X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Καναδά: Ολική επαναφορά Φέτελ και Ferrari!

Δεκατέσσερα χρόνια νωρίτερα, που κέρδισε για τελευταία φορά -μέχρι σήμερα- η Ferrari στον Καναδά, ήταν η εποχή που ο Μίκαελ Σουμάχερ πετύχαινε τις περίφημες ολοκληρωτικές του νίκες με τη Scuderia στο δρόμο για το έβδομο πρωτάθλημά του.

Έχοντας το ίδιο ακριβώς όραμα με το νεανικό του ίνδαλμα, ο Σεμπάστιαν Φέτελ πέτυχε μια εξίσου ολοκληρωτική και κυρίαρχη νίκη στο Μόντρεαλ, στο 7 φετινό Γκραν Πρι της Formula 1, για να ανακτήσει το προβάδισμα του πρωταθλήματος με 1 βαθμό διαφορά από τον Λιούις Χάμιλτον.

Έχοντας το ίδιο ακριβώς όραμα με το νεανικό του ίνδαλμα, ο Σεμπάστιαν Φέτελ πέτυχε μια εξίσου ολοκληρωτική και κυρίαρχη νίκη στο Μόντρεαλ, στο 7 φετινό Γκραν Πρι της Formula 1, για να ανακτήσει το προβάδισμα του πρωταθλήματος με 1 βαθμό διαφορά από τον Λιούις Χάμιλτον.

Ο Φέτελ εκκίνησε πρώτος και έλεγξε με χαρακτηριστική άνεση το προβάδισμά του από τον επίσης μόνιμα δεύτερο σήμερα, Βάλτερι Μπότας της Mercedes. Την ίδια στιγμή, ο Χάμιλτον δεν είχε μια από τις καλές του μέρες και -μαζί μ’ ένα πρόβλημα στιγμιαίων πτώσεων ισχύος αρχικά στον αγώνα, λόγω υπερθέρμανσης- περιορίστηκε στην 5 θέση, πίσω και από τον Μπότας και από τις δύο RBR των Μαξ Φερστάπεν και Ντάνιελ Ρικιάρντο.

Παρότι οι δύο οδηγοί της RBR εκκίνησαν με τα hypersoft, η στρατηγική τους διαφοροποίηση σε σχέση με τις Mercedes και Ferrari που παρατάχθηκαν στην εκκίνηση με τα ultrasoft δεν έπαιξε εντέλει κανέναν ρόλο. Όλοι έκαναν έναν πιτ-στοπ. Είτε σταμάτησαν νωρίτερα (RBR και Χάμιλτον), είτε αργότερα (Ferrari και Μπότας), η στρατηγική είχε μηδαμινό αντίκτυπο στο αποτέλεσμα - με εξαίρεση την προσπέραση του Ρικιάρντο στον Χάμιλτον μέσω του μοναδικού πιτ-στοπ τους.

Πέραν αυτού, το μόνο ενδιαφέρον στον αγώνα ήρθε στους τελευταίους 15 γύρους, που ο Χάμιλτον προσπάθησε να πιέσει τον Ρικιάρντο (για να συναντήσει την απάντηση του Αυστραλού κάθε φορά), καθώς και 7-8 γύρους πριν το τέλος που ο Μπότας ανέβασε ρυθμό - πριν πάρει την απάντηση ενός ταχύτερου γύρου από τον Φέτελ.

Ο Κίμι Ράικονεν, ο οποίος δεν είχε –όπως ο Φέτελ- το προνόμιο της β’ προδιαγραφών μονάδος ισχύος της Ferrari διότι μια νέα αλλαγή κινητήρα μετά το GP Ισπανίας θα επίσειε ποινές πολύ σύντομα, περιορίστηκε στην 6 θέση. Ωστόσο, ο Φινλανδός, που μπήκε πολύ αργά για το μοναδικό του πιτ-στοπ, οριακά δεν κατάφερε να περάσει μέσω στρατηγικής τον Χάμιλτον.

Παρότι στους τελευταίους γύρους ο Χάμιλτον πλησίασε τον Ρικιάρντο, δεν τον απείλησε ποτέ αρκετά για να επιχειρήσει την προσπέραση. Η πτώση της καρό σημαίας έναν γύρο νωρίτερα, από λάθος, ήταν ένα όχι και τόσο ενοχλητικό επιστέγασμα αυτού του αγώνα.

Η Renault κέρδισε τη μάχη των «υπολοίπων» με την 7 και 8 θέση των Χούλκενμπεργκ και Σάινθ, ο Εστεμπάν Οκόν κρατήθηκε σταθερά ψηλά και με τη Force India απείλησε στο τέλος τις Renault, ενώ ο Σαρλ Λεκλέρκ κέρδισε με τη Sauber άλλον έναν τερματισμό στη δεκάδα! Το όνειρο της Ferrari ίσως να ήρθε ένα βήμα πιο κοντά, απόψε, για τον εξαιρετικά ταλαντούχο Μονεγάσκο.

Τέλος, μετά τη σύγκρουσή του στον πρώτο γύρο με τον Λανς Στρολ, ο Μπρέντον Χάρτλεϊ μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Μόντρεαλ για προληπτικό μόνο έλεγχο, ενώ η εγκατάλειψη του Φερνάντο Αλόνσο με πρόβλημα στο σύστημα μετάδοσης της McLaren στο 300ό GP της καριέρας του ίσως ήταν συμβολική της ατυχίας που έχει αφήσει τον 37χρονο πια «El Nano» με πολύ λιγότερα από όσα άξιζε στη F1.

GP ΚΑΝΑΔΑ 2018

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ


TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ