X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

"Γκάζωσε" ο Οζιέ για τη νίκη

Citroen team driver Sebastien Ogier of France races in his Citroen DS3 during the 14th stage of the WRC Rally of France in Voegtlinshoffen October 1, 2011. REUTERS/Vincent Kessler (FRANCE - Tags: SPORT MOTORSPORT) REUTERS

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ θα υπερασπιστεί διαφορά 9.5 δευτερολέπτων από τον Ντάνι Σόρδο στο τρίτο σκέλος του γαλλικού αγώνα. Ατύχημα για τον Κρις Μικ (video).

Το πρωί ο Σεμπαστιάν Οζιέ και ο Ντάνι Σόρδο έδιναν "μάχη" λαιμό με λαιμό στο Ράλι Αλσατίας. Το μεσημέρι μετά το service park ο Γάλλος λες και βούτηξε στο... μαγικό φίλτρο του Πανοραμίξ και έκανε μεγάλους χρόνους.

Ο Οζιέ πήρε τις τέσσερις από τις πέντε ειδικές και την Κυριακή (2/10) θα υπερασπιστεί διαφορά 9.5 δευτερολέπτων από τον οδηγό της Mini στις τελευταίες έξι ειδικές.

"Η διαφορά δεν είναι μεγάλη. Πρέπει να οδηγήσουμε καλά μέχρι το τέλος. Θα "καθαρίζω" το δρόμο το πρωί και δεν θα αποφύγω την ομίχλη η οποία είναι δύσκολη για όλους και ίσως έχω ένα μικρό αβαντάζ (εξαιτίας της σκόνης στις ειδικές), σχολίασε ο Οζιέ.

Τουλάχιστον ο Σόρδο έχει σχεδόν εξασφαλίσει το δεύτερο βάθρο (ήταν τρίτος στη Γερμανία) για τη Mini στην τέταρτη συμμετοχή μετά την επανεμφάνιση της. Δεν φαίνεται να κινδυνεύει από τον Πέτερ Σόλμπεργκ μιας και ο Νορβηγός έμεινε από λάστιχο και βρίσκεται 51.9 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή.

Ακολουθούν τα δύο Ford. Ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα έγραψε επτά χρόνους που τον έφερναν στην τριάδα, πήρε και μια ειδική, αλλά βρίσκεται 40 δευτερόλεπτα μακριά από το βάθρο.

Ο Μίκο Χίρβονεν είναι 1.5 λεπτό αργότερος από τον τιμέιτ του και μάλλον ο Μάλκολμ Γουίλσον θα φροντίσει να τον φέρει τέταρτο μπροστά από τον Λάτβαλα, αφού ο Χίρβονεν διεκδικεί τον τίτλο.

Εκτός αγώνα είναι ο Κρις Μικ (Mini) μετά την τούμπα που έκανε. " Καμιά φορά είμαι ο μεγαλύτερος αντίπαλος του εαυτού μου", δήλωσε ο Βρετανός. Αμετανόητος (σε ό,τι έχει να κάνει με τα ατυχήματα) παραμέβει ο Εβγένι Νόβικοφ.

Η κατάταξη:

1.Σεμπαστιάν Οζιέ Citroen DS3 WRC 2ωρ.42:24.3δευτ.

2.Ντάνι Σόρδο Mini John Cooper Works +9.5δευτ.

3.Πέτερ Σόλμπεργκ Citroen DS3 WRC +51.9

4.Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα Ford Fiesta RS WRC +01:36.4

5.Μίκο Χίρβονεν Ford Fiesta RS WRC +03:11.0

6.Ντένις Κουίπερς Ford Fiesta RS WRC +05:59.3

7.Αρμίντο Αραούζο Mini John Coooper Works +06:08.8

8.Χένινγκ Σόλμπεργκ Ford Fiesta RS WRC +06:25.6

9.Μαντς Όστμπεργκ Ford Fiesta RS WRC +07:16.4

10.Πιέρ Καμπανά Mini John Cooper Works +07:44.2

Τα highlights της 2ης ημέρας (με το ατύχημα του Μικ):

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ