X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Ιαπωνίας: Ο Φερστάπεν με άνεση ταχύτερος στις τρίτες δοκιμές, ξανά ψηλά η Mercedes

SUZUKA, JAPAN - APRIL 06: Max Verstappen of the Netherlands driving the (1) Oracle Red Bull Racing RB20 on track during final practice ahead of the F1 Grand Prix of Japan at Suzuka International Racing Course on April 06, 2024 in Suzuka, Japan. RED BULL CONTENT POOL

Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον πρώτο χρόνο της τρίτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών στη Σουζούκα με δυόμισι δέκατα διαφορά από τον Σέρτζιο Πέρεζ, ενώ πίσω από τους δύο οδηγούς της Red Bull οι Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον επιβεβαίωσαν τη βελτίωση της Mercedes W15.

Λίγες ώρες πριν τις δοκιμές κατάταξης (6/04, 09:00) του GP Ιαπωνίας, 4ου φετινού γύρου της Formula 1, η τρίτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών διεξήχθη με περισσότερη ηλιοφάνεια και σε λίγο πιο υψηλές θερμοκρασίες σε σχέση με την κρύα και βροχερή χθεσινή πρώτη μέρα δοκιμών.

Αυτό επέτρεψε στις ομάδες να καλύψουν το χαμένο χρόνο από τη βροχερή χθεσινή 2η περίοδο δοκιμών, και να κάνουν κυρίως συστοιχίες γύρων για την κατανόηση της φθοράς των ελαστικών - που αναμένεται να είναι ιδιαίτερα υψηλή στον αγώνα της Κυριακής.

Ο Φερστάπεν βγήκε νωρίς από τα πιτς για μια τέτοια συστοιχία γύρων με τη μέση γόμα, κι αυτό επέτρεψε αρχικά στον Λιούις Χάμιλτον να ανέβει στην κορυφή με τη μαλακή γόμα και να παραμείνει εκεί αρκετά μετά το μέσον της περιόδου.

Οι Red Bull και Ferrari συνέχιζαν τη συλλογή δεδομένων με τη μέση -κυρίως- γόμα, ενώ ο Χάμιλτον ήταν φορτωμένος με αρκετά καύσιμα για να κάνει προσομοίωση αγώνα με τη μαλακή γόμα.

Την ίδια περίπου στιγμή, ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν ο μόνος που έκανε προσομοίωση με τη σκληρή γόμα στις τέσσερις γωνίες της Aston Martin AMR24. Ο Ισπανός απέκτησε σήμερα τα δικά του ανανεωμένα εξαρτήματα του μονοθεσιου, που έφτασαν από το Σίλβερστοουν αργά το προηγούμενο βράδυ στην Ιαπωνία.

Όλα αυτά συνέβαιναν μέχρι το τελευταίο 15λεπτο, στο οποίο οι περισσότεροι οδηγοί μπήκαν στην πίστα με τη μαλακή γόμα και με χαμηλό φορτίο καυσίμων για την προσομοίωση των κατατακτήριων.

Αρχικά στην κορυφή ανέβηκε ο Ράσελ αλλά σύντομα ο Φερστάπεν απάντησε, και στη συνέχεια ο Πέρεζ άφησε τον Άγγλο της Mercedes στην 3η θέση. Ο Χάμιλτον έκανε τον καλύτερο προσωπικό χρόνο, αλλά ήταν περίπου ένα δέκατο πίσω από τον Ράσελ.

Με τις αναβαθμίσεις της AMR24 ο Αλόνσο ήταν ταχύτερος από τη McLaren του Λάντο Νόρις, ο οποίος πάντως έχασε την πρώτη του προσπάθεια -όταν τα ελαστικά ήταν στα καλύτερά τους- λόγω ενός εκτεταμένου γλιστρήματος στη στροφή Ντέγκνερ 2.

Η Ferrari αφοσιώθηκε περισσότερο στα δεδομένα της μέσης γόμας ενόψει του αγώνα, και έτσι έμεινε στην 7η θέση με τον Κάρλος Σάινθ και στο τέλος της δεκάδας με τον Σαρλ Λεκλέρ.

GP Ιαπωνίας 2024, 3η περίοδος ελεύθερων δοκιμών FORMULA 1
TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΙΑΠΩΝΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ