X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Αζερμπαϊτζάν (FP2): Λεκλέρκ και Ferrari με διαφορά

Ο Σαρλ Λεκλέρκ ήταν 3 και 7 δέκατα αντίστοιχα ταχύτερος των Φέτελ και Χάμιλτον στη δεύτερη περίοδο δοκιμών, που διακόπηκε δις με τα ατυχήματα των Στρολ και Κβίατ.

H Ferrari έδειξε τη δυναμική να αναστρέψει και πάλι την απόδοσή της κυριαρχώντας στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Αζερμπαϊτζάν, 4ου φετινού γύρου της Formula 1, καθώς ο Σαρλ Λεκλέρκ -που έκανε τον πρώτο χρόνο- ήταν σχεδόν επτά δέκατα ταχύτερος από τη Mercedes του Λιούις Χάμιλτον.

Ο Μονεγάσκος και ο ομόλογός του στη Scuderia Σεμπάστιαν Φέτελ αντάλλασσαν ταχύτερους γύρους με τη μαλακή γόμα, σε προσομοίωση δοκιμών κατάταξης, και εντέλει η «μάχη» τους έληξε υπέρ του Λεκλέρκ με 0,324 δευτ. Ο Φέτελ έχασε έπειτα από ένα λάθος μία γρήγορη προσπάθεια με τα soft, ενώ νωρίτερα, με τη μέση γόμα, ο Χάμιλτον είχε μια σύντομη έξοδο.

Ήταν μόνο δύο από τα πολλά συμβάντα της δεύτερης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών, που ήρθαν ως συνέχεια του ασυνήθιστου πρωινού συμβάντος - κατά το οποίο ένα αποχετευτικό κάλυμμα του δρόμου αποκολλήθηκε όταν πέρασε από πάνω του η Williams του Τζορτζ Ράσελ, και έβαλε πρόωρο τέλος στην πρώτη περίοδο των δοκιμών.

Στις απογευματινές δοκιμές ο Λανς Στρολ είχε ατύχημα στη στροφή 2 (έχοντας νωρίτερα χάσει τα φρένα και προσπαθώντας να βγει στην έξοδο διαφυγής) και έβγαλε τις κόκκινες σημαίες για 15 λεπτά. Αργότερα, ο Ντάνιλ Κβίατ, εξαιτίας προβλήματος στο σύστημα υποβοήθησης της διεύθυνσης της Toro Rosso νωρίτερα, έχασε τον έλεγχο στην στροφή 7 και προσέκρουσε στις μπαριέρες της εξόδου, προκαλώντας έτσι τη δεύτερη διακοπή των δοκιμών.

Ο Φέτελ και ο Βάλτερι Μπότας της Mercedes, όπως και ο Πιέρ Γκασλύ της Red Bull, ήταν επίσης τρεις από τους οδηγούς που αναγκάστηκαν να αναζητήσουν την έξοδο διαφυγής γλιστρώντας στους δρόμους του Μπακού - κι έτσι αντί για τον Φινλανδό της Mercedes την τετράδα έκλεισε ο Μαξ Φερστάπεν της RBR-Honda, δύο δέκατα πίσω από τον Χάμιλτον.

GP ΑΖΕΡΜΠΑΪΤΖΑΝ 2019

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ