GP Αυστραλίας, FP2: Εντυπωσιακή η Ferrari, ταχύτερος ο Λεκλέρ
Ο Σαρλ Λεκλέρ πέτυχε με τη Ferrari SF-24 τον πρώτο χρόνο με διαφορά 4 δεκάτων του δευτερολέπτου από τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull, καθώς και από τον έτερο οδηγό της Scuderia Κάρλος Σάινθ, στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών της Μελβούρνης.
Ο Μονεγάσκος οδηγός της Ferrari πέτυχε το χρόνο 1:17.277 στο δεύτερο γύρο του με τη μαλακή γόμα κατά την προσομοίωση των δοκιμών κατάταξης, ενόψει του 3ου φετινού αγωνιστικού τριημέρου του πρωταθλήματος της Formula 1 στη Μελβούρνη της Αυστραλίας, ενώ επίσης με τον δεύτερο γύρο του με την ίδια γόμα ο Μαξ Φερστάπεν έμεινε 0,381 δευτ. πίσω από τον Λεκλέρ.
Για τον Ολλανδό, τρις παγκόσμιο πρωταθλητή, οι σημερινές δοκιμές δεν εξελίχθηκαν όπως θα ήθελε: στην πρώτη περίοδο χτύπησε αρκετά βίαια σε ένα κερμπ του Άλμπερτ Παρκ, προκαλώντας ζημιά στο δάπεδο της Red Bull RB20. Έκτοτε οι μηχανικοί του εργαζόταν για την επιδιόρθωση του προβλήματος, κι έτσι ο Φερστάπεν καθυστέρησε να μπει στην πίστα στις δεύτερες δοκιμές.
Έτσι, έκανε τη δική του προσομοίωση ενός γρήγορου γύρου με τη μαλακή γόμα αργότερα από τους οδηγούς της Ferrari, στο δεύτερο ημίωρο του FP2 (μετά από το αρχικό του πρόγραμμα με τη μέση γόμα), σε ένα σιρκουί δημόσιων δρόμων που όλο και περισσότερο στρώνεται με άσφαλτο.
Ο Ολλανδός ήταν μόλις μισό εκατοστό του δευτερολέπτου ταχύτερος του Σάινθ, καθώς ο Ισπανός επέστρεψε σήμερα στο κόκπιτ της Ferrari μετά την εγχείρηση σκωληκοειδεκτομής στην οποία υπεβλήθη πριν από δύο εβδομάδες, στη Τζέντα.
Μετά τις δοκιμές αυτές, ο Ισπανός θα επισκεφτεί το ιατρικό επιτελείο της FIA για να αποφασιστεί αν είναι σε θέση, από πλευράς φυσικής κατάστασης, να αγωνιστεί το υπόλοιπο τριήμερο. Αν δεν είναι, ή αν αποφασίσει η Ferrari να μην ρισκάρει την υποστροπή του τραύματος, τότε ο Σάινθ θα αντικατασταθεί και πάλι από τον Όλι Μπέρμαν.
Πέραν του πρώτου του χρόνου με τη μαλακή γόμα, ο Σαρλ Λεκλέρ ήταν ταχύτερος και με τη μέση γόμα στις τέσσερις άκρες της SF-24, στο πρώτο ημίωρο των δοκιμών αυτών. Ο καλύτερος χρόνος του ήταν 1:17.936 με τη γόμα αυτή, που είναι μια διαφορά σχεδόν επτά δεκάτων σε σχέση με τη μαλακή γόμα C5, τη μαλακότερη όλων της Pirelli, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά φέτος.
Μέσα στην πεντάδα μπήκαν οι δύο Aston Martin με τους Λανς Στρολ και Φερνάντο Αλόνσο, καθώς ο Καναδός έδειξε αρκετά ανταγωνιστικός σήμερα και ο Ισπανός ανέστρεψε τα πράγματα μετά τα προβλήματά του στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών.
Η Aston άφησε πίσω της στις δεύτερες αυτές δοκιμές και τη McLaren και Mercedes, που ήταν ταχύτερες στο FP1 με τους Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ αντίστοιχα. Θεωρητικά η Aston έχει τις Παρασκευές μικρότερο φορτίο καυσίμων, αλλά αυτό απομένει να φανεί στις αυριανές (23/03) δοκιμές κατάταξης, που θα ξεκινήσουν στις 07:00 το πρωί σε ώρα Ελλάδας.
Η Mercedes εξακολούθησε να είναι ασταθής στα χέρια και του Ράσελ και του Λιούις Χάμιλτον, και στις δεύτερες αυτές δοκιμές είχε και πάλι πολύ νευρικές αντιδράσεις που απαίτησαν τις διορθώσεις από τους οδηγούς και μικροεξόδους από την πίστα.
Πολλοί οδηγοί είχαν τέτοιες, αλλά η πιο έντονη στιγμή ήταν ένα τετ-α-κε του Λόγκαν Σάρτζεαντ με τη Williams, χωρίς όμως τις σοβαρές συνέπειες του ατυχήματος του ομολόγου του Άλεξ Άλμπον στις πρώτες δοκιμές. Εξαιτίας αυτού ο Αγγλο-Ταϊλανδός δεν συμμετείχε στη δεύτερη περίοδο, και η Williams κάνει αγώνα δρόμου να επιδιορθώσει το μονοθέσιο για αύριο διότι δεν διαθέτει στη Μελβούρνη εφεδρικό σασί για τον Άλμπον.