GP Κίνας (ΕΔ2): Μπότας και Φέτελ στα 27 χιλιοστά
Ο Βάλτερι Μπότας και ο Σεμπάστιαν Φέτελ έφεραν τις Mercedes και Ferrari στα χιλιοστά στη δεύτερη περίοδο δοκιμών της Σαγκάη. Αρκετά μακριά Χάμιλτον και Λεκλέρκ.
Ο Βάλτερι Μπότας της Mercedes και ο Σεμπάστιαν Φέτελ της Ferrari χωρίστηκαν από 27 χιλιοστά του δευτερολέπτου με τη μαλακή γόμα στην κορυφή της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Κίνας, 3ου φετινού γύρου της Formula 1, ενώ η Mercedes ήταν νωρίτερα ταχύτερη και με τη μέση γόμα, με τον Λιούις Χάμιλτον.
Σε αντίθεση με το πρωί, στις δεύτερες δοκιμές η Ferrari χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα με τέσσερα σετ για τον Φέτελ και δύο για τον Σαρλ Λεκλέρκ. Ο Μονεγάσκος βρέθηκε στην 7η θέση, 8 δέκατα πίσω από τους πρωτοπόρους, ενώ ο Χάμιλτον ήταν μόλις τρεις θέσεις μπροστά του, στην 4η, με υστέρηση 7 δεκάτων. Ο Άγγλος είχε ένα τετ-α-κε σε γύρο εξόδου από τα πιτς, ενώ δεν κατάφερε να κάνει έναν αλάνθαστο γύρο με τα μαλακά ελαστικά.
Η Red Bull-Honda πλησίασε τις δύο κορυφαίες ομάδες στα δύο δέκατα σε αυτές τις δοκιμές, με τον Μαξ Φερστάπεν, ενώ δεν είναι για την ομάδα τόσο ενθαρρυντικό ότι η ιαπωνική εταιρεία έκανε την πρώτη της φετινή αλλαγή μερών του κινητήρα, στη Toro Rosso του Ντάνιλ Κβίατ. Η Honda διαπίστωσε μια ανωμαλία στα δεδομένα από τις πρώτες δοκιμές και προχώρησε στην αλλαγή αδιευκρίνιστων εξαρτημάτων, όμως αυτή ακόμα δεν επισείει ποινή.
Μπαίνοντας ανάμεσα στους Χάμιλτον και Λεκλέρκ ο Κάρλος Σάινθ συνέχισε να αποδεικνύει την άνοδο της απόδοσης της McLaren-Renault, όπως και ο Λάντο Νόρις που ακολούθησε τον Λεκλέρκ, στην 8η θέση. Για τον Μονεγάσκο η ανησυχία για την αξιοπιστία του κινητήρα του συνεχίστηκε, παρότι άλλαξε την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα μετά το πρόβλημα του Μπαχρέιν, καθώς η Scuderia τον κάλεσε στα πιτς για προληπτικό έλεγχο του συστήματος ψύξης.
Τη δεκάδα έκλεισε ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, δυόμισι δέκατα πίσω από τον ομόλογό του στη Renault Νίκο Χούλκενμπεργκ, και ο Πιέρ Γκασλύ της RBR. Μια θέση σ’ αυτήν έχασε για λιγότερο από ένα δέκατο η Alfa Romeo, με τον Κίμι Ράικονεν. Νωρίτερα, στις πρωινές δοκιμές, ο Αντόνιο Τζιοβινάτσι έχασε πολύ χρόνο στο γκαράζ λόγω μηχανικού προβλήματος. Παραδόξως, ενώ η Ferrari άλλαξε την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα στα δικά της μονοθέσια και στης Haas, δεν έκανε το ίδιο και στις μονάδες ισχύος της Alfa Romeo.
GP ΚΙΝΑΣ 2019
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2