που έφερε στην ομάδα δύο νίκες και πολλαπλές παρουσίες στο βάθρο - περιορίζοντας δραστικά το προβάδισμα της RBR στην κορυφή της βαθμολογίας των κατασκευαστών.

Παράλληλα με την πτώση της απόδοσης της Red Bull RB20 και την απουσία του Σέρτζιο Πέρεζ από τις μάχες της κορυφής, η McLaren έχει αποκτήσει πλέον ρεασλιστικές βλέψεις για το πρώτο της πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά από το 1998.

Η McLaren, έχοντας τερματίσει πίσω από τις τρεις άλλες μεγάλες ομάδες του σπορ πέρσι, έχει τον περισσότερο διαθέσιμο χρόνο στην αεροσήραγγα. Αλλά ο Αντρέα Στέλλα λέει ότι δεν είναι σίγουρος αν αυτό θα κάνει μεγάλη διαφορά: “Η Red Bull έφερε στην πίστα περισσότερες εξελίξεις μέχρι στιγμής φέτος, από άποψη του αριθμού των εξαρτημάτων, σε σχέση με εμάς.

Αλλά σίγουρα, εμείς δείχνουμε να είμαστε τώρα σε θέση να εξαργυρώσουμε στην πίστα ορισμένες από τις δικές μας εξελίξεις, και περιμένω ότι στο δεύτερο μέρος της σεζόν θα έχουμε σε πολλά χρονικά σημεία ορισμένα νέα εξαρτήματα”, τόνισε ο Ιταλός.

McLaren Media Centre
Ο διευθυντής της McLaren F1 Αντρέα Στέλλα MCLAREN MEDIA CENTRE

Η αλήθεια είναι ότι πέραν του μεγάλου ανασχεδιασμού της MCL38 το Μάιο, για το GP του Μαϊάμι, η McLaren δεν έχει φέρει άλλες σημαντικές αναβαθμίσεις στο μονοθέσιό της έκτοτε. Αλλά αυτό θα αλλάξει ώστε η ομάδα να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την απόδοση της MCL38 στα επόμενα 10 GP μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Κατά κάποιον τρόπο, έχω εκπλαγεί που είμαστε τόσο ανταγωνιστικοί, δεδομένου ότι από το Μαϊάμι και μετά δεν φέραμε στην πίστα και τόσα πολλά νέα εξαρτήματα. Αυτό σημαίνει ότι προφανώς η αναβάθμιση του Μαϊάμι ήταν μεγάλη, αλλά και ότι υπάρχουν αναβαθμίσεις που θα έρθουν στο δεύτερο μέρος της χρονιάς”, κατέληξε ο Στέλλα.

Πέραν των αναβαθμίσεων που έρχονται για την MCL38, πολλοί εκτιμούν ότι η ομάδα του Ουόκινγκ χρειάζεται να λαμβάνει και καλύτερες στρατηγικές αποφάσεις στους αγώνες, ίσως και με περισσότερη τόλμη, για να μπορέσει να πάρει τα σκήπτρα της F1 από την RBR.

Σχετικά με αυτό, ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren Racing, Ζακ Μπράουν, είπε: “Νομίζω πως ορισμένα από τα λάθη που κάναμε φέτος προέκυψαν από τη νεότητα μιας ομάδας που δεν αγωνιζόταν στην κορυφή με τη συχνότητα που συμβαίνει τώρα.

Στο Σίλβερστοουν δεν πήραμε το μέγιστο, στην Ουγγαρία φτάσαμε στο αποτέλεσμα που θέλαμε εντέλει, αλλά όχι χωρίς αγωνία. Οπότε, πιστεύω ότι θα χρειαστούμε λίγο περισσότερο χρόνο για αυτό.

Νομίζω ότι ο Τότο [Βολφ, διευθυντής της Mercedes F1] έχει πει ορισμένες φορές ότι δεν μαθαίνεις αυτά τα πράγματα αν δεν βρεθείς μέσα στη μάχη. Οπότε τώρα που είμαστε στη μάχη, μαθαίνουμε ορισμένα πράγματα όσο προχωράμε, κι αυτό είναι εντάξει.

Αυτό που λέω πάντα στην ομάδα είναι ότι τα λάθη είναι ok, αρκεί να μαθαίνεις από αυτά και να μην κάνεις το ίδιο λάθος δύο φορές. Αυτό σε κάνει εξυπνότερο για την επόμενη φορά. Οπότε είμαι αρκετά ήρεμος με τα μαθήματα που έχουμε πάρει φέτος”, κατέληξε ο Αμερικανός.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 MCLAREN MCL38 MCLAREN ΑΝΤΡΕΑ ΣΤΕΛΛΑ ΖΑΚ ΜΠΡΑΟΥΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ