X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Μονακό (FP1): Μπροστά ο Hamilton, κοντά η Ferrari

Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Lewis Hamilton, σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix του Μονακό. (φωτογραφία)

Ειδικά για τον αγώνα της Κυανής ακτής, η πρώτη ημέρα δράσης είναι η Πέμπτη, με τους δρόμους να ανοίγουν την Παρασκευή. Αλλά παρά την αλλαγής το πρόγραμμα, δεν διαταράχθηκαν οι ισορροπίες. Οι διαφορές ανάμεσα σε Mercedes και Ferrari ήταν μικρές, με τον Hamilton και τον Sebastian Vettel να είναι στις πρώτες θέσεις. Ας τα δούμε αναλυτικά…

Το Πριγκιπάτο του Μονακό υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με καλοκαιρία, θερμοκρασία αέρα στους 21 βαθμούς Κελσίου ενώ εκείνη του οδοστρώματος ήταν στους 30. Η δράση άρχισε με το καλημέρα, καθώς ακόμα και οι κορυφαίοι συνδυασμοί βγήκαν νωρίς στην αγωνιστική διαδρομή. Στην αρχή είδαμε να χρησιμοποιούνται και οι τρεις διαθέσιμες γόμες ελαστικών της Pirelli (η μαλακή με τα κίτρινα διακριτικά, η πολύ μαλακή με τα κόκκινα διακριτικά και η πάρα πολύ μαλακή με τα μωβ), με ποικιλία επιλογών. Εύλογα όμως τη μερίδα του λέοντος είχε από νωρίς η πάρα πολύ μαλακή και με αυτή οι χρόνοι κατέβηκαν στο 1.14, αρχικά με τον Vettel να δείχνει το δρόμο.

Λίγο πριν τα μισά της 90λεπτης διαδικασίας οι Mercedes πάτησαν γκάζι και κατέβηκαν στο 1.13, με τους Hamilton-Bottas να εναλλάσσονται στην κορυφή και τον τρεις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να κατεβαίνει στο 1.13.425. Κάπου εκεί είχε επιβεβαιωθεί ήδη πως ο Marcus Ericsson που δεν είχε προλάβει να σημειώσει χρόνο, δεν θα συνέχιζε έχοντας πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων της Sauber. Αντίστοιχα, στην Renault R.S.17 του Nico Hulkenberg εντοπίστηκε πρόβλημα με το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας της υβριδικής μηχανής.

Με τη συμπλήρωση μίας ώρα ο Vettel ανέβασε ρυθμό, μπήκε σφήνα ανάμεσα στις δύο Mercedes και ήταν σχεδόν δύο δέκατα πιο αργός του Hamilton. Αμφότεροι όμως, ήταν κάτω από τον χρόνο που χάρισε πέρυσι την pole position στον Daniel Ricciardo! Ενδεικτικό του πόσο πιο γρήγορα είναι τα φετινά μονοθέσια της F1. Άλλη αλλαγή στην κορυφή δεν είχαμε και ο Hamilton παρέμεινε ο μοναδικός οδηγός φέτος που ήταν ταχύτερος περισσότερες από μία φορές στο FP1 (Αυστραλία, Ισπανία, Μονακό).

Όπως αναμενόταν, οι Red Bull είναι πιο κοντά σε σχέση με άλλες πίστες, με τον Max Verstappen τρίτο, τρία δέκατα πίσω από τον κορυφαίο χρόνο και τον Daniel Ricciardo ένα δέκατο του δευτερολέπτπου και δύο θέσεις πιο πίσω.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥ FP1:



Το FP2 αρχίζει στις 15.00 ώρα Ελλάδας.

Photo credits: Μercedes AMG Petronas Twitter Account

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ