GP Ιταλίας - FP1: Υπόθεση της Mercedes
Χρησιμοποιώντας την super-soft γόμα της Pirelli στα μονοθέσιά τους, Nico Rosberg και Lewis Hamilton έκαναν το 1-2 στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του ιταλικού Grand Prix.
Χρησιμοποιώντας την super-soft γόμα της Pirelli στα μονοθέσιά τους, Nico Rosberg και Lewis Hamilton έκαναν το 1-2 στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του ιταλικού Grand Prix. O Γερμανός που δεν έχει νικήσει ποτέ στη Monza ήταν κατά δύο δέκατα ταχύτερος του Βρετανού ομόσταβλού του και πρωτοπόρου της βαθμολογίας, ο οποίος έχει εξαιρετική παράδοση στο "ναό της ταχύτητας" .
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ
Πίσω τους βρέθηκαν οι δύο πιλότοι της Ferrari με τον Kimi Raikkonen να κλείνει τη διαδικασία μπροστά από τον sebastian Vettel. Και οι δύο έχουν στη διάθεσή τους αναβαθμισμένες κινητήριες μονάδες με τη Scuderia που επιθυμεί διακαώς ένα καλό αποτέλεσμα επί ιταλικού εδάφους, να γίνεται ο πρώτος κατασκευαστής που έχει ξοδέψει όλα τα tokens που είχε στη διάθεσή του από την αρχή της χρονιάς.
Μπορεί η διαφορά από τις Mercedes να ήταν στο δευτερόλεπτο ωστόσο και οι δύο σημείωσαν τους καλύτερους χρόνους τους χρησιμοποιώντας την πιο αργή, μαλακή γόμα.
Στην πέμπτη θέση πλασαρίστηκε ο Sergio Perez με την Sahara Force India, ενώ έκτος ήταν ο Romain Grosjean της Haas, ο οποίος σύμφωνα με δημοσιεύματα βρίσκεται πολύ κοντά στην επέκταση της συνεργασίας του με την ομάδα για ακόμα έναν χρόνο. Και οι δύο πέτυχαν τους καλύτερους χρόνους τους χρησιμοποιώντας super soft γόμες.
Έβδομος ήταν ο Valtteri Bottas της Williams, με τον Max Verstappen (Red Bull), να ακολουθεί. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Esteban Gutierrez (Haas) και ο Daniel Ricciardo (Red Bull).
Jenson Button, Max Verstappen και Sergio Perez είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το σύστημα προστασίας halο στα μονοθέσιά τους, με τον έμπειρο Βρετανό να είναι ο μόνος που πραγματοποίησε δύο γύρους με αυτό στη McLaren.
Πρόβλημα στο κιβώτιο αντιμετώπισε ο Fernando Alonso με αποτέλεσμα να πραγματοποιήσει μόλις 14 γύρους, ενώ περιορισμένη ήταν και η δραστηριότητα του Felipe Massa που έχασε 45 λεπτά λόγω προβλήματος στον κινητήρα της Williams.
Πόσα tokens απομένουν;
H Ferrari, όπως προαναφέραμε, είναι η πρώτη ομάδα που ξόδεψε και τα 32 tokens που είχε στη διάθεσή της για την αναβάθμιση της κινητήριας μονάδας της κατά τη διάρκεια της σεζόν.
Η Honda έχει ξοδέψει μέχρι στιγμής 29 tokens, οπότε της απομένουν ακόμα τρία, ενώ η Mercedes έχει στη διάθεσή της ακόμα έξι.
Η Renault διαθέτει τα περισσότερα και με διαφορά tokens καθώς έχει ξοδέψει μόλις 11 μέχρι στιγμής. Αυτό σημαίνει ότι μέχρι το τέλος του Πρωταθλήματος μπορεί να χρησιμοποιήσει ακόμα 21!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ CAR AND DRIVER