X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Ιταλίας (FP1 ): Mercedes και ψιχάλες!

Οι W08 EQ Power+ έκαναν με άνεση το 1-2 στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του ιταλικού Grand Prix.

Η δράση στο «Ναό της Ταχύτητας» ξεκίνησε, με τη διεξαγωγή της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών στο πλαίσιο του ιταλικού Grand Prix που αποτελεί και τον δέκατο-τρίτο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Η βροχή γυρόφερνε την πίστα αλλά τελικά δεν περιόρισε πολύ τη δράση σε αυτή, με τους οδηγούς της Mercedes, Lewis Hamilton και Valtteri Bottas να δίνουν το ρυθμό. Ας δούμε αναλυτικά τι έγινε στο FP1.

Η πίστα της Μόντσα υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με συννεφιά, θερμοκρασία αέρα στους 22 βαθμούς Κελσίου και οδοστρώματος στους 24. Η απειλή βροχής έφερε άμεσα δράση, με τους οδηγούς να βγαίνουν από νωρίς για installation laps αρχικά και κανονικά προγράμματα δοκιμών στη συνέχεια.

Η Pirelli έφερε για το συγκεκριμένο αγώνα τις εξής τρεις γόμες: τη μέση με τα λευκά διακριτικά, τη μαλακή με τα κίτρινα διακριτικά και την πολύ μαλακή, με τα κόκκινα διακριτικά.

Με τη μαλακή ο Lewis Hamilton τοποθέτησε εαυτόν στην κορυφή με τη συμπλήρωση δέκα λεπτών, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1.22.861. Λίγο μετά ο teammate του, Valtteri Bottas, κατέβασε διαδοχικά κατά 3, 6 και 7 δέκατα, λίγο πριν τις πρώτες αναφορές των οδηγών μέσω team radio για ψιχάλες. Εν τω μεταξύ, ο Hamilton έχασε δις τα φρένα, μία φορά στο πρώτο chicane και μία στο τρίτο.

Ενώ οι σποραδικές ψιχάλες ακόμα δεν μετουσιώνονταν σε βροχή, με τη συμπλήρωση του πρώτου μισού της διαδικασίας τα ασημί βέλη έβαλαν την πολύ μαλακή γόμα και με αυτοί προφανώς οι χρόνοι έπεσαν αρκετά. Ο Hamilton κινήθηκε στο 1.21.537 και ήταν μισό δευτερόλεπτο μπροστά από τον teammate του, με τις Ferrari ένα δευτερόλεπτο πίσω.

Με 17 λεπτά να απομένουν για να μηδενίσει το χρονόμετρο, οι ψιχάλες άρχισαν να εξελίσσονται σε βροχόπτωση.

Αυτή δεν εντάθηκε, δεν είδαμε δηλαδή να χρησιμοποιούνται ελαστικά ενδιάμεσων συνθηκών, ωστόσο περιόρισε σημαντικά τη δράση μέχρι το φινάλε τις 90λεπτης διαδικασίας. Οι Mercedes έκαναν λοιπόν το 1-2, οι Ferrari ήταν πολύ πίσω αλλά χωρίς να δείχνουν διάθεση να κυνηγήσουν χρόνους από το FP1.

Σε δίδυμα βλέπουμε στη συνέχεια της κατάταξης τους οδηγούς των Red Bull Racing και Force India.

Αίσθηση προκάλεσε η ένατη θέση για τη McLaren του Stoffel Vandoorne, την ώρα που ο teammate του, ο Fernando Alonso, πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της περιόδου στα πιτ. Ξεκίνησε τα πρώτα ελεύθερα με νέα υβριδική μηχανή, με το αναβαθμισμένο spec 3.7 αλλά αμέσως μετά οι μηχανικοί άρχισαν την αντικατάστασή της. Θα τη «φυλάξουν» για τη Σιγκαπούρη και ο Ισπανός θα συνεχίσει το τριήμερο με την υβριδική μηχανή spec 3.5 που είχε στο Βέλγιο.

Αναλυτικά η κατάταξη:

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ