X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Ιταλίας (FP1): O Πέρεθ ταχύτερος στη βρεγμένη Μόντσα

Force India driver Sergio Perez of Mexico steers his racer during practice at the Monza racetrack, in Monza, Italy , Friday, Aug. 31, 2018. The Formula one race will be held on Sunday. (AP Photo/Luca Bruno) AP

Ο Σέρχιο Πέρεθ με τον πρώτο χρόνο και ο Εστεμπάν Οκόν επιβεβαιώνουν ξανά την αναγέννηση της Racing Point Force India. Στη δεύτερη θέση Ράικονεν και Ferrari.

Η πρωινή καταρρακτώδης βροχή στο πάρκο της Μόντσα, λόγω της οποίας ματαιώθηκαν οι δοκιμές του GP3, επηρέασε και τις πρώτες δοκιμές της Formula 1 για το Ιταλικό GP, 14ο φετινό γύρο του πρωταθλήματος.

Παρόλα αυτά, ο πρώτος χρόνος που σημείωσε ο Σέρχιο Πέρεθ και ο τρίτος του Εστεμπάν Οκόν -με τον Κίμι Ράικονεν της Ferrari ανάμεσά τους- επιβεβαιώνει την εντελώς απρόσμενη αναγέννηση της Racing Point (Force India), όπως αυτή φάνηκε με τις δύο θέσεις της στην εξάδα πριν πέντε μέρες στο Βέγλιο.

Στο ξεκίνημα των δοκιμών η πίστα είχε τόσο νερό που οι πρώτοι που βγήκαν χρειάστηκαν ελαστικά βροχής. Όσο περνούσε ο χρόνος η πίστα στέγνωνε, και τα μονοθέσια μπορούσαν να βγουν με τα ενδιάμεσα ελαστικά, όμως ποτέ μέχρι το τέλος του 90λεπτου δεν στέγνωσε αρκετά για να βγουν με σλικς.

Αρκετοί οδηγοί είχαν εξόδους -αλλά καμία με σοβαρές συνέπειες- στις ολισθηρές συνθήκες της Μόντσα: ορισμένα από τα κυριότερα συμβάντα ήταν η έξοδος του Μαξ Φερστάπεν στην Παραμπόλικα, του Ντάνιελ Ρικιάρντο στη Λέσμο και του Ράικονεν στο σικέιν Ρότζια.

Καθώς απομακρυνόταν όλο και περισσότερο νεό από την άσφαλτο, οι χρόνοι διαρκώς βελτιώνονταν και από την πρώτη θέση πέρασαν περισσότεροι από τους μισούς οδηγούς. Για την περισσότερη ώρα στην κορυφή έμεινε ο Φερστάπεν της RBR, αλλά στα τελευταία λεπτά οι Πέρεθ-Ράικονεν-Οκόν, καθώς και οι δύο οδηγοί της Toro Rosso-Honda (Μπρέντον Χάρτλεϊ και Πιέρ Γκασλύ) και ο Ρικιάρνο της RBR, κινήθηκαν ταχύτερα.

Οι δύο διεκδικητές του τίτλου, Λιούις Χάμιλτον και Σεμπάστιαν Φέτελ, δεν έδειξαν ιδιαίτερη θέρμη να κάνουν πολλά σε αυτές τις συνθήκες, και μετά από μόλις 6 και 4 γύρους αντίστοιχα δεν προσπάθησαν και πολύ για κάτι καλύτερο από την 11η και 17η θέση.

GP ΙΤΑΛΙΑΣ 2018

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ