X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Γιατί ο Φερστάπεν ζητά από τον πρόεδρο της Ferrari να τον καλέσει

MONZA, ITALY - SEPTEMBER 02: Pole position qualifier Carlos Sainz of Spain and Ferrari and Second placed qualifier Max Verstappen of the Netherlands and Oracle Red Bull Racing talk in parc ferme during qualifying ahead of the F1 Grand Prix of Italy at Autodromo Nazionale Monza on September 02, 2023 in Monza, Italy. (Photo by Peter Fox/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202309020392 // Usage for editorial use only // RED BULL CONTENT POOL

Ο τρις πρωταθλητής της Formula 1 δήλωσε ανοικτά ότι επιθυμεί την επικοινωνία με τον Τζον Έλκαν, αλλά όχι για να οδηγήσει για τη Scuderia στο μέλλον. Ο Ολλανδός έχει βάλει στο μάτι και επιθυμεί να αγοράσει ένα από τα πλέον πολύτιμα αντικείμενα του Μαρανέλο.

Ο Μαξ Φερστάπεν έχει συμβόλαιο με τη Red Bull Racing μέχρι το τέλος του 2028 και τουλάχιστον μέχρι τότε θα οδηγεί τα μονοθέσια του Μίλτον Κινς, καλώς εχόντων των πραγμάτων. Όμως υπάρχει ένα αυτοκίνητο της Scuderia που τον ενδιαφέρει, για να το εντάξει στη συλλογή του.

Πρόκειται για τη Ferrari F2004, με την οποία ο Μίκαελ Σουμάχερ κατέκτησε το πέμπτο του πρωτάθλημα με τη Scuderia και έβδομο -και τελευταίο- της καριέρας του πριν από σχεδόν δύο δεκαετίες. Ήταν ένα από τα κορυφαία, σε ανταγωνιστικότητα, ταχύτητα της ιστορίας της ένδοξης ιταλικής ομάδας.

«Θα ήθελα να είχα στο γκαράζ μου όλα τα αυτοκίνητα της Red Bull με τα οποία κέρδισα το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1», είπε ο Ολλανδός μιλώντας στην ιταλική εφημερίδα Gazzetta dello Sport. «Κι επιπλέον, τη Ferrari F2004 του Μίκαελ Σουμάχερ, είναι ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο.

Όμως δεν ξέρω τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσα να το αγοράσω. Οπότε απευθύνομαι στον Τζον Έλκαν, ελπίζω να διαβάζει αυτή τη συνέντευξη και ίσως να με πάρει τηλέφωνο», συμπλήρωσε ο 25χρονος πρωταθλητής της F1, που έζησε φέτος μια σεζόν ανάλογης κυριαρχίας με εκείνη του «Σούμι» το 2004.

Ο Μίκαελ Σουμάχερ στο κόκπιτ της Ferrari F2004 στο GP Βραζιλίας 2004 AP PHOTO/RICARDO MAZALAN

Πόσο, όμως, θα μπορούσε να κοστίσει η αγορά -αν τυχόν η Ferrari ενδιαφέρεται να πουλήσει- της F2004; Στο παρελθόν ο Σεμπάστιαν Φέτελ προσπάθησε να αποκτήσει ένα από τα αντίτυπά της, αλλά εγκατέλειψε τις προσπάθειές του λέγοντας πως ήταν υπερβολικά υψηλή η τιμή της.

To 2005 ο οίκος δημοπρασιών Sotheby’s είχε βγάλει στο σφυρί ένα από τα αντίτυπα της F2004, το οποίο άγγιξε τελική τιμή 3,04 εκατομμυρίων ευρώ. Μέχρι το 2017 αυτό ήταν το ακριβότερο μονοθέσιο F1 που πωλήθηκε ποτέ, μέχρι το 2017 που έσπασε το ρεκόρ η Ferrari F2001 του Μίκαελ Σουμάχερ με τιμή πώλησης 7,12 εκατομμυρίων ευρώ.

TAGS FORMULA 1 F1 FERRARI ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ