X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Γιατί ο Βολφ έπλεξε το εγκώμιο του Λεκλέρ στο Άμπου Ντάμπι

FERRARI F1 GP ABU DHABI VENERDI 24/11/2023 credit @Scuderia Ferrari Press Office SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο Τότο Βολφ, διευθυντής της Mercedes F1, είπε ότι ο Σαρλ Λεκλέρ "οδήγησε με αληθινό αθλητικό πνεύμα" στο τέλος του GP της Γιάς Μαρίνα διότι δεν επιβράδυνε για να καθυστερήσει τον Τζορτζ Ράσελ, ώστε ο Άγγλος να μείνει σε απόσταση άνω των 5’’ από τον Σέρτζιο Πέρεζ.

Ο Πέρεζ είχε δεχθεί ποινή 5 δευτερολέπτων για την σύγκρουσή του με τον Λάντο Νόρις της McLaren, και ανελισσόταν στην κατάταξη του GP του Άμπου Ντάμπι μετά το δεύτερό του πιτ-στοπ. Ο Μεξικανός κατάφερε να περάσει τον Ράσελ για την 3η θέση, αλλά με την ποινή 5’’ χρειαζόταν να ανοίξει αντίστοιχη διαφορά από τον Άγγλο της Mercedes για να την κρατήσει όταν θα εφαρμοζόταν η ποινή μετά το τέλος του αγώνα.

Ο Λεκλέρ, βλέποντας πως με την 3η θέση που θα κέρδιζε ο Ράσελ η Ferrari θα έχανε τη μάχη με τη Mercedes για τη 2η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, άφησε και εκείνος τον Πέρεζ να περάσει στη δεύτερη θέση του αγώνα, ώστε να διευκολύνει τον Μεξικανό να ανοίξει την απόσταση των 5’’ που χρειαζόταν από τον Ράσελ.

Εν συνεχεία, ο Μονεγάσκος οδηγός της Ferrari θα μπορούσε να είχε επιβραδύνει ώστε να τον φτάσει ο Άγγλος, ώστε μένοντας μπροστά του να τον κρατήσει σε χαμηλότερο ρυθμό για να διασφαλίσει ότι η διαφορά του Ράσελ από τον Πέρεζ θα ανέβαινε πάνω από τα 5’’. Όμως δεν το έκανε.

Ο Κρίστιαν Χόρνερ, διευθυντής της RBR, πάντως θα το έκανε: “Αυτό ήταν το λογικό να κάνει η Ferrari”, είπε ο Βρετανός, “αλλά έκαναν μισή δουλειά! Άφησαν τον Τσέκο να περάσει, αλλά -όπως απέδειξε ο ίδιος ο Τσέκο προηγουμένως σε αυτό το σημείο της πίστας- μπορείς να κρατήσεις κάποιον πίσω σου εκεί. Ο Σαρλ έπρεπε να κρατήσει τον Ράσελ λίγο περισσότερο για να του στερήσει αυτό το έξτρα δευτερόλεπτο”.

Ο Τότο Βολφ, πάντως, αναγνώρισε την επιλογή του Λεκλέρ. “Η μάχη με τη Ferrari είναι μια δεινή μάχη μεταξύ δύο σπουδαίων ομάδων, μια ομάδα που σεβόμαστε πολύ και ο Σαρλ οδήγησε με αληθινό αθλητικό πνεύμα στο τέλος”, είπε ο Αυστριακός.

Ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, στο GP του Άμπου Ντάμπι STEPHEN REUSS / MERCEDES-BENZ AG

Και στη συνέχεια εξήγησε, για τη μάχη αυτή: “Νομίζω πως ήρθαμε σε αυτό το τριήμερο με μια μικρή υστέρηση αν δείτε τις επιδόσεις της Ferrari στους τελευταίους αγώνες. Για διαφόρους λόγους είναι πολύ δύσκολο να έρθει το αυτοκίνητο στο ιδανικό σημείο απόδοσής του, το είδαμε με τον Κάρλος [Σάινθ] που δεν ήταν ποτέ εκεί όλο το τριήμερο, και το ίδιο και με τον Λιούις [Χάμιλτον].

Από την άλλη είχαμε δύο οδηγούς που μάχονταν στην κορυφή, και πιστεύω ότι η οδήγηση του Τζορτζ σήμερα ήταν άψογη, καθώς έλεγξε και τις διαφορές στο τέλος. Ο Πέρεζ για αρκετή ώρα δεν ήταν στο ραντάρ. Εννοώ πως ξέραμε ότι πιθανότατα δεν θα μπορούσαν να αντέξουν έξω για ένα πιτ-στοπ όταν ήταν μπροστά μας, και μετά βγήκε [από τα πιτς] 10-11 δευτερόλεπτα πίσω μας.

Εκείνη τη στιγμή ήμασταν αφοσιωμένοι μόνο στους εαυτούς μας και είπαμε ‘ας αντλήσουμε το μέγιστο που μπορούμε από τον αγώνα του Τζορτζ’, κρατώντας στο μυαλό μας ότι έπρεπε να διαχειριστούμε τα ελαστικά μας. Ξέραμε ότι έπρεπε να μείνουμε σε απόσταση 5’’ από τον Πέρεζ, αλλά ο Λεκλέρ ήταν τόσο μακριά μπροστά που δεν πιστεύαμε ότι μπορούσαμε να ελέγξουμε αυτές τις διαφορές για να μας κρατήσει πίσω”, κατέληξε ο Βολφ.

TAGS FORMULA 1 F1 GP ΑΜΠΟΥ ΝΤΑΜΠΙ ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ