GP Ιαπωνίας (FP1-2): Ο Χάμιλτον σε δικό του ρυθμό
Εντυπωσιακός ήταν ο ρυθμός του Λιούς Χάμιλτον στις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών στην πίστα της Σουζούκα.
Η κυριαρχία του Λιούις Χάμιλτον στη Formula 1 συνεχίζεται και στην Ιαπωνία, καθώς ο Άγγλος ξεκίνησε το 17ο φετινό τριήμερο του σπορ πετυχαίνοντας τον ταχύτερο γύρο και στις δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών - με διαφορά σχεδόν μισού δευτερολέπτου από τον Βάλτερι Μπότας και σχεδόν ενός από τις Ferrari!
Η ανωτερότητα του Άγγλου σήμερα στη Σουζούκα χαώδης όχι μόνο με τα ελαστικά supersoft -τα πιο μαλακά του GP Ιαπωνίας-, με τα οποία έκαναν όλοι την προσομοίωση των δοκιμών κατάταξης, αλλά και με τα soft. Ο χρόνος, μάλιστα, που πέτυχε ο πρωταθλητής με αυτά θα μπορούσε να τον είχε φέρει στη δεύτερη θέση με βάσει το χρόνο όλων των υπόλοιπων με τα supersoft!
Η ταχύτητα της Ferrari ήταν τόσο ελλιπής σήμερα, που μόλις και μετά βίας ήταν ταχύτερη με τα supersoft έναντι της Mercedes του Χάμιλτον με τα medium. Αντίστοιχα φάνηκε να ήταν και τα δεδομένα στη διαχείριση των ελαστικών, στις συστοιχίες γύρων ενόψει του αγώνα.
Κατά τα άλλα, η Red Bull επέστρεψε στη μάχη της κορυφής, όντας απόλυτα ανταγωνιστική, ή και ταχύτερη, της Ferrari - όμως ο Μαξ Φερστάπεν χαρακτήρισε τη συμπεριφορά του μονοθεσίου του αντίστοιχη, σε πρόσφυση, ενός αυτοκινήτου Rallycross.
Οι δύο ελεύθερες δοκιμές στη Σουζούκα είχαν και ορισμένα συμβάντα: το πιο σοβαρό αυτών, πέραν δύο τετ-α-κε των Σέρχιο Πέρεθ και Φερνάντο Αλόνσο, ήταν το συμβάν μεταξύ του Περι Γκασλύ και του Χάμιλτον στην πρώτη περίοδο.
Ο Γάλλος της Toro Rosso δεν είχε παρατηρήσει στους καθρέπτες του τον Χάμιλτον, και έκοψε απότομα ταχύτητα πάνω στην αγωνιστική γραμμή. Χρειάστηκε μια γρήγορη αντίδραση, και μια έξοδος από την πίστα, του Χάμιλτον για να αποφευχθεί ένα ατύχημα που θα μπορούσε να είχε άσχημες συνέπειες.
Τέλος, ταχύτερος των υπόλοιπων ομάδων -πέραν των τριών πρώτων- ήταν ο Εστεμπάν Οκόν της Racing Point Force India και στις δύο περιόδους των δοκιμών, ενώ σημαντικά βελτιώθηκε και η απόδοση της Toro Rosso με τον νέο, προδιαγραφών 3, κινητήρα που εισήγαγε η Honda στον αγώνα της χώρας της.
GP ΙΑΠΩΝΙΑΣ 2018
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2