X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Ισπανίας: Ο Μπότας ταχύτερος στο 1-2 της Mercedes

Mercedes driver Valtteri Bottas of Finland steers his car during a free practice at the Barcelona Catalunya racetrack in Montmelo, just outside Barcelona, Spain, Friday, May 11, 2018. The Formula One race will take place on Sunday. (AP Photo/Manu Fernandez) AP

Ο Βάλτερι Μπότας και η Mercedes ήταν ταχύτερες στο ξεκίνημα του 5ου φετινού GP της Formula 1, στη Βαρκελώνη της Ισπανίας.

H Mercedes πήρε το πάνω χέρι στο ξεκίνημα του 5ου φετινού GP της Formula 1, στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, καθώς ο Βάλτερι Μπότας ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος από τη Ferrari του Σεμπάστιαν Φέτελ στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών - ενώ ο Ντάνιελ Ρικιάρντο είχε ένα (ανώδυνο) ατύχημα στη στροφή 4.

Μεταξύ του Μπότας και του Φέτελ βρέθηκε, στα 0,85 δευτ., ο Λιούις Χάμιλτον. Οι οδηγοί της Mercedes δεν χρησιμοποίησαν τα μαλακότερα supersoft ελαστικά, σε αντίθεση με τον Φέτελ, αφήνοντας έτσι μια σαφή ένδειξη για την ταχύτητα του μονοθεσίου τους - αλλά και μαζί την απορία σχετικά με τη διαχείρισή τους στον αγώνα.

Η Red Bull -χρησιμοποιώντας μόνο τη μέση γόμα- βρέθηκε πάνω από ένα δευτερόλεπτο πίσω, με τον Μαξ Φερστάπεν στην 4η θέση, ενώ με τη βαρέως ανανεωμένη McLaren MCL33 ο Φερνάντο Αλόνσο πέτυχε τον 6ο χρόνο, με υστέρηση 1,7 δευτερολέπτων. Ο Στόφελ Βαντόρν πέτυχε τον 9ο χρόνο, όμως έχοντας αλλάξει ένα εξάρτημα στο υβριδικό σύστημα της Renault, ο Βέλγος δεχθεί ποινή 5 θέσεων για την εκκίνηση.

Ο Ρικιάρντο ήταν ένας από τους έξι οδηγούς που είχαν έξοδο, οι περισσότεροι εξαιτίας ισχυρών ριπών του ανέμου. Οι τρεις εξ αυτών, ο Αυστραλός και οι Μπρέντον Χάρτλεϊ και Ρομέν Γκροζάν, είχαν την έξοδό τους στη στροφή 4, αλλά ο οδηγός της RBR δεν κατάφερε να αποφύγει τις μπαριέρες, στις οποίες έσπασε τον εμπρός αριστερό άξονα. Αυτή η ζημιά, πάντως, δεν θέτει σε αμφιβολία τη συμμετοχή του στη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών (στις 16:00, ώρα Ελλάδας).

Το ντεμπούτο του σε επίσημο τριήμερο της Formula 1 μετά το 2010 έκανε, στο μεταξύ, o Ρόμπερτ Κούμπιτσα - στη θέση του Σεργκέι Σιρότκιν, μόνο για τις ελεύθερες δοκιμές, στο κόκπιτ της Williams. Μετά από ένα τετ-ε-κε, που μιμήθηκε και ο Λανς Στρολ, ο Πολωνός και ο Καναδός δεν απέφυγαν να αφήσουν τη Williams στο τέλος του πίνακα των χρόνων.

GP ΙΣΠΑΝΙΑΣ 2018

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ