X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

"Γκριζάρισε" η Sauber!

Η Sauber παρουσίασε το καινούργιο της μονοθέσιο, C32, στο ορμητήριο της στο Χίνγουιλ παρουσία του νέου οδηγικού διδύμου της.

Η Sauber διέθετε πάντα ένα από τα ομορφότερα σε χρώματα μονοθέσια. Το 2013 η αξιόμαχη ελβετική ομάδα άλλαξε ρότα, "σκλήρυνε" το παρουσιαστικό της και έγινε γκρι.

Με επικεφαλής την Μονίσα Κάλτεμπορν, τη μοναδική γυναίκα που κουμαντάρει μια ομάδα της F1, η Sauber έκανε την παρουσίαση του μονοθεσίου με το κωδικό όνομα C32 στο εργοστάσιο της στο Χίνγουιλ.

Το 2012 με το δίδυμο Σέρχιο Πέρες-Καμούι Κομπαγιάσι πραγματοποίησε την καλύτερη συνολική παρουσία της στη Φόρμουλα 1 με τέσσερα βάθρα και την έκτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Ο Πέρες έφυγε για τη McLaren και αντικαταστάθηκε από τον Νίκο Χούλκενμπεργκ, ενώ η ανάγκη να διατηρηθούν τα χρήματα από το... Μεξικό προτιμήθηκε ο Εστεμπάν Γκουτιέρες από τον συμπαθέστερο οδηγό του γκριντ, Κομπαγιάσι.

" Είμαι ενθουσιασμένη και λιγάκι νευρική. Ο στόχος είναι απλός και ξεκάθαρος: Θέλουμε να βελτιώσουμε τη θέση μας. Η C32 βασίζεται στον προκάτοχο της, το οποίο ήταν ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Το περσινό μονοθέσιο ήταν δυνατό, αλλά είχε και αδυναμίες. Οι μηχανικοί μας δούλεψαν αρκετά για να βελτιώσουν τις δυνατότητες του και να εξαφανήσουν τις αδυναμίες του", τόνισε η Κάλτεμπορν.

Πέρα από το χρώμα και την απουσία του περίφημου "σκαλοπατιού" είναι τα μικρά sidepods, "εμπνευσμένα" από το ατύχημα του Πέρες στο Μονακό.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ