X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Αυστρίας: Ο Φερστάπεν δύο δέκατα από τις Ferrari στις πρώτες δοκιμές

Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands steers his car during the first practice session ahead of Sunday's Formula One Austrian Grand Prix auto race, at the Red Bull Ring racetrack, in Spielberg, Austria, Friday, June 30, 2023. (AP Photo/Darko Bandic) © 2023 DARKO BANDIC / AP IMAGES

Με έναν γρήγορο γύρο στο τέλος των μοναδικών ελεύθερων δοκιμών στο Σπίλμπεργκ ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με διαφορά 0,24'' και 0,27'' από τους Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ αντίστοιχα. Μισό δευτερόλεπτο μακριά οι Χάμιλτον και Στρολ.

Παρότι το ενδεχόμενο βροχής είναι υψηλό για το 9ο φετινό αγώνα της Formula 1, το GP Αυστρίας, οι πρώτες -και μοναδικές- ελεύθερες δοκιμές στην πίστα της Στύριας διεξήχθησαν με λιακάδα και ζεστές συνθήκες, στις οποίες και πάλι ο κυρίαρχος ήταν ο ίδιος: ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB19.

Αυτό το τριήμερο στο Σπίλμπεργκ, θυμίζουμε, σήμερα το απόγευμα (30/6, 18:00) περιλαμβάνει τις δοκιμές κατάταξης για τον αγώνα της Κυριακής, ενώ αύριο Σάββατο (1/7) θα διεξαχθεί ο τρίτος φετινός αγώνας Σπριντ και οι δικές του δοκιμές κατάταξης το πρωί.

Κατά συνέπεια, ελλείψει άλλων δοκιμών οι ομάδες προσπαθούσαν να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία και να συλλέξουν δεδομένα για το υπόλοιπο τριήμερο. Κι έτσι, από τη στιγμή που άναψε το πράσινο φως σχεδόν όλοι οι οδηγοί μπήκαν στην πίστα - και σχεδόν όλοι πρόλαβαναν να συμπληρώσουν περίπου 30-35 γύρους.

Στους πρώτους γύρους τα μονοθέσια είχαν στις τέσσερις γωνίες τους τη σκληρή γόμα και αρχικά ταχύτερος ήταν ο Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη Red Bull RB19. O Φερστάπεν σύντομα κινήθηκε ταχύτερα, ώσπου στην κορυφή ανέβηκε ο Φερνάντο Αλόνσο με τη μέση γόμα στην Aston Martin AMR23.

Όταν ο Φερστάπεν έβαλε την ίδια γόμα ήταν αμέσως 6 εκατοστά πιο γρήγορος από τον Ισπανό, αλλά σύντομα ταχύτερα από τον Ολλανδό κινήθηκε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes W14. Ο Βρετανός έμεινε στην κορυφή περίπου μέχρι το ημίωρο της ωριαίας αυτής διαδικασίας, ώσπου ο Άλεξ Άλμπον με τη Williams ήταν από τους πρώτους που έβαλαν τη μαλακή γόμα - και με αυτήν ανέβηκε στην πρώτη εξάδα.

Το τελευταίο 15λεπτο όλοι οι οδηγοί έκαναν την προσομοίωση δοκιμών κατάταξης -ενόψει των απογευματινών κατατακτήριων- με τη μαλακή γόμα και φυσικά οι χρόνοι άρχισαν να πέφτουν διαδοχικά. Από την κορυφή πέρασε και ο Λεκλέρ, καθώς οι Φερστάπεν και Πέρεζ συνέχιζαν με τη μέση γόμα, ώσπου ο Σάινθ έκανε τον πρώτο του γύρο με τη μαλακή και τέθηκε επικεφαλής.

Ο Ισπανός ήταν ένα δέκατο ταχύτερος από τον Φερστάπεν όταν έπεσε η καρό σημαία, αλλά ο Ολλανδός είχε αφήσει για το απόλυτο φινάλε τον ταχύτερο γύρο του με τη μέση γόμα. Μετά από τρεις γύρους προετοιμασίας σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:05.742, που ήταν και ο πρώτος χρόνος της ημέρας. Με τη μέση γόμα.

Ο Λεκλέρ ακολούθησε 3 εκατοστά πίσω από τον Σάινθ, ενώ ο Χάμιλτον έμεινε μισό δευτερόλεπτο πίσω με τη μαλακή γόμα και ο Αλόνσο περίπου 9 δέκατα μακριά, στην 8η θέση, επίσης με τα ταχύτερα μαλακά ελαστικά. Ο Τζορτζ Ράσελ, στο μεταξύ, πέτυχε τον 9ο χρόνο -40 χιλιοστά πίσω από τον Αλόνσο- με τη σκληρή γόμα.

TAGS FORMULA 1 GP ΑΥΣΤΡΙΑΣ ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ RED BULL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ