X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Αυστρίας, FP2: Απάντηση του Χάμιλτον στις δεύτερες δοκιμές

Ο Λιούις Χάμιλτον στις ελεύθερες δοκιμές του GP της Αυστρίας PHOTO CREDITS: ASSOCIATED PRESS

Η Mercedes επέστρεψε με το 1-2 των Λιούις Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές του GP Αυστρίας, με χρόνο περίπου 6 δέκατα ταχύτερο σε σχέση με την πρωινή επίδοση του Μαξ Φερστάπεν - αλλά και 7 δέκατα πιο αργό από την πολ ποζίσιον του Ολλανδού το προηγούμενο Σάββατο.

Στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές του 9ου φετινού γύρου της F1, στην πίστα του αυστριακού Σπίλμπεργκ, ο Μπότας με την έτερη Mercedes W12 ήταν ενάμισι δέκατο πίσω από τον Χάμιλτον και ο Φερστάπεν, με την RB16B-Honda, λίγο πάνω από δύο δέκατα.

Προς το τέλος της ωριαίας διαδικασίας η ελαφριά βροχή επηρέασε λίγο την προετοιμασία των ομάδων, και τις προσομοιώσεις συστοιχίας γύρων για τον αγώνα.

Νωρίτερα, περίπου στο μέσον των δοκιμών, ο Φερστάπεν πέτυχε τον ταχύτερο γύρο (1:05.239) με τη μέση γόμα. Στο GP Αυστρίας η μέση γόμα είναι η C4 της Pirelli, η οποία ήταν η μαλακότερη στο GP Στυρίας, μιας και για αυτό το τριήμερο χρησιμοιείται η μαλακότερη τριάδα των ιταλικών ελαστικών, δηλαδή η C3-C4-C5.

Που σημαίνει ότι, αν δεν επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις βροχής στον αγώνα, η στρατηγική των ομάδων θα είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα.

Λίγα λεπτά μετά τον γύρο του Φερστάπεν, στην πίστα βγήκαν οι δύο Mercedes με τη μαλακή γόμα (C5) για την προσομοίωση των δοκιμών κατάταξης και αυτή τη φορά ο Χάμιλτον βρήκε έναν καθαρό και αλάνθαστο γύρο, για να πετύχει τον πρώτο χρόνο. Ο Φερστάπεν πίεσε αρκετά, και ίσως έχασε λίγο χρόνο σκαρφαλώνοντας στα κερμπς της εξόδου της στροφής 9.

Επιστρέφοντας με τη μέση γόμα, όταν άρχισε η ελαφριά βροχή οι περισσότεροι οδηγοί συνέχισαν τη συγκέντρωση δεδομένων για την προσομοίωση του αγώνα με τέτοιες συνθήκες, και επίσης αρκετοί γλίστρησαν εκτός πίστας. Ένας από αυτούς ήταν ο Χάμιλτον, στη στροφή 4, η οποία είχε συγκεντρώσει λίγο περισσότερο νερό και γλιστρούσε αρκετά.

Σημειώνοντας σημαντική πρόοδο σε σχέση με τις πρωινές δοκιμές -αλλά και το προηγούμενο Σαββατοκύριακο- η Aston Martin κατέλαβε τις δύο θέσεις της πεντάδας μετά τους τρεις πρωτοπόρους, με τον Λανς Στρολ 13 εκατοστά του δευτερολέπτου μπροστά από τον Σεμπάστιαν Φέτελ.

Ο Φέτελ ήταν ο ταχύτερος μιας ομάδα επτά οδηγών που βρέθηκαν μέσα σε 2 δέκατα του δευτερολέπτου, καθώς η Alpha Tauri με τους Γιούκι Τσουνόντα και Πιέρ Γκασλί, η Alpine με τον Φερνάντο Αλόνσο, η McLaren με τον Λάντο Νόρις και η Alfa Romeo με τον Αντόνιο Τζιοβινάτσι έκλεισαν την πρώτη δεκάδα μπροστά από την RB-Honda του Σέρχιο Πέρεθ.

Αυτή τη φορά η Ferrari έλειπε από τους πρωταγωνιστές, διότι η Scuderia δεν έκανε τους γρήγορους γύρους προσομοίωσης των κατατακτήριων με τη μαλακή γόμα πριν αρχίζει να ψιχαλίζει στην πίστα του Σπίλμπεργκ. Έτσι, οι Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ τελείωσαν τη δεύτερη περίοδο των δοκιμών πάνω από ένα δευτερόλεπτο μακριά, και εκτός δεκάδας.

Οι Λάντο Νόρις και Σαρλ Λεκλέρ είχαν δύο από τις πιο θεαματικές απώλειες πρόσφυσης των δοκιμών. Ο πρώτος, στην ολισθηρή άσφαλτο με τη βροχή, έχασε τον έλεγχο της McLaren στην πρώτη στροφή - αλλά τον ανέκτησε περίτεχνα στο γρασίδι της πίστα μετά από ένα τετ-α-κε.

Ο δεύτερος επίσης με μεγάλη δεξιότητα κράτησε τον έλεγχο της SF21 μετά από ένα άγριο γλίστρημα της ουράς της στα κερμπς της εξόδου της στροφής 9.

Στα πρώτα λεπτά και αυτών των δοκιμών, οι ομάδες συμμετείχαν και πάλι στην εξέλιξη των νέων, πρωτοτύπων και ανθεκτικότερων πίσω ελαστικών της Pirelli, τα οποία πρόκειται να χρησιμοποιηθούν στο GP Βρετανίας - ένα σιρκουί που καταπονεί ιδιαίτερα τα ελαστικά με τις συστοιχίες στροφών πολύ υψηλής ταχύτητας.

Τα αποτελέσματα των δεύτερων δοκιμών στο GP της Αυστρίας
TAGS FORMULA 1 ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ