EKO ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Γιατί ο Οζιέ δέχθηκε πρόστιμο 30 χιλιάδων ευρώ (με αναστολή) μετά το Ακρόπολις

TOYOTA GAZOO RACING WRT
Ο Σεμπαστιάν Οζιέ κατά την 3η ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 TOYOTA GAZOO RACING WRT

Μετά τη χείριστη αγωνιστική κατάληξη που είχε το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις για τον Σεμπαστιάν Οζιέ, με το ατύχημά του στην τελευταία ειδική που του κόστισε τη 2η θέση, ο Γάλλος δέχθηκε και πρόστιμο 30.000 ευρώ με αναστολή από τους αγωνοδίκες - διαβάστε το λόγο.

Ο Γάλλος, οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, όδευε προς τη δεύτερη θέση (και την πρώτη της Super Sunday) του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ώσπου στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα, στην Power Stage Ελευθεροχώρι 2, τούμπαρε και έχασε όλους τους βαθμούς της σημερινής ημέρας.

Τουλάχιστον, ο οδηγός της Toyota κατάφερε να επιδιορθώσει πρόχειρα την ανάρτηση και να φτάσει μέχρι τον τερματισμό, για να κατοχυρώσει τους 13 βαθμούς που εξασφάλισε με την 3η θέση που είχε το Σάββατο (7/9).

Και σαν να μην του έφταναν όλα αυτά, μετά το τέλος του αγώνα η FIA του επέβαλλε πρόστιμο 30.000 ευρώ, με αναστολή για δύο χρόνια. Αιτία ήταν τα σχόλια που έκανε στο τέλος της πρώτης Ειδικής της Παρασκευής (6/9).

Ο Γάλλος, εκνευρισμένος από τη σκόνη που πλανιόταν πάνω από την Ειδική από τα προπορευόμενα αυτοκίνητα και περιόριζε την ορατότητα, άσκησε δριμεία κριτική για το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1 εκκινούσαν με διαφορά “μόνο” 3 λεπτών μεταξύ τους. Από την επόμενη Ειδική η διαφορά αυτή αυξήθηκε στα 4 λεπτά.

Συγκεκριμένα, προχθές το πρωί ο Γάλλος είπε: “Είναι ενοχλητικό να βλέπεις ότι το σπορ δεν μαθαίνει ποτέ. Το ζητάμε, ξέρουμε ότι θα έχουμε σκόνη. Υπάρχει σκόνη που πλανιέται. Αλλά λένε όχι. Τι έχεις στο μυαλό σου; Τίποτα. Είναι τρελό”.

Παρότι στην ακρόαση για το θέμα ο Οζιέ υποστήριξε ότι τα σχόλιά του έγιναν εν θερμώ, ότι αφορούν σε ένα θέμα ασφάλειας κι ότι δεν απευθύνονταν σε κάποιον συγκεκριμένο άνθρωπο, και παρότι στην επόμενη Ειδική ο Γάλλος ευχαρίστησε τους οργανωτές για την αύξηση της διαφοράς εκκίνησης στα 4 λεπτά, οι αγωνοδίκες του επέβαλλαν την ποινή του προστίμου -με αναστολή- για λόγους δυσφήμησης του αθλήματος και των ανθρώπων που εργάζονται στην οργάνωση.

TOYOTA GAZOO RACING WRT
Το Toyota GR Yaris Rally1 του Σεμπαστιάν Οζιέ μετά το τουμπάρισμα του στην τελευταία ΕΔ του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 TOYOTA GAZOO RACING WRT


Πώς συνέβη το ατύχημα στην Power Stage και πώς επηρεάζει τον τίτλο
Παράλληλα, μετά το τέλος του αγώνα ο Σεμπαστιάν Οζιέ μίλησε για την ατυχή του στιγμή στην τελευταία Ειδική, που του κόστισε 7 έως 12 βαθμούς σήμερα, λέγοντας ότι η ανατροπή του GR Yaris Rally1 προήλθε εξαιτίας κλαταρίσματος που είχε προηγηθεί.

Υπήρχαν πέτρες παντού σε αυτή [την Ειδική] και το ήξερα, αλλά σε ένα σημείο πρέπει κόβεις το δρόμο μέσα από ένα αυλάκωμα που έχει πέτρες και είναι θέμα εκατοστών αν θα περάσεις πάνω από τη σωστή πέτρα ή όχι.

Μετά τη στιγμή που συνειδητοποίησα ότι είχα κλατάρισμα, στα επόμενα φρένα δεν περίμενα ακριβώς [την αντίδραση του αυτοκινήτου] και ήταν σε ένα αρκετά γρήγορο σημείο. Δεν μπορούσα να φρενάρω, είχα υποστροφή και κατέληξα να τουμπάρω.

Ευτυχώς κατάφερα να επιδιορθώσω το αυτοκίνητο, διότι δεν έδειχνε σε καλή κατάσταση και ένας τροχός λίγο έλειψε να αποκολληθεί. Δεν ήμουν σίγουρος ότι θα το έφτιαχνα. Αλλά δούλεψε, και κατάφερα να ανακτήσω ό,τι μπορούσα για την ομάδα.

Στο τέλος της ημέρας δεν έχω πρόβλημα να αναλάβω την ευθύνη αυτού του ατυχήματος, για το ότι δεν αντέδρασα γρήγορα για να σταματήσω και να αλλάξω τον τροχό”, πρόσθεσε ο Οζιέ.

Κι έπειτα από αυτό το πλήγμα για τις φετινές του βλέψεις για τον 9ο τίτλο του, που τον άφησε 34 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο και νικητή αυτού του Ακρόπολις Τιερί Νεβίλ, σχολίασε: “Δεν δείχνουν πια τόσο καλές [οι ελπίδες για τον τίτλο] και δεν πάμε προς τη σωστή κατεύθυνση, αυτό είναι σίγουρο.

Αυτό δεν είναι τίποτα τόσο σπουδαίο για μένα, ήταν κάτι που προέκυψε και είπα ‘ας δούμε τι μπορεί να συμβεί αυτό το τριήμερο’, σε έναν αγώνα που ο παράγοντας της τύχης θα έπαιζε σημαντικό ρόλο.

Προφανώς οι δύο τελευταίοι αγώνες ήταν δύσκολοι για την ομάδα, ειδικά τις Κυριακές, που σημαίνει ότι χάσαμε έδαφος και βάλαμε τους εαυτούς μας σε δυσμενή θέση για τα πρωταθλήματα. Κάναμε πολλά στο όριο την αρτιότητας, αλλά δεν μετρούν αφού δεν τα φέραμε εις πέρας στο τέλος, και η τύχη δεν ήταν στο πλευρό μας”, κατέληξε ο Σεμπαστιάν Οζιέ.

TAGS EKO ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ RALLY ACROPOLIS 2024 ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2024 ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ WRC WRC 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ