X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Ιταλίας (FP2): Υποσχέσεις Φέτελ στο "ναό" της Μόντσα

Ferrari driver Sebastian Vettel of Germany wears his helmet during practice at the Monza racetrack, in Monza, Italy , Friday, Aug. 31, 2018. The Formula one race will be held on Sunday. (AP Photo/Antonio Calanni) AP

Ο Γερμανός της Ferrari, Σεμπάστιαν Φέτελ, ήταν τρία δέκατα ταχύτερος των Κίμι Ράικονεν και Λιούις Χάμιλτον στη -στεγνή- δεύτερη περίοδο δοκιμών στη Μόντσα.

Παρότι είχε έναν «περίπατο» στα χαλίκια της Παραμπόλικα, ο Σεμπάστιαν Φέτελ άφησε μεγάλες προσδοκίες στους τιφόζι για τη νίκη της Ferrari μέσα στη Μόντσα καθώς σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Ιταλικού GP, 14ου γύρου της φετινής Formula 1.

Η δεύτερη περίοδος των δοκιμών διακόπηκε στα ξεκινήματά της από σφοδρό ατύχημα που είχε ο Μάρκους Έρικσον στο τέλος της ευθείας, και στα φρένα του πρώτου σικέιν. Η πίσω πτέρυγα της Sauber δεν έκλεισε μετά το πέρας της ζώνης DRS, και μόλις ο Σουηδός άγγιξε τα φρένα το μονοθέσιο μ’ ένα απότομο τίναγμα προσέκρουσε αριστερά στις μπαριέρες.

Η Sauber χτύπησε στη μπαριέρα και στη συνέχεια κατευθύνθηκε στο χώρο διαφυγής του πρώτου σικέιν, όπου ανετράπη αλεπάλληλες φορές και προσγειώθηκε φυσιολογικά, στο δάπεδό της. Ο Έρικσον βγήκε μόνος του από το κόκπιτ και μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο της πίστας - όπου διαπιστώθηκε ότι δεν υπέστη κανέναν τραυματισμό.

Ferrari driver Sebastian Vettel of Germany steers his car during a free practice at the Monza racetrack, in Monza, Italy, Friday, Aug. 31, 2018. The Formula One race will be held on Sunday. (AP Photo/Luca Bruno) AP

Μετά από 20 λεπτά διακοπής, οι δοκιμές ξεκίνησαν πάλι και η Ferrari πήρε άμεσα το πάνω χέρι. Για μία ακόμα φορά, η Scuderia χώρισε τη δουλειά της μεταξύ του Φέτελ και του Κίμι Ράικονεν, κάνοντας με τον πρώτο συστοιχίες γύρων με τα supersoft ελαστικά και με τον Φινλανδό με τη soft γόμα.

Στη συνέχεια, με την πολύ μαλακή γόμα και οι δύο, οι οδηγοί της Scuderia εναλλάχθηκαν στην κορυφή. Ο Φέτελ κατάφερε να κάνει χρόνο σχεδόν τρία δέκατα ταχύτερο του Κίμι, ενώ στην πέμπτη και τελευταία του προσπάθεια έχασε την ουρά της Ferrari στην Παραμπόλικα και βγήκε στο χώρο διαφυγής. Ο κινητήρας του δεν έσβησε, και κατάφερε να γυρίσει στα πιτς ώστε οι μηχανικοί να ελέγξουν την SF71H.

Ο Λίουις Χάμιλτον πλησίασε τον Ράικονεν στα 17 χιλιοστά, ενώ η RBR με τους Μαξ Φερστάπεν και Ντάνιελ Ρικιάρντο έμειναν πάνω από ένα δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή. Αντίστοιχα, η Racing Point Forc India έμεινε 1,8 δευτ. πίσω από τη Ferrari.

GP ΙΤΑΛΙΑΣ 2018

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ