FORMULA 1

GP Αυστραλίας, FP3: Ο Λεκλέρ οριακά ταχύτερος των Φερστάπεν, Σάινθ και Χάμιλτον

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE
16 LECLERC Charles (mco), Scuderia Ferrari SF-24, action during the Formula 1 Rolex Australian Grand Prix 2024, 3rd round of the 2024 Formula One World Championship from March 22 to 24, 2024 on the Albert Park Circuit, in Melbourne, Australia - Photo Eric Alonso / DPPI SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο Σαρλ Λεκλέρ παρέμεινε στην κορυφή των χρόνων στην 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Αυστραλίας, κατεβάζοντας το γύρο στο 1:16.714, όμως μέσα στο ίδιο δέκατο του δευτερολέπτου βρέθηκαν οι Μαξ Φερστάπεν, Κάρλος Σάινθ και -απρόσμενα- ο Λιούις Χάμιλτον.

Λίγες ώρες πριν από τις δοκιμές κατάταξης (23/03, 07:00) του GP Αυστραλίας, 3ου φετινού γύρου του πρωταθλήματος της Formula 1, ο Σαρλ Λεκλέρ επιβεβαίωσε την αρκετά καλή κατάσταση της Ferrari αυό το τριήμερο σημειώνοντας τον πρώτο χρόνο στην 3η περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης.

Όμως, σε αντίθεση με τη μεγάλη διαφορά που είχε στη χθεσινή 2η περίοδο δοκιμών από τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing και τον ομόλογό του στη Scuderia Κάρλος Σάινθ, σήμερα ο Μονεγάσκος ήταν μόλις 22 χιλιοστά ταχύτερος από τον Ολλανδό και 77 χιλιοστά από τον Ισπανό. Αξίζει, όμως, να σημειωθεί ότι ο Σάινθ πέτυχε αυτό το χρόνο με τη μέση γόμα, σε αντίθεση με τη μαλακή των υπολοίπων εμπρός και πίσω του.

Ωστόσο, σήμερα ήρθε να πλησιάσει αυτή την τριάδα σε απόσταση αναπνοής και ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes W15 - κάτι που ήταν μια σχετική έκπληξη, μετά από τα μεγάλα χθεσινά προβλήματα που αντιμετώπισε ο Βρετανός και η ομάδα του με τους πειραματισμούς τους στις ρυθμίσεις.

Ο επτάκις πρωταθλητής ήταν λιγότερο από ένα δέκατο μακριά από τον Λεκλέρ, και μάλιστα τον ακολούθησε στα μόλις 80 χιλιοστά και ο Τζορτζ Ράσελ με την έτερη Mercedes W15 - αφήνοντας λίγο πιο πίσω τις Aston Martin, McLaren και τον Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη Red Bull, που απείχαν και οι τρεις περίπου 3 δέκατα από τον Λεκλέρ.

Στην 3η αυτή περίοδο δοκιμών οι ομάδες δοκίμασαν τη μαλακή γόμα (C5) ενόψει των δοκιμών κατάταξης, και πολλές διαπίστωσαν ότι αυτή -η μαλακότερη από όλη τη γκάμα της Pirelli- άρχιζε μετά το πρώτο από τα τρία τμήματα της πίστας να πέφτει σε απόδοση.

Ωστόσο, οι περισσότερες ομάδες άρχιζαν να βρίσκουν λύσεις για το πρόβλημα προς το τέλος, και έτσι στο τέλος της ωριαίας αυτής διαδικασίας οι θέσεις στην πρώτη εξάδα άλλαζαν διαρκώς. Οι Χάμιλτον, Ράσελ και Όσκαρ Πιάστρι άρχισαν να απειλούν τους πρώτους χρόνους που είχαν σημειώσει έως τότε οι Ferrari και RBR με τη μέση γόμα.

Οι Φερστάπεν και Σάινθ δεν κατάφεραν με την πρώτη τους προσπάθεια με τη μαλακή γόμα να βελτιώσουν τον ταχύτερο χρόνο που είχαν πετύχει με τη μέση γόμα. Όμως ο Ολλανδός, και έπειτα και ο Λεκλέρ, το κατάφεραν στον τελευταίο τους γύρο, με την πτώση της καρό σημαίας, για να δείξουν ότι τα ελαστικά αυτά έχουν το κάτι παραπάνω να δώσουν για έναν ολόκληρο γύρο στις κατατακτήριες πριν αρχίσουν να φθείρονται και να χάνουν την απόδοσή τους.

Νωρίτερα, η Ferrari επιβεβαίωσε την εξαιρετική της απόδοση αυτό το τριήμερο στις συστοιχίες γύρων (ενόψει του αγώνα της Κυριακής) σημειώνοντας τους ταχύτερους χρόνους με τη μέση γόμα, καθώς η Red Bull αντιμετώπισε και έλυσε και πάλι ορισμένα προβλήματα με τα φρένα των δύο RB20.

Όσο για τον Χάμιλτον, εξακολουθεί να μην είναι ικανοποιημένος με την ταχύτητα της Mercedes W15 στις ευθείες, και είχε και μία ακόμη μικροέξοδο στη στροφή 11 μετά τις πολλές του την Παρασκευή, αλλά τουλάχιστον αυτή τη φορά η ομάδα του κατάφερε να βγάλει λίγη από την ταχύτητα του μονοθεσίου στην επιφάνεια και να κάνει τη μαλακή γόμα να δουλέψει για έναν ολόκληρο γρήγορο γύρο.

FORMULA 1
GP Αυστραλίας 2024, Ελεύθερες Δοκιμές 3 FORMULA 1
TAGS FORMULA 1 F1 F1 2025 GP ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ