X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Ιαπωνίας - QP: Pole για Rosberg, τρόμος για Kvyat!

SUZUKA, JAPAN - SEPTEMBER 26: Nico Rosberg of Germany and Mercedes GP celebrates in Parc Ferme after claiming pole position during qualifying for the Formula One Grand Prix of Japan at Suzuka Circuit on September 26, 2015 in Suzuka. (Photo by Dan Istitene/Getty Images) GETTY IMAGES

Δραματικό ήταν το φινάλε των κατατακτήριων δοκιμών της Suzuka, με τη διαδικασία να διακόπτεται και να ολοκληρώνεται πρόωρα λόγω του τρομακτικού ατυχήματος που είχε ο Daniil Kvyat.

Η αντίστροφη μέτρηση σταμάτησε 36 δευτερόλεπτα πριν την ολοκλήρωση των κατατακτήριων δοκιμών με τις κάμερες να στρέφονται πάνω στο κουφάρι της Red Bull του νεαρού πιλότου.

Η εικόνα ήταν αποκαρδιωτική καθώς το μονοθέσιο είχε υποστεί εκτεταμένες ζημιές. Ευτυχώς ο Kvyat απάντησε άμεσα στο κάλεσμα της ομάδας από τον ασύρματο και οι καρδιές όλων επέστρεψαν στη θέση τους.

Το ατύχημα συνέβη στην Degner 2 με τον 21χρονο πιλότο να πατάει στο γρασίδι και να χάνει τον έλεγχο του μονοθεσίου του.

Ακυβέρνητη η RB11 βγήκε με μεγάλη ταχύτητα στα χώματα, έπεσε με δύναμη πάνω στα προστατευτικά ελαστικά και τούμπαρε.

Η κινητοποίηση των ανθρώπων της πίστας ήταν άμεση και οι κόκκινες σημαίες έκαναν την εμφάνισή τους υποδηλώνοντας τη διακοπή της διαδικασίας.

Στα 36 δευτερόλεπτα που απέμεναν οι πιλότοι θα πραγματοποιούσαν την δεύτερη χρονομετρημένη προσπάθειά τους διεκδικώντας την pole position ή ένα όσο το δυνατόν καλύτερο πλασάρισμα στο γκριντ.

Μεγάλος κερδισμένος από την οριστική διακοπή ήταν ο Nico Rosberg που εξασφάλισε τη δεύτερη φετινή του pole position. Tην πρώτη την είχε πάρει στις 9 Μαϊου στην Catalunya και την επομένη πανηγύρισε τη νίκη. Το ίδιο ευελπιστεί να πράξει και την Κυριακή (27/9, 08:00GR).

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ

Ο Lewis Hamilton ήταν δεύτερος ολοκληρώνοντας έτσι το 10ο 1-2 της Mercedes σε κατατακτήριες δοκιμές φέτος. Ο Βρετανός δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν έχει ξεκινήσει ποτέ από την pole position στην Suzuka ωστόσο έχει πανηγυρίσει μία νίκη, αυτήν που πήρε πέρσι, ξεκινώντας και πάλι από τη δεύτερη θέση, με τον Rosberg να έχει, όπως και τώρα, το πλεονέκτημα της pole…

Πίσω τους θα βρεθούν ο Valtteri Bottas με την Williams και ο Sebastian Vettel με την Ferrari, ενώ από την τρίτη σειρά θα ξεκινήσουν ο Felipe Massa με τον Kimi Raikkonen. Ακολουθούν ο Daniel Ricciardo (Red Bull), o Romain Grosjean που εκτός συγκλονιστικού απροόπτου του χρόνου θα ηγηθεί των προσπαθειών της νεοσύστατης Haas Racing, ενώ την δεκάδα έκλεισαν ο Sergio Perez με τον Daniil Kvyat.

To βασικό είναι ότι ο Daniil είναι καλά”, δήλωσε εμφανώς ανακουφισμένος ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner για να προσθέσει πως η ομάδα είναι έτοιμη να προχωρήσει σε αλλαγή σασί στο μονοθέσιο του Kvyat εφόσον αυτό χρειαστεί.

Για τη McLaren που αγωνίζεται εντός έδρας μιας και η πίστα ανήκει στην Honda τον βασικό τεχνικό συνεργάτη της, τα πράγματα δεν πήγαν καλά, με τον Fernando Alonso να είναι 15ος και τον Jenson Button να βρίσκεται μια θέση πιο κάτω.

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ