FORMULA 1

GP Γαλλίας, FP1: Λεκλέρ και Φερστάπεν χωρίστηκαν από 91 χιλιοστά στις πρώτες δοκιμές

Ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari σε στιγμιότυπο των ελεύθερων δοκιμών του GP Γαλλίας στο "Πολ Ρικάρ", Λε Καστελέ | Παρασκευή 22 Ιουλίου 2022
Ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari σε στιγμιότυπο των ελεύθερων δοκιμών του GP Γαλλίας στο "Πολ Ρικάρ", Λε Καστελέ | Παρασκευή 22 Ιουλίου 2022 © 2022 MANU FERNANDEZ/ASSOCIATED PRESS

Ο Σαρλ Λεκλέρ έκανε τον καλύτερο χρόνο στο FP1 της Γαλλίας, με τον Μαξ Φερστάπεν να έπεται για μόλις 91 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Ο Σαρλ Λεκλέρ πέτυχε τον πρώτο χρόνο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP Γαλλίας, με ισχνή διαφορά από τον Μαξ Φερστάπεν της RBR και τρία δέκατα από τον teammate του στη Ferrari Κάρλος Σάινθ.

Ο Μονεγάσκος της Scuderia πέτυχε τον ταχύτερό του γύρο, 1:33.930, με τη μαλακή γόμα, ξεκινώντας με τον καλύτερο τρόπο το 12ο φετινό αγωνιστικό τριήμερο της Formula 1 στην πίστα του Πολ Ρικάρ.

Αντίθετα, ένας πολύ γρήγορος γύρος του Φερστάπεν με τα ίδια ελαστικά, που είχε τη δυναμική να τοποθετήσει τον Ολλανδό στην κορυφή των χρόνων, χάλασε όταν ο πρωταθλητής έχασε χρόνο υποστρέφοντας στην είσοδο της στροφής 12, στο τρίτο τμήμα της γαλλικής πίστας.

Νωρίτερα, είχε προκαλέσει σε ένα βίαιο πέρασμα από τα κερμπς και μια μικρή ζημιά στο δάπεδο, για την ακρίβεια στο ανασχεδιασμένο δάπεδο της τροποποιημένης Red Bull RB18, που επιπρόσθετα αποσυντόνισε λίγο το κιβώτιο ταχυτήτων.

Όμως, το βασικό μέλημα των ομάδων ήταν άλλο: το πρώτο από τα δύο διαδοχικά GP στην καρδιά του καλοκαιριού (καθώς ακολουθεί αμέσως το Ουγγρικό) επιβεβαίωσε με τις υψηλές σημερινές θερμοκρασίες στο Πολ Ρικάρ -που άγγιζαν τους 60ο Κελσίου στην άσφαλτο- ότι το θέμα της φθοράς των ελαστικών θα παίζει καθοριστικό ρόλο αυτό το τριήμερο.

Πίσω από τους τρεις πρωταγωνιστές, ο Σέρτζιο Πέρεζ της RBR απουσίαζε από τη μάχη αυτή τη φορά. Ο Μεξικανός είχε εμφανή προβλήματα με τις ρυθμίσεις, τουλάχιστον από ό,τι φάνηκε με τις δύο εξόδους του από την πίστα. Έτσι στην 4η θέση βρέθηκε ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes, αλλά με χαώδη διαφορά σχεδόν 1 δευτερολέπτου από τον Λεκλέρ.

Δίπλα του στο γκαράζ και στο κόκπιτ του Λιούις Χάμιλτον, μόνο για αυτή την περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, βρέθηκε ο Νικ ντε Βρις. Ο Ολλανδός οδηγός της Mercedes και πρωταθλητής της Formula E ήταν περίπου μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Ράσελ, στην 9η θέση. Με μια εξαίρετη επίδοση, ο Άλεξ Άλμπον σημείωσε τον 8ο χρόνο, με 12 χιλιοστά από τον Ντε Βρις και 1,5'' κοντά στον Λεκλέρ.

Με τον πέμπτο χρόνο ο Πιέρ Γκασλί άφησε τις πρώτες ενδείξεις ότι η βαρέα αναβάθμιση της Alpha Tauri μπορεί να έχει αποδώσει καρπούς, αλλά δεν συνέβη το ίδιο και με την επίσης ανανεωμένη Alpine - η οποία έμεινε εκτός δεκάδας με τους Εστεμπάν Οκόν και Φερνάντο Αλόνσο.

Τέλος, σε αυτές τις δοκιμές έκανε την επανεμφάνισή του στο κόκπιτ της Alfa Romeo (στη θέση του Βάλτερι Μπότας) ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, που έμεινε μεν με τον 19ο χρόνο αλλά δέχθηκε τις ευχαριστίες της ομάδας για την «πολύτιμη» συλλογή δεδομένων.

GP Γαλλίας, FP1: Λεκλέρ και Φερστάπεν χωρίστηκαν από 91 χιλιοστά στις πρώτες δοκιμές
TAGS FORMULA 1 GP ΓΑΛΛΙΑΣ F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ