X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Γιατί ο Λεκλέρ άφησε τον Πέρεζ να περάσει στη δεύτερη θέση στο τέλος του GP στο Άμπου Ντάμπι

Ferrari driver Charles Leclerc of Monaco reacts on the podium after placing second at the Abu Dhabi Formula One Grand Prix race at the Yas Marina Circuit, Abu Dhabi, UAE, Sunday, Nov. 26, 2023. (AP Photo/Kamran Jebreili) AP PHOTO/KAMRAN JEBREILI

Ο Σαρλ Λεκλέρ σχολίασε μετά το τέλος του GP του Άμπου Ντάμπι την απόφασή του να αφήσει, λίγους γύρους πριν την καρό σημαία, τον Σέρτζιο Πέρεζ να περάσει στη δεύτερη θέση - γνωρίζοντας, φυσικά, ότι ο Μεξικανός να επιβαρύνονταν στο τέλος με ποινή 5 δευτερολέπτων.

Ο Μονεγάσκος οδηγός πρότεινε στη Ferrari να προχωρήσει σε αυτή την κίνηση στο τέλος του GP του Άμπου Ντάμπι προκειμένου να διευκολύνει τον Τσέκο να ανοίξει τη διαφορά 5'' που χρειαζόταν από τον Ράσελ για να κρατήσει τη θέση του μπροστά από τον Άγγλο της Mercedes μετά την εφαρμογή της ποινής.

Για τη Scuderia κάτι τέτοιο ήταν κρίσιμο, διότι θα στερούσε τρεις βαθμούς από τον Ράσελ και έτσι θα έδινε τη δεύτερη θέση της τελικής βαθμολογίας του πρωταθλήματος κατασκευαστών στην ιταλική εταιρεία - αντί της Mercedes, που την κέρδισε εντέλει (μαζί με τα δέκα επιπλέον εκατομμύρια δολάρια από το διαμοιρασμό των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της σεζόν).

Ο ίδιος ο Λεκλέρ είχε την αυτοπεποίθηση ότι θα έμενε σε απόσταση 5'' πίσω από τον Πέρεζ, έτσι ώστε το τελικό αποτέλεσμα να τον έβρισκε και πάλι στη δεύτερη θέση στην τελική κατάταξη, με την εφαρμογή της ποινής στον οδηγό της RBR. Όμως, ο Ράσελ κατάφερε να μείνει σε απόσταση κάτω των 5'' από τον Πέρεζ στην καρό σημαία, και να κερδίσει την 3η θέση στο βάθρο και μαζί τη 2η θέση του πρωταθλήματος για τη Mercedes.

Μιλώντας για αυτή την απόφασή του, ο Λεκλέρ -που επίσης προσέφερε και το slipstream στον Πέρεζ για να μπορέσει να κινηθεί ταχύτερα- είπε: “Έπρεπε να τον βοηθήσουμε έτσι ώστε κατά κάποιο τρόπο να μπορέσει να τερματίσει μπροστά από τον Τζορτζ με διαφορά 5 δευτερολέπτων. Προσπάθησα να του δώσω το DRS και το slipstream [στις ευθείες], αλλά δυστυχώς αυτό δεν ήταν αρκετό”.

Ο 25χρονος συνέχισε: “Είναι πολύ κρίμα που τερματίσαμε τρίτοι στο πρωτάθλημα. Μόνο αυτό είχε σημασία για μένα στο τέλος της σεζόν, και δεν το πετύχαμε. Προφανώς στην αρχή του αγώνα ήθεελα να προσπαθήσω να πάρω την πρωτοπορία [από τον Φερστάπεν] αλλά ξέραμε επίσης ότι στον αγώνα μας έλειπε λίγη ταχύτητα σε σχέση με εκείνους.

Οπότε, ακόμα κι αν περνούσα τον Μαξ εκεί, πιθανότατα θα με περνούσε ξανά τρεις ή τέσσερις γύρους αργότερα. Κι εξάλλου ο μόνος μου στόχος ήταν να κερδίσω τη Mercedes, οπότε δεν ήθελα να χάσω πολλή από τη γόμα των ελαστικών μου και χρόνο στη μάχη με τον Μαξ. Αλλά ναι, ήταν διασκεδαστικό”, κατέληξε ο Μονεγάσκος.

Από την πλευρά του, ο Ράσελ τόνισε: “Ήταν οριακά τα πράγματα με τον Τσέκο στο τέλος, πίστευα ότι στο τέλος ο Σαρλ θα προσπαθούσε να με καθυστερήσει αλλά το εκτιμώ πολύ ότι το κράτησε καθαρό. Η δεύτερη θέση έχει τεράστια σημασία. Υπάρχουν τόσοι άνθρωποι πίσω στο εργοστάσιο, στο Μπράκλεϊ [τομέας σασί], στο Μπρίξουορθ [τομέας κινητήρων], που δούλεψαν σκληρά για να την πετύχουμε.

Ήταν μια σεζόν με αληθινά μεγάλες προκλήσεις. Απογοήτευσα την ομάδα μία-δύο φορές φέτος, οπότε είμαι χαρούμενος που έφερα αυτό το αποτέλεσμα τελικά σήμερα”, κατέληξε ο Ράσελ, μία μέρα μετά τα λόγια του ότι η φετινή ήταν ίσως η χειρότερη σεζόν της αγωνιστικής του καριέρας από πλευράς αποτελεσμάτων.

TAGS FORMULA 1 F1 GP ΑΜΠΟΥ ΝΤΑΜΠΙ ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ