X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Γιατί η Red Bull πιστεύει ότι ο Λόσον δεν θα συντριβεί δίπλα στον Φερστάπεν

ABU DHABI, UNITED ARAB EMIRATES - DECEMBER 08: Liam Lawson of New Zealand and Visa Cash App RB talks to Max Verstappen of the Netherlands and Oracle Red Bull Racing prior to the F1 Grand Prix of Abu Dhabi at Yas Marina Circuit on December 08, 2024 in Abu Dhabi, United Arab Emirates. MARK THOMPSON / GETTY IMAGES / RED BULL CONTENT POOL

Οι Πιέρ Γκασλί, Άλεξ Άλμπον και Σέρτζιο Πέρεζ είναι εξαίρετοι οδηγοί, όμως όλοι τους γνώρισαν τη συντριβή στη σκιά του Μαξ Φερστάπεν την τελευταία επταετία. Παρόλα αυτά, ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ πιστεύει ότι ο Λίαμ Λόσον θα ανταποκριθεί καλύτερα το 2025 - και εξηγεί γιατί.

Χθες (19/12) η Red Bull Racing ανακοίνωσε ότι ο Λίαμ Λόσον είναι ο οδηγός που θα πάρει τη θέση του Σέρτζιο Πέρεζ στο γκαράζ δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν το 2025, μετά από μια πολύ περίπλοκη και πικρή διαδικασία διακοπής του συμβολαίου της ομάδας με τον Μεξικανό, που θα έληγε κανονικά στο τέλος του 2026.

Πολλοί εξεπλάγησαν με την επιλογή του νεαρού Νεοζηλανδού, όχι επειδή δεν είναι αρκετά καλός αλλά κυρίως διότι έχει εκκινήσει μόλις 11 GP στην καριέρα του - με τη δεύτερη ομάδα της Red Bull, την Alpha Tauri / RB.

Μιλώντας για την επιλογή του Λόσον, ο Κρίστιαν Χόρνερ είπε: “Αυτό που ξεχώρισε σε εκείνον ήταν η προσέγγισή του και η ικανότητά του να ανταπεξέλθει στην πίεση. Στη Βραζιλία έκανε έναν πολύ ενδιαφέροντα αγώνα.

Εκεί όλοι οι ρούκις έδειχναν λίγο σαν ρούκις, αλλά ο Λίαμ δεν έχασε ποτέ τον έλεγχο του αυτοκινήτου, δεν έκανε λάθη, και έδειξε σαν έμπειρος οδηγός. Και δείχνει και πολύ εύστροφος.

Έχει γερό στομάχι, που χρειάζεσαι για να είσαι σε αυτή τη θέση, και ο Τσέκο σίγουρα τα τρία από αυτά τα τέσσερα χρόνια ανταποκρίθηκε στην πίεση αυτή. Ο Λίαμ έχει το σωστό χαρακτήρα για να ανταποκριθεί στην πίεση του να είσαι ο team-mate του Μαξ.

Εξάλλου, οι απαιτήσεις μας από εκείνον είναι ξεκάθαρες. Δεν περιμένουμε από εκείνον να κερδίζει το Μαξ, που είναι το μεγάλο ταλέντο μιας ολόκληρης γενιάς, αλλά ο στόχος για τον Λίαμ είναι να βρίσκεται όσο το δυνατόν πιο κοντά του και να μαζεύει τους περισσότερους δυνατούς βαθμούς, ώστε να μην έχουμε διαφορά 285 βαθμών μεταξύ των δύο οδηγών μας”, πρόσθεσε ο Βρετανός.

Παράλληλα, ο Χόρνερ εξήγησε ότι η απόφαση της προαγωγής του Λόσον στην RBR ήταν δύσκολη για την ομάδα, και ότι υπήρξε διχογνωμία μεταξύ των μετόχων της αν θα έπρεπε να πάρει την προαγωγή ο Νεοζηλανδός ή ο Γιούκι Τσουνόντα - που εντυπωσίασε το 2024 με την RB, όπως και στην ημέρα δοκιμών του στις 10/12 στο Άμπου Ντάμπι.

Συγκεκριμένα, ο διευθυντής της ομάδας του Μίλτον Κινς είπε ότι “η αίσθηση στο εσωτερικό της ομάδας ήταν ότι η τροχιά που βρίσκεται ο Λίαμ έχει περισσότερη δυναμική, και για αυτό το λόγο επιλέξαμε αυτό το δρόμο.

Όμως αυτό δεν αποκλείει τον Γιούκι για το μέλλον. Ήταν μια μοιρασμένη απόφαση και ο Γιούκι αναμφίβολα εντυπωσίασε την ομάδα στη δοκιμή του Άμπου Ντάμπι. Τα δεδομένα που μας έδινε ήταν καλά και, αν απαιτηθεί, θα τον καλέσουμε.

Έχουμε πολλά διαθέσιμα δεδομένα, και 11 αγώνες είναι μικρό χρονικό διάστημα, αλλά αν δείτε προσεκτικά τις επιδόσεις του [Λόσον] στις κατατακτήριες, οι διαφορές με τον Γιούκι ήταν πολύ μικρές. Και σε ρυθμό αγώνα ήταν κατά μέσο όρο ταχύτερος του Γιούκι.

Είναι ισχνές οι διαφορές μεταξύ τους, αλλά αν σκεφτείτε ότι ο Λίαμ έχει συμμετάσχει σε 11 αγώνες και είναι ήδη σε αυτό το επίπεδο, η δυναμική εξέλιξής του είναι σημαντική”, κατέληξε ο Κρίστιαν Χόρνερ.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2025 RED BULL ΛΙΑΜ ΛΟΣΟΝ ΚΡΙΣΤΙΑΝ ΧΟΡΝΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ