FORMULA 1

GP Ισπανίας - FP1: Το 1-2 η Ferrari

MONTMELO, SPAIN - MAY 13: Sebastian Vettel of Germany driving the (5) Scuderia Ferrari SF16-H Ferrari 059/5 turbo (Shell GP) on track  during practice for the Spanish Formula One Grand Prix at Circuit de Catalunya on May 13, 2016 in Montmelo, Spain.  (Photo by Dan Istitene/Getty Images)
MONTMELO, SPAIN - MAY 13: Sebastian Vettel of Germany driving the (5) Scuderia Ferrari SF16-H Ferrari 059/5 turbo (Shell GP) on track during practice for the Spanish Formula One Grand Prix at Circuit de Catalunya on May 13, 2016 in Montmelo, Spain. (Photo by Dan Istitene/Getty Images) GETTY IMAGES

Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο GP Ισπανίας,,τα σημάδια ήταν ενθαρρυντικά, με τους Sebastian Vettel - Kimi Raikkonen να σημειώνουν τους καλύτερους χρόνους χρησιμοποιώντας την μαλακή γόμα της Pirelli.

Είναι δεδομένο ότι στη Ferrari η πίεση που ούτως ή άλλως υπάρχει,έχει αρχίσει να γίνεται αφόρητη μετά τους τέσσερις πρώτους αγώνες της σεζόν, όπου τα πράγματα δεν πήγαν όπως θα ήθελαν οι άνθρωποι της ομάδας.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Ήδη στη γείτονα χώρα έχουν ξεκινήσει τα σενάρια περί αντικατάστασης του Maurizio Arrivabene καθώς ο Sergio Marchionne δεν είναι καθόλου ευχαριστημένος από την έως τώρα πορεία της Scuderia.

O ισχυρός άνδρας της FCA και της Ferrari, ζήτησε την άμεση αντίδραση της ομάδας και την κατάκτηση της νίκης στο Montmelo όπου διεξάγεται το πρώτο επί ευρωπαϊκού εδάφους Grand Prix της χρονιάς. Η παρουσία του στο γκαράζ θα κάνει ακόμα πιο έντονη την πίεση καθιστώντας απαγορευτικό το παραμικρό λάθος...

Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, πάντως, το πρωί της Παρασκευής 13/5,τα σημάδια ήταν ενθαρρυντικά, με τους Sebastian Vettel - Kimi Raikkonen να σημειώνουν τους καλύτερους χρόνους χρησιμοποιώντας την μαλακή γόμα της Pirelli.

Ο Γερμανός τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής ήταν ο ταχύτερος του 90λεπτου session με χρόνο 1:23.951. Σημειώστε ότι ο χρόνος που είχε χαρίσει το 2015 την pole position στον Nico Rosberg ήταν 1:24.681...

Στο στρατόπεδο της Mercedes προτίμησαν να μην χρησιμοποιήσουν την μαλακή γόμα, σημειώνοντας τους καλύτερούς τους χρόνους με τη μέση. Ο πρωτοπόρος του Πρωταθλήματος, Nico Rosberg ήταν τρίτος, μισό δευτερόλεπτο πιο αργός από τον ταχύτερο συνδυασμό, με τον Lewis Hamilton να ακολουθεί (+0.110).

Εδώ να σημειωθεί ότι στο μονοθέσιο του τρεις φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή που στους δύο προηγούμενους αγώνες (Κίνα και Ρωσία), ταλανίστηκε από προβλήματα αξιοπιστίας, τοποθετήθηκε ένα αναβαθμισμένο MGU-H -το 4ο από τα 5 που θα πρέπει να χρησιμοποιήσει καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν χωρίς επιπτώσεις- σε μια προσπάθεια να περιοριστούν στο ελάχιστο οι πιθανότητες νέων προβλημάτων, καθώς αυτή ήταν η πηγή του... κακού. Παράλληλα, ο Hamilton έχει στη διάθεσή του και ένα νέο turbo.

Πίσω από τα "ασημένια βέλη" πλασαρίστηκαν οι δύο Red Bull με τον Daniel Ricciardo να κλείνει τη διαδικασία στην πέμπτη θέση και τον Max Verstappen στο ντεμπούτο του με την ομάδα, μετά την απόφαση "υποβιβασμού" του Daniil Kvyat στην Toro Rosso, να είναι σχεδόν δύο δέκατα πιο αργός από τον Αυστραλό.

Ο Valtteri Bottas έφερε τη Williams στην έβδομη θέση, με τον Carlos Sainz Jr (Toro Rosso) να ακολουθεί με τέσσερα δέκατα διαφορά. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Felipe Massa (Williams) και ο Fernando Alonso (McLaren).

Παραδοσιακά στον πρώτο ευρωπαϊκό αγώνα οι ομάδες παρουσιάζουν σημαντικές αναβαθμίσεις για τα μονοθέσιά τους. Τις περισσότερες, απ' ότι αναφέρουν άνθρωποι του χώρου, φέρουν τα μονοθέσια της McLaren και της Force India. Είναι τόσο εκτεταμένες οι αναβαθμίσεις που ανεπίσημα γίνεται λόγος για εκδόσεις Β των μονοθεσίων με τα οποία ξεκίνησαν το Πρωτάθλημα. Το FP2 ξεκινά στις 15:00GR.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤO CAR AND DRIVER:

Νέο Opel Astra BiTurbo Hatchback
Οι τιμές των αυτοκινήτων ανά εταιρεία! (UPD)
Συνέντευξη Guillaume Cartier (Nissan Europe) στο Car and Driver
TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ