X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Μεξικό (FP2): Δήλωσε παρών ο Ricciardo

O Αυστραλός οδηγός της Red Bull Racing ήταν ταχύτερος όλων στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix που διεξάγεται στο Μεξικό. Ο Daniel Ricciardo σημείωσε τον καλύτερο χρόνο για λογαριασμό της Red Bull Racing, παρότι χρησιμοποίησε μόνο την πιο σκληρή διαθέσιμη γόμα ελαστικών.

Ωστόσο οι διαφορές ήταν πολύ μικρές και παρά την ποικιλία ελαστικών, η πρώτη πεντάδα είναι εντός μισού δευτερολέπτου.

Όμως ας δούμε πως εξελίχθηκε το FP2 βήμα-βήμα. Το Autodromo Hermanos Rodriguez υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με υψηλότερες θερμοκρασίες από το πρωί. Αυτή του αέρα ήταν στους 23 βαθμούς Κελσίου ενώ εκείνη του οδοστρώματος στους 47! Από την αρχή είδαμε να χρησιμοποιούνται και οι τρεις διαθέσιμες γόμες ελαστικών της Pirelli – η μαλακή με τα κίτρινα διακριτικά, η πολύ μαλακή με τα κόκκινα και πάρα πολύ μαλακή με τα μωβ.

Μετά τους… guest stars του FP1, επέστρεψαν κανονικά στη θέση τους ο Esteban Ocon στη Force India, o Marcus Ericsson στη Sauber, o Pierre Gasly στην Toro Roso και ο Romain Grosjean στη Haas. Ο Γάλλος ήταν αυτός που προκάλεσε νωρίς-νωρίς καθεστώς κόκκινης σημαίας. Ο Γάλλος έχασε τον έλεγχο στη στροφή 17 λόγω κλαταρισμένου πίσω αριστερά ελαστικού και τα θραύσματα από το μονοθέσιό του έπρεπε να απομακρυνθούν από την αγωνιστική διαδρομή.

Ο Ocon παραπονιόταν πως στις ευθείες το μονοθέσιό του κινούνταν προς τα δεξιά, ίσως αποτέλεσμα και της ζημιάς που αυτό υπέστη στα χέρια του Alfonso Celis στην πρωινή περίοδο. Αλλά και ο Stoffel Vandoorne είχε τα θέματά του, καθώς οι μηχανικοί της McLaren δεν είχαν τοποθετήσει σωστά ένα τροχό στην MCL32.

Η δράση άρχισε και πάλι με τον Hamilton να κάνει λάθος στη στροφή 11, το οποίο δεν πλήρωσε. Χρειάστηκε να φτάσουμε στο 20λεπτο για να δούμε τον Max Verstappen στην κορυφή, σε επίδοση που ήρθε με την πιο σκληρή από τις διαθέσιμες γόμες. Την ίδια ώρα, ο Sebastian Vettel αναγκαζόταν να επιστρέψει στα pit για αστοχία του… πυροσβεστήρα που βρίσκεται μέσα στο cockpit της Ferrari.

Με τη συμπλήρωση των πρώτων 30 λεπτών, ο Valtteri Bottas πέρασε στην κορυφή παρότι φάνηκε στα τηλεοπτικά ριπλέι πως έχασε ένα αεροδυναμικό βοήθημα από τη W08.Σύντομα έχασε και τα ηνία από τον teammate του, που φόρεσε πρώτος τα ultra soft. Φτάνοντας στα μισά της 90λεπτης διαδικασίας, οι Red Bull «πυροβόλησαν» παρότι φορούσαν τη μαλακή γόμα, με τον Daniel Ricciardo να σταματάει τα χρονόμετρα στο 1.17.801, έχοντας τον Hamilton και τον έτερο «ταύρο», Max Verstappen στο ένα δέκατο, τον Vettel στα δύο, τον Raikkonen στα τρία και τον Bottas στα τέσσερα.

Ενώ ο Pierre Gasly είχε ήδη βγει από την Toro Rosso αντιμετωπίζοντας μηχανικά προβλήματα, τα… φαντάσματα επισκέφτηκαν ξανά τον Verstappen που παραπονιόταν μέσω team radio για περίεργη λειτουργία της υβριδικής μηχανής της Renault. Η οποία τον έστειλε πρόωρα και οριστικά στα pit.

Η συμπλήρωση της ώρας ουσιαστικά σήμανε και την έναρξη προσομοιώσεων αγώνα για όλους.

Οι χρόνοι στις πρώτες θέσεις δεν άλλαξαν και η κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ