GP Γαλλίας: Ποινή 10 θέσεων στον Σάινθ για την εκκίνηση στο Πολ Ρικάρ
Η Ferrari άλλαξε για τρίτη φορά φέτος κεντρική ηλεκτρονική μονάδα στον Κάρλος Σάινθ ενόψει του GP Γαλλίας, με συνέπεια να του επιβληθεί ποινή δέκα θέσεων.
Ο Κάρλος Σάινθ θα χάσει 10 θέσεις στην εκκίνηση του κυριακάτικου GP Γαλλίας, μετά από αλλαγή της κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας της Ferrari -75.
Με την αλλαγή αυτή, που ήταν αποτέλεσμα του μηχανικού προβλήματος και της επακόλουθης φωτιάς που κατέστρεψε το μονοθέσιό του στη GP Αυστρίας, ο Κάρλος Σάινθ χρησιμοποιεί αυτό το τριήμερο στην πίστα του Πολ Ρικάρ την τρίτη του κεντρική ηλεκτρονική μονάδα για φέτος - που είναι μία παραπάνω από όσες επιτρέπονται.
Η Scuderia σκέφτηκε καλά το ενδεχόμενο αλλαγής τμημάτων του κινητήρα του Ισπανού στο Γαλλικό GP μετά τη φωτιά στο Σπίλμπεργκ, και εντέλει -όπως αποδείχθηκε με ένα σχετικό έγγραφο που δημοσίευσε η FIA- επέλεξε να το κάνει.
Η χρήση επιπλέον κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας επισίει ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση, ενώ ακόμη είναι άγνωστο αν η Ferrari θα επιλέξει να αλλάξει κι άλλα τμήματα στο μοτέρ του cavallino του 27χρονου. Αν επιλέξει να το κάνει, τότε ενδεχομένως ο Σάινθ να πέσει στην τελευταία θέση της εκκίνησης στον αγώνα της Κυριακής.
Πάντως, για τον θερμικό κινητήρα V6 Turbo δεν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος, καθώς το φρέσκο αυτό μοτέρ που τοποθέτησε η ιταλική ομάδα για αυτό το τριήμερο είναι μόλις το δεύτερο φετινό του, και συνεπώς βρίσκεται ακόμα μέσα στα επιτρεπτά όρια.
Αντιθέτως, θα δεχθεί επιπλέον ποινή θέσεων στην εκκίνηση αν η Ferrari επιλέξει να αλλάξει υπερσυμπιεστή (turbo) ή οποιονδήποτε εκ των ηλεκτροκινητήρων MGU-H ή MGU-K. Κάτι τέτοιο ενδεχομένως θα είχε νόημα, ώστε ο Ισπανός να αποφύγει ανάλογη ποινή που θα του καταστρέψει κι άλλο αγωνιστικό τριήμερο.
Για τον Κάρλος Σάινθ αυτό είναι άλλο ένα πλήγμα στις όποιες ελπίδες του για τη διεκδίκηση του φετινού τίτλου της Formula 1, καθώς μετά την πρώτη του νίκη -στο GP Βρετανίας- ειχε δηλώσει πως είχε αρχίσει να ανακτά τις ελπίδες για το πρωτάθλημα». Ο Ισπανός είναι 75 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Μαξ Φερστάπεν και 37 πίσω από τον teammate του, Σαρλ Λεκλέρ.
Μαζί με τον Σάινθ, τα περισσότερα εξαρτήματα της μονάδας ισχύος της Mercedes άλλαξε και ο Λιούις Χάμιλτον, αλλά δεδομένου ότι δεν έχει ξεπεράσει τα όρια των εξαρτημάτων που επιτρέπονται ο Βρετανός δεν θα δέχθηκε ποινή αυτό το τριήμερο.