MOTOGP

GP Ιταλίας - RACE: Lorenzo στο νήμα!

SCARPERIA, ITALY - MAY 20:  Jorge Lorenzo of Spain and Movistar Yamaha MotoGP rounds the bend during the MotoGp of Italy - Free Practice  at Mugello Circuit on May 20, 2016 in Scarperia, Italy.  (Photo by Mirco Lazzari gp/Getty Images)
SCARPERIA, ITALY - MAY 20: Jorge Lorenzo of Spain and Movistar Yamaha MotoGP rounds the bend during the MotoGp of Italy - Free Practice at Mugello Circuit on May 20, 2016 in Scarperia, Italy. (Photo by Mirco Lazzari gp/Getty Images) GETTY IMAGES

Σε μία απίστευτη μάχη «ζωής και θανάτου» στον τελευταίο γύρο ο Lorenzo πήρε το «photo finish» με 0.019s από τον Maquez.

Σε μία απίστευτη μάχη «ζωής και θανάτου» στον τελευταίο γύρο ο Lorenzo πήρε το «photo finish» με 0.019s από τον Maquez. Στην τρίτη θέση ο Andrea Iannone με την Ducati που στο Mugello σημείωσε το απόλυτο ρεκόρ μέγιστης ταχύτητας όλων των εποχών (354,9 km/h) και συμπλήρωσε το βάθρο στην πανέμορφη πίστα στην Τοσκάνη.

ΚΕΙΜΕΝΟ - ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ

Η μεγαλύτερη απογοήτευση για τους δεκάδες χιλιάδες οπαδούς του «Mugiallo», ήρθε στον 8ο γύρο όταν ο χρόνος έδειξε να «παγώνει» στην ιταλική πίστα! Πίσω από την Yamaha M1 του «γιατρού» βγήκε ένα πυκνό σύνεφο καπνού που ανάγκασε τον Valentino Rossi να ανοίξει την πόρτα της... εξόδου μέσα στο σπίτι του και η βουβαμάρα των οπαδών της «κίτρινης θύελλας» έμοιαζε πιο εκωφαντική από ποτέ...

Από το 2008 είχε ο Valentino Rossi (Movistar Yamaha) να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στις κατατακτήριες του «Gran Premio d’Italia TIM» στο Mugello. Την τελευταία φορά που ξεκίνησε από την pole στην πίστα του Mugello είχε κερδίσει και από το 2008 δεν είχε ξαναβρεθεί στο κορυφαίο σκαλοπάτι του podium μέσα στο σπίτι του. Η 63η pole της καριέρας του το μεσημέρι του Σαββάτου την 21η ημέρα του Μαίου του 2016, ενθουσίασε στο έπακρο περισσότερους από 100.000 οπαδούς που την επομένη γέμισαν και πάλι ασφυκτικά τους γύρο λόφους από την πανέμορφη πίστα στην Τοσκάνη και ανυπομονούσαν ο «Doctor» να επαναλάβει το... ραντεβού του με την ιστορία στον αγώνα της Κυριακής.

Τα πράγματα όμως δεν θα ήταν έυκολα με τον Maverick Viñales (Suzuki Ecstar) και Andrea Iannone (Ducati) δίπλα του στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Η μεγάλη επίθεση όμως όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ήρθε ακριβώς πίσω από τον Rossi που βρισκόταν η δεύτερη Yamaha του temmate του Jorge Lorenzo. Ο Ισπανός έκανε μία καταπληκτική εκκίνση και από την 5η θέση βρέθηκε να οδηγεί τον αγώνα μόλις από την πρώτη στροφή. Καταστροφική ήταν και η εκκίνηση για τον Viñales που έπεσε στην 11η θέση, ενώ ο Rossi κατάφερε μετά από μία όχι και τόσο καλή εκκίνηση να παραμείνει κοντά στο Lorenzo.

Λίγο πιο πίσω τους, οι Jack Miller (Estrella Galicia 0,0 Marc VDS), Alvaro Bautista (Aprilia Racing Team Gresini) και Loris Baz (Avintia Racing) συγκρούστηκαν στην πρώτη μόλις στροφή και βρέθηκαν από τον πρώτο κιόλας γύρο εκτός αγώνα.

Σε κάθε γύρο ο Rossi προσπαθούσε να περάσει τον Lorenzo στην πρώτη στροφή έπειτα από τη μεγάλη ευθεία των 1.141 m. Αλλά ο Lorenzo κατάφερνε να μένει επικεφαλής του αγώνα. Η μάχη σώμα με σώμα μεταξύ των δύο αναβατών της Yamaha επέτρεψε στον Marc Marquez (Repsol Honda) να τους πλησιάσει πολύ, και οι τρεις τους απομακρύθηκαν μισό δευτερόλεπτο από τους υπόλοιπους. Ο Lorenzo ήταν απίστευτα επίμονος και προσεκτικός και έκλεισε όλες τις «πόρτες» που προσπαθούσε ο «γιατρός» να ανοίξει.

Πιο πίσω οι Iannone και Viñales κατάφεραν να συνέλθουν από τις κακές εκκινήσεις τους και πέρασαν τον Scott Redding (Octo Pramac Yakhnich) για να βρεθούν στην 7η και 8η θέση αντίστοιχα.

Στον 8ο γύρο ολόλκληρο το Mugello πάγωσε! Ο Rossi αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα και αρχισε να επιβραδύνει και έπεσε στην 9η θέση και συνέχισε να χάνει θέσεις. Ο Ιταλός με κατεβασμένο το κεφάλι πήγαινε αργά προς την μεγάλη ευθεία προσπαθώντας να φτάσει στα pits και τότε ένα μεγάλο σύνεφο καπνού βγήκε πίσω από τη Yamaha εξαφανίζοντας οποιαδήποτε ελπίδα από τους οπαδούς του Rossi. Απόλυτη βουβαμάρα έπεσε στην πίστα και ένιωθες ότι ο Rossi είχε βάλει τα κλάματα μέσα από το νέο του κράνος «Mugiallo» (συνδυασμός των λέξεων «Mugello» και «giallo» δηλαδή κίτρινο). Το πανέμορφο κράνος που σχεδίασε ο Aldo Drudo για τον «γιατρό» τελικά δεν αποδήχτηκε τυχερό... Αυτός ήταν μάλιστα ο δεύτερος κινητήρας που... έσκασε για τη Yamaha μέσα σε μία μέρα, καθώς στο warm up το πρωί το ίδιο συνέβη και στον Lorenzo, πράγμα πολύ σπάνια για την εταιρία με τα «τρία διαπασών».

Λίγο αργότερα και ο Redding αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα και εγκατέλειψε.

Ο Rossi μπορεί να εγκατέλειψε αλλά ο αγώνας σε καμία περίπτωση δεν είχε τελειώσει ακόμα. Ο Marquez ακριβώς πίσω από τον Lorenzo είχε ξεκινήσει την επίθεσή του. Και αυτή δεν ήταν η μόνη μάχη μέσα στην πίστα καθώς ο Iannone είχε ανακα΄μψει πλήρως από την κακή του εκκίνηση και πάλευε με τον teammate για την τρίτη θέση. Κατάφε τελικά ο Iannone στον 17ο γύρο να περάσει μπροστά αλλά ο Dovizioso απάντησε άμεσα και τον ξαναπέρασε. Λίγο πιο πίσω ο Dani Pedrosa (Repsol Honda) τους πλησίαζε απειλητικά. Ένα λάθος τελικά του Dovizioso έκαψε κάθε ελπίδα που είχε για podium.

Μπροστά, στον 20ο γύρο ο Marquez ξεκίνησε την μεγάλη του επίθεση στον Lorenzo. Η μάχες σώμα με σώμα δεν σταμάτησαν και στον τελευταίο γύρο ο Marquez πέρασε τον Lorenzo στην μεγάλη ευθεία εκκίνησης/τερματισμού. Ο Marquez έδειχνε ότι θα κερδίσει τον αγώνα καθώς έβγαναν από την τελευταία στροφή αλλά ο Lorenzo πήρε τον «slip streaming» και στην κυριολεξία στο «photo finish» κέρδισε τον αγώνα με 0.019 s διαφορά. Αυτός ήταν και ο πιο κοντινός τερματισμός της χρονιάς.

Η μάχη Pedrosa-Iannone τελείωσε και αυτή στον τελευταίο γύρο με τον Ιταλό να κερδίζει μόλις με 0.168 s διαφορά την τελευταία θέση στο podium. Κατά τη διάρκεια του αγώνα ο Andrea Iannone έκανε και μέγιστης ταχύτητας με 354.9 km/h!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ CAR AND DRIVER

GP Ιταλίας - QP: Απίστευτος Rossi!

GP Ιταλίας FP2: Ταχύτατος Iannone!

GP Ιταλίας - FP1: Hernandez σε μεικτές συνθήκες

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ