GP Μεξικού: Νίκη στρατηγικής για τον Χάμιλτον
Ο Λιούις Χάμιλτον με όπλο την στρατηγική της Mercedes έφτασε στην νίκη στο GP του Μεξικού, όμως δεν κατάφερε να εξασφαλίσει τον τίτλο.
Τη δέκατη νίκη της σεζόν πήρε ο Λιούις Χάμιλτον στο GP του Μεξικού. Ο Βρετανός, εκμεταλλευόμενος την στρατηγική της Mercedes, αλλά και την εξαιρετική διαχείριση που έκανε στα ελαστικά του κατάφερε να δει πρώτος την καρό σημαία.
Βέβαια, ο Βρετανός δεν κατάφερε να εξασφαλίσει και μαθηματικά το πρωτάθλημα αφού ο Μπότας τερμάτισε στην τρίτη.
Δεύτερος ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ενώ ο Λεκλέρκ λόγω του καταστραφικού δεύτερου πιτ στοπ του έμεινε στην τέταρτη θέση. Στο 5-6 βρέθηκαν οι Red Bull με τον Άλμπον να είναι πέμπτος και τον Φερστάπεν έκτος. Ο αγώνας του Ολλανδού θα μπορούσε να είχε καταστραφεί, έπεσε στην τελευταία θέση, αλλά κατάφερε με αντεπίθεση διαρκείας να βρεθεί έκτος.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Λεκλέρκ και Φέτελ έφυγαν καλά στην εκκίνηση και κράτησαν πίσω τους Χάμιλτον και Φερστάπεν. Οι δυο τους μάλιστα είχαν επαφή με αποτέλεσμα να χάσουν αρκετές θέσεις. Στη συνέχεια ο Φερστάπεν είχε επαφή με την μπροστά αεροτομή του μονοθεσίου του Μπότας με αποτέλεσμα να κλατάρει το πίσω δεξιά ελαστικό του μονοθεσίου του Ολλανδού.
Ο πρώτος οδηγός που μπήκε στα πιτς ήταν ο Άλμπον και τον ακολούθησε ο Λεκλέρκ. Αμφότεροι έβαλαν μέση γόμα και ακολούθησαν στρατηγική δύο πιτ στοπ. Ο Χάμιλτον μπήκαν στον 26ο γύρο και έβαλε την σκληρή γόμα θέλοντας να φτάσει μέχρι το τέλος.
Βλέποντας του Μπότας και Φέτελ να μένουν εντός πίστας ο Βρετανός γκρίνιαζε πως η ομάδα του ακολούθησε λάθος στρατηγική, αλλά τελικά αποδείχτηκε η σωστή. Ο Βρετανός μόλις ολοκληρώθηκαν τα πιτ στοπ βρέθηκε μπροστά και ποτέ δεν αγχώθηκε κάνοντας παράλληλα εξαιρετική διαχείριση στα ελαστικά του.
Την ίδια ώρα ο Μπότας έπαιξε εξαιρετικά το ρόλο του πιέζοντας τον Φέτελ που είχε το νου του στο πως να υπερασπιστεί τη θέση του και όχι στο να κυνηγήσει τον Βρετανό. Έτσι, ο Χάμιλτον έφτασε εύκολα στη νίκη έχοντας πίσω του τους Φέτελ και Μπότας.
Ο Φινλανδός ανέβηκε στο πόντιουμε λόγω του τραγικού δεύτερου πιτ στοπ του Λεκλέρκ ο οποίος μπήκε στον 43ο γύρο, αλλά το πίσω δεξιά ελαστικό άργησε να μπει και αυτό του στέρησε τέσσερα δευτερόλεπτα.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ
Οδηγός | Μονοθέσιο | Γύροι | Χρόνος | |
1 | LewisHamilton | MERCEDES | 71 | 1:36:48.904 |
2 | SebastianVettel | FERRARI | 71 | +1.766s |
3 | ValtteriBottas | MERCEDES | 71 | +3.553s |
4 | CharlesLeclerc | FERRARI | 71 | +6.368s |
5 | AlexanderAlbon | RED BULL RACING HONDA | 71 | +21.399s |
6 | MaxVerstappen | RED BULL RACING HONDA | 71 | +68.807s |
7 | SergioPerez | RACING POINT BWT MERCEDES | 71 | +73.819s |
8 | DanielRicciardo | RENAULT | 71 | +74.924s |
9 | PierreGasly | SCUDERIA TORO ROSSO HONDA | 70 | +1lap |
10 | NicoHulkenberg | RENAULT | 70 | +1lap |
11 | DaniilKvyat | SCUDERIA TORO ROSSO HONDA | 70 | +1lap |
12 | LanceStroll | RACING POINT BWT MERCEDES | 70 | +1lap |
13 | CarlosSainz | MCLAREN RENAULT | 70 | +1lap |
14 | AntonioGiovinazzi | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 70 | +1lap |
15 | KevinMagnussen | HAAS FERRARI | 69 | +2laps |
16 | GeorgeRussell | WILLIAMS MERCEDES | 69 | +2laps |
17 | RomainGrosjean | HAAS FERRARI | 69 | +2laps |
18 | RobertKubica | WILLIAMS MERCEDES | 69 | +2laps |
NC | KimiRäikkönen | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 58 | DNF |
NC | LandoNorris | MCLAREN RENAULT | 48 | DNF |
Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ
1 | Λιούις Χάμιλτον | 363 |
2 | Βαλτέρι Μπότας | 289 |
3 | Σαρλς Λεκλέρκ | 236 |
4 | Σεμπάστιαν Φέτελ | 230 |
5 | Μαξ Φερστάπεν | 220 |
6 | Πιερ Γκασλί | 77 |
7 | Κάρλος Σάινθ | 76 |
8 | Αλεξάντερ Άλμπον | 74 |
9 | Σέρτζιο Πέρες | 43 |
10 | Ντάνιελ Ρικιάρντο | 38 |
11 | Νίκο Χούλκνεμπεργκ | 35 |
12 | Λάντο Νόρτις | 35 |
13 | Ντανίλ Κβίατ | 34 |
14 | Κίμι Ράικονεν | 31 |
15 | Λανς Στρολ | 21 |
16 | Κέβιν Μάγκνουσεν | 20 |
17 | Ρομέν Γκροζάν | 8 |
18 | Αντόνιο Τζιοβινάτσι | 4 |
19 | Ρόμπερτ Κούμπιτσα | 1 |
20 | Τζορτζ Ράσελ | 0 |