GP Μαλαισίας - FP1 & FP2: H Mercedes στο 1-2
Ταχύτερος ο Hamilton, από κοντά ο Rosberg. Έπιασε φωτιά η Renault του Magnussen στο FP1!
Οι ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής στην πίστα της Sepang , ολοκληρώθηκαν με τους πιλότους της Mercedes να κάνουν το 1-2. Στο πρωϊνό session ταχύτερος ήταν ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Nico Rosberg, με τον Lewis Hamilton να παίρνει τη σκυτάλη στο FP2 σημειώνοντας και τον καλύτερο χρόνο της ημέρας με 1:34.944.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ
O Γερμανός δεν έχει νικήσει ποτέ στη Μαλαισία, ενώ ο Βρετανός τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχει μια νίκη στο ενεργητικό, το 2014.
Πίσω τους βρέθηκε το δίδυμο της Ferrari. Η Scuderia έχει πολύ καλή παράδοση στη συγκεκριμένη πίστα, όπως και οι Sebastian Vettel - Kimi Raikkonen που έχουν πετύχει τέσσερις και δύο νίκες αντίστοιχα.
Ο Γερμανός, μάλιστα, που είναι και ο πολυνίκης της Sepang, είχε ανέβει πέρσι στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου χαρίζοντας στην ιταλική ομάδα τη νίκη. Σε ρυθμό αγώνα οι Ferrari δείχνουν ανταγωνιστικές αφήνοντας υποσχέσεις.
Ο vettel έκλεισε τη μέρα στην τρίτη θέση, έξι δέκατα πίσω από τον Hamilton, με τον Raikkonen που στη Sepang πέτυχε την παρθενική νίκη της καριέρας του το 2003 οδηγώντας μια McLaren MP4-17D.
O Sergio Perez έφερε τη Force India στην έκτη θέση, ενώ έβδομος ήταν Fernando Alonso με την αναβαθμισμένη McLaren. Ο Ισπανός που έχει τρεις νίκες στο ενεργητικό του στη Μαλαισία, έχει στη διάθεσή του τον νέο κινητήρα της Honda, κάτι που δεν ισχύει για τον Button, ο οποίος θα τον πάρει μετά από δύο αγώνες. Για το λόγο αυτό βέβαια ο Ισπανός θα υποχρεωθεί να ξεκινήσει τον αγώνα της Κυριακής από το τέλος του γκριντ.
Τα πρώτα σημάδια πάντως ήταν ενθαρρυντικά, με τον Alonso να κλείνει τη μέρα στην έβδομη θέση, 1,3" πίσω από τον ταχύτερο συνδυασμό.
Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν ο Daniel Ricciardo, o Nico Hulkenberg και ο Jenson Button.
Στις φλόγες ο Magnussen!
To highlight της ημέρας συνέβη στις αρχές του FP1 όταν η Renault του Kevin Magnussen τυλίχθηκε στις φλόγες την ώρα που έφτανε στο γκαράζ της ομάδας. Μάλιστα, χρειάστηκε να διακοπεί η διαδικασία για περίπου 15 λεπτά μέχρι να μπορέσουν οι μηχανικοί του γαλλικού team να θέσουν υπό έλεγχο της φωτιά.
Οι συνθήκες, ιδιαίτερα στο απογευματινό 90λεπτο, ήταν δύσκολες με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος να κυμαίνεται στους 33 βαθμούς Κελσίου και την νέα άσφαλτο που έχει στρωθεί στο οδόστρωμα της πίστας, να "βράζει" στους 53.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ Car and Driver