GP Καναδά (FP1): Οριακά μπροστά ο Hamilton
Η μάχη ανάμεσα σε Mercedes AMG Petronas και Scuderia Ferrari συνεχίζεται και στον Καναδά!
Ο Lewis Hamilton σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Καναδά, που αποτελεί και τον έβδομο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.
Ο οδηγός της Mercedes σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1.13.809 σε γύρο που έκανε με την πάρα πολύ μαλακή γόμα ελαστικών της Pirelli και ήταν σχεδόν δύο δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος του μεγάλου του αντιπάλου στη μάχη του τίτλου, Sebastian Vettel.
Ήταν ένα συννεφιασμένο πρωινό στο Μοντρεάλ, με τη θερμοκρασία αέρα στους 21 βαθμούς Κελσίου, την ώρα που εκείνη του οδοστρώματος βρισκόταν στους 26.
Το σιρκουί στο νησάκι της Παναγίας δεν χρησιμοποιείται όλο το χρόνο για αγωνιστικούς σκοπούς έτσι στην αρχή η αγωνιστική διαδρομή ήταν ακάθαρτη και είχαμε κάποιες μικρό-εξόδους. Όπως αυτή του Kimi Raikkonen στη στροφή 7, του Vettel στη στροφή 1, του Hamilton στην 6 και του Nico Hulkenberg στο ίδιο σημείο.
Ο Hamilton είχε δώσει από νωρίς το ρυθμό χρησιμοποιώντας την πολύ μαλακή γόμα (με τα κόκκινα διακριτικά) και συνέχισε να το κάνει και με την πάρα πολύ μαλακή (με τα μωβ) εναλλασσόμενος στην κορυφή με τον teammate του Valtteri Bottas .
Όσο το οδόστρωμα στρωνόταν με λάστιχο οι χρόνοι έπεφταν και τελικά στην πρώτη τετράδα είδαμε τα ασημί βέλη και τους κόκκινους εναλλάξ. Ο Bottas ήταν 39 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από τη Ferrari του Vettel και σχεδόν δύο δέκατα μπροστά από εκείνη του Raikkonen.
Εντυπωσιακή ήταν η παρουσία των Force India, με τους Sergio Perez και Esteban Ocon να συμπληρώνουν την εξάδα αλλά και το γκρουπ που κινήθηκε στο ίδιο δευτερόλεπτο με τον πρώτο. Ο Carlos Sainz τέθηκε εκτός μάχης πολύ νωρίς στην 90λεπτη διαδικασία, με καπνό να βγαίνει από το πίσω μέρος της Toro Rosso STR12.
Όσο για τον Fernando Alonso, ήταν θεατής στο μεγαλύτερο μέρος του FP1 και όταν τελικά βγήκε στην πίστα, πρόλαβε να κάνει ένα χρονομετρημένο γύρο προτού παρκάρει τη McLaren του στην άκρη της πίστας λόγω απώλεια υδραυλικής πίεσης. Η Honda αναζητά την αιτία που την προκάλεσε.
Αναλυτικά η κατάταξη:
photo credits: Mercedes AMG Twitter Account