FORMULA 1

Γιατί ο Χάμιλτον εξοργίστηκε με τη Mercedes στη Σιγκαπούρη

AP Photo/Luca Bruno
Mercedes driver Lewis Hamilton of Britain attends a news conference at the Monza racetrack, in Monza, Italy, Thursday, Aug.29, 2024. The Formula one race will be held on Sunday. AP PHOTO/LUCA BRUNO

Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο μόνος από τους πρωταγωνιστές της Formula 1 που εκκίνησε με τη μαλακή γόμα στο GP Σιγκαπούρης (σε σχέση με τη μέση γόμα όλων των υπόλοιπων) και, όπως αποδείχθηκε στον αγώνα της Μαρίνα Μπέι με τη φτωχή του 6η θέση, ήταν μια λανθασμένη απόφαση.

Μετά το τέλος του αγώνα της Σιγκαπούρης ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής διευκρίνισε ότι αυτή ήταν μια απόφαση που έλαβε η ομάδα, απόφαση που ο ίδιος προσπάθησε να αναστρέψει και εντέλει τον άφησε “πολύ εκνευρισμένο”.

Το στρατηγικό αυτό λάθος της Mercedes F1, που παραδέχθηκε και ο ίδιος ο Τότο Βολφ μετά τον αγώνα της Κυριακής (22/9), έριξε τον Λιούις από την 3η θέση της εκκίνησης στην 6η στον τερματισμό. Ο Τζορτζ Ράσελ, με την άλλη W15, εκκίνησε κανονικά με τη μέση γόμα.

Ο Λιούις εξήγησε ότι η Mercedes θέλησε να προσεγγίσει τον αγώνα με δύο διαφορετικές στρατηγικές, που μοίρασε στους δύο οδηγούς της, με στόχο να μεγιστοποιήσει τις ελπίδες της για ένα καλό αποτέλεσμα. Ο 39χρονος εξέφρασε τις αντιρρήσεις του, αλλά η ομάδα επέμεινε στην απόφασή της.

Καθίσαμε στη σύσκεψή μας το πρωί πριν από τον αγώνα. Από το προηγούμενο βράδυ είχαν πει ότι θα μοιράσουν τις στρατηγικές στα δύο αυτοκίνητα, κι εγώ έμεινα λίγο μπερδεμένος από αυτή την απόφαση” εξήγησε ο Λιούις μιλώντας στο περιθώριο της εκδήλωσης για τον εορτασμό του 50 ετών της Petronas στην Κούλα Λουμπούρ.

LAT Images / Mercedes-Benz AG
Ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes W15 στο GP Σιγκαπούρης 2024 LAT IMAGES / MERCEDES-BENZ AG

Στο παρελθόν, φυσιολογικά, αν ο Τζορτζ είχε πάρει μια καλή θέση στις δοκιμές κατάταξης, όπως συνηθίζει, κι εγώ ήμουν έξω από τη 10άδα ή κάτι τέτοιο, τότε μοιράζαμε τις στρατηγικές. Αλλά τώρα που ήμασταν τόσο κοντά, δεν έβγαζε νόημα για μένα.

Οπότε προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις να διεκδικήσω τη μέση γόμα, αλλά η ομάδα επέμενε να εκκινήσω με τη μαλακή. Και μετά έβγαλαν τις [θερμαντικές] κουβέρτες από τα άλλα αυτοκίνητα και φάνηκε ότι όλοι είχαν τη μέση γόμα”, πρόσθεσε ο Βρετανός.

Ήδη, από εκείνη τη στιγμή, ήμουν εκνευρισμένος. Προσπάθησα να κάνω ό,τι καλύτερο μπορούσα για να κρατήσω την επαφή με τους μπροστινούς μου, αλλά ήταν πολύ γρήγοροι. Κι έπειτα έστρεψα την προσοχή μου στην προσπάθεια να κάνω τα ελαστικά να αντέξουν όσο γινόταν.

Αναγκάστηκα να μπω [στα πιτς] στον 17ο γύρο. Από εκείνη τη στιγμή το ήξερα ότι ο αγώνας είχε τελειώσει για μένα, διότι θα πασχίζαμε στη ζέστη με τη σκληρή γόμα. Για την ακρίβεια, παλεύαμε με την ισορροπία του αυτοκινήτου όλο το τριήμερο, και αλλάζαμε τόσα πολλά πράγματα. Τα πήγαμε καλά στις κατατακτήριες, αλλά δυστυχώς ο αγώνας ήταν πολύ δύσκολος για εμάς” κατέληξε ο Λιούις Χάμιλτον.

Ο Ράσελ, από την πλευρά του, σχολίασε για αυτό το θέμα πως “όταν είδα [τα ελαστικά του] σκέφτηκα πως ο Λιούις δεν θα ήταν καθόλου χαρούμενος”, είπε ο νεαρός Βρετανός.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ MERCEDES F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ